Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9054104 06.07.2016 г.  Община Габрово „Изграждане на площадки (детска и спортна) в кв. Русевци“ - УПИ I за жил.к-с, кв.6, гр.Габрово, I етап, I част, ПИ 14218.501.61 25.07.2016 г.  17:00 ч.
9054103 06.07.2016 г.  Мини "Марица Изток" ЕАД - Раднево Сервизна дейност на метал сигнализатори монтирани на ТМО в „Мини Марица-Изток”ЕАД. Изпълнението трябва да е съгласно техническите спецификации за поръчката. Предмета на поръчката е разделен на две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 (Абонаментно сервизно обслужване на двадесет и три броя метал сигнализатори тип: BJMS). Обособена позиция № 2 (Абонаментно сервизно обслужване на шест броя метал сигнализатори тип: MS12/97PSQ). 15.07.2016 г.  16:00 ч.
9054102 06.07.2016 г.  Аграрен университет - Пловдив Възложителят е дал следното наименование на поръчката: „Изпълнение на строително-ремонтни работи на обекти на Аграрен университет - Пловдив“. Срок на валидност на офертите - 60 (шестдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно обявата. Условия, на които следва да отговарят участниците:Предметът на поръчката включва извършване на ремонтни дейности в учебни зали, лаборатории, стаи и други помещения и обекти на Аграрен университет – Пловдив. Предметът на поръчката следва да се реализира в срок до 30 дни от сключване на договор с избраният изпълнител и получаване на възлагателно писмо. Основните видове работи и техническите характеристики са посочени в Количествените сметки, описващи конкретните видове СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИТЕ РАБОТИ /СРР/ по отделните зали и помещения. Количествените сметки /КС/за видовете СРР са приложени към настоящата документация и при попълването им от участниците, стават неразделна част от ценовата оферта. 1.Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност:Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителите, като имащи право да извършва строежи съобразно видът на видовете работи предмет на поръчката.За доказване на това обстоятелство се посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или се представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружен с валиден талон за 2016 г., или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени, доказващ еквивалентното право (за чуждестранните участници);2.Икономическо и финансово състояние:Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за строежи от изискваната категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За доказване на това обстоятелство се представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя;3.Технически и професионални способности:-Участниците да са изпълнили минимум 3 (три) обекта с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.За доказване на това обстоятелство се представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години (Приложение № 11), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира: строително – ремонтни работи в обхвата на поръчката; За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:Ръководител на обект:-Строителен инженер ПГС или еквивалентна специалност -1 брой-3г. професионален опит. Общ професионален опит – Минимум 3 г.; Специфичен опит – като строителен инженер – минимум на 1 проект/обект (1 договор), сходен с предмета на поръчката през последните 5 г.;Технически ръководител-3 г. професионален опит, образование съобразно изискванията на закона ЗУТ - Висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно; Общ професионален опит – Минимум 3 г.;Специфичен опит - като технически ръководител на екип /обект/ – минимум на 1 проект/обект (1 договор), сходен с предмета на поръчката през последните 5г.; Продължава в раздел V ... 22.07.2016 г.  13:30 ч.
9054100 06.07.2016 г.  Община Цар Калоян Доставка на хранителни продукти, подробно описани като артикули, за нуждите на ДСП гр. Цар Калоян, ЦДГ „Славейче” гр. Цар Калоян и ЦДГ „Пролет” с. Езерче, по обособени позиции както следва: Позиция І – „Доставка на хляб и хлебни изделия ” Позиция ІІ – „Доставка на месо, месни продукти, риба и рибни продукти” Позиция ІІІ – „Доставка на мляко и млечни продукти ” Позиция ІV – „Доставка на тестени изделия и варива” Позиция V – „Доставка на захар и захарни изделия ” Позиция VІ – „Доставка на плодове и зеленчуци” Позиция VІІ – „Доставка на плодови и зеленчукови консерви” Позиция VІІІ – „други хранителни продукти и подправки”. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Доставяните хранителни продукти като качество, съдържание, производство, етикетиране, съхранение, транспортиране и др. трябва да отговарят на всички нормативни изисквания по българското законодателство, в това число на: 1.Закона за храните, както и на БДС и/или еквивалентни стандарти; 2.Наредба № 2 от 07.03.2013 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 0 до 3 години в детските заведения и детските кухни, Наредба № 6 от 10.08.2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения и Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопастността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици; 3.Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиена на храните, Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба № 8 от 16.04.2002 г. за изискванията към използване на добавки към храните и Наредба № 3 от 04.06.2007 г. за специфичните изисквания към материалите и предметите, различни от пластмаси, предназначени за контакт с храни; Към датата на доставка всеки хранителен продукт да има остатъчен срок на годност/трайност не по-малко от 80 % (осемдесет процента). Всеки доставен хранителен продукт да е пакетиран и етикетиран с пълна информация съгласно Наредбата за изискванията на етикетирането и представянето на храните. Всяка отделна доставка на хранителни продукти се придружава с търговски документ със следната информация: произход и производител, изпращач, получател, дата на производство, срок на трайност, количество , условия за транспортиране и съхранение, номер на автомобила и името на придружителя, когато е приложимо и съгласно нормативните изисквания; сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти съгласно изискванията на Закона за храните. Срок на изпълнение на поръчката: Договорът за обществената поръчка е със срок на действие 1 (една) година , считано от датата на подписването му или до изчерпване на общата лимитна стойност по него. Хранителните продукти ще се доставят периодично, на партиди, франко склада на ДСП гр. Цар Калоян; ЦДГ „Славейче” гр. Цар Калоян и ЦДГ „Пролет” с. Езерче, съобразно предварително заявените от възложителя количества. Срок на валидност на офертата – 60 (шестдесет ) дни Плащането се извършва в български лева, по банков път, разсрочено, в четиримесечен срок от датата на представяне на фактура от изпълнителя за извършените доставки в рамките на един календарен месец. /оригинал/. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ Най – ниска цена ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА : Лично състояние на участниците Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 т1-5 и 7 от ЗОП. Технически и професионални способности Участникът следва да разполага с обект за производство и/или търговия с хранителни продукти, регистриран съгласно чл. 12 от Закон за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ. Да притежава минимум едно собствено и/или наето специализирано транспортно средство, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти. 14.07.2016 г.  16:00 ч.
9054099 06.07.2016 г.  Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" Доставка на компютърната техника с три обособени позиции. Обособените позиции са както следва: ОП 1 - "Настолни компютри" с прогнозна стойност 14 241,67 лв. без ДДС; ОП 2 - "Преносими компютри" с прогнозна стойност 5 816,67 лв. без ДДС; ОП 3- "Монитори" с прогнозна стойност 1 466,66 лв. без ДДС. 15.07.2016 г.  16:30 ч.
9054098 06.07.2016 г.  Пристанище Варна ЕАД Строителен ремонт подстанция 20 kV, Пристанище Варна - запад, съгласно утвърдено техническо задание и количествена сметка. Предметът на процедурата е неделим и ще се възложи на един изпълнител. 11.07.2016 г.  14:00 ч.
9054097 06.07.2016 г.  Водоснабдяване и канализация ЕООД - Стара Загора „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора.За да се задоволят възникващите потребности от канцеларски материали, необходими за всички работни процеси, свързани с основната дейност на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора. 13.07.2016 г.  17:00 ч.
9054096 06.07.2016 г.  Мини "Марица Изток" ЕАД - Раднево Доставка на система за симултанен превод за нуждите на „Мини Марица-изток“ ЕАД 18.07.2016 г.  16:00 ч.
9054095 06.07.2016 г.  Община Гълъбово „ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ЧАСТ ОТ УЛ. „СТРУМА”- ОТ УЛ.“КАЛИАКРА“ ДО БУЛ. „РЕПУБЛИКА“ ГР.ГЪЛЪБОВО, ОБЩИНА ГЪЛЪБОВО“ 01.08.2016 г.  17:30 ч.
9054094 06.07.2016 г.  УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ "ПРОФ. Д-Р АЛЕКСАНДЪР ЧИРКОВ" ЕАД /Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ "Света Екатерина" - /Старо наименование - Университетска специализирана болница за активно лечение на сърдечно - съдови заболявания /УСБАЛССЗ/ "Света Екатерина" ЕАД /старо наименование - Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания "Света Екатерина" ЕАД/ /старо наименование - Университетска Национална Специализирана болница за активно лечение /УНСБАЛ/ "Света Екатерина" ЕАД// „Ремонт и извън гаранционно техническо обслужване, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности, както и извършване на годишни технически прегледи на автомобилите на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД”. 12.07.2016 г.  16:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 4224 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  4214 4215 4216 4217 4218 4219 4220 4221 4222 4223 4224 4225 4226 4227 4228 4229 4230 4231 4232 4233 4234  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)