00738-2019-0003
Технически редакции | ||
27.03.2019 16:50 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2019 16:50 ч. : | 27/03/2019 16:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2019 16:50 ч. : | 27/03/2019 16:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Патентно ведомство на Република България, бул. Г. М. Димитров № 52 Б, За: Ирина Николова, Яна Младенова, България 1040, София, Тел.: 00359 29701468, E-mail: inikolova@bpo.bg, Факс: 00359 28735258
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.bpo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bpo.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=694&Itemid=420.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Поддръжка на технологичната и софтуерна инфраструктура на Патентно Ведомство на Република България”.
Общи дейности по поддръжка на сървърната и комуникационна инфраструктура; 3.2. Дейности по поддръжка на сървърна инфраструктура; 3.3. Дейности по мрежова инфраструктура; 3.4. Общи дейности по софтуерната поддръжка; 3.5. Специализирана софтуерна поддръжка и развитие на вътрешните системи. Целта на обществената поръчка е осигуряване на качествена поддръжка на цялата сървърна, комуникационна и софтуерна инфраструктура на Ведомството, включително развитие на отделните софтуерни приложения за постигане на непрекъсваемост и високо качество на работа на вътрешните и публично достъпните системи на ведомството. Така формулираната цел е подчинена на общата цел на Ведомството непрекъснато да подобрява качеството на своята работа и на предоставяните услуги за гражданите и бизнеса. Един от основните инструменти за постигане на тази цел е поддържане на постоянна работоспособност на инфраструктурата, информационните системи и бази данни, непрекъснато развитие и усъвършенстване на приложния софтуер в условията на променяща се правна рамка и оптимизиране на работните процеси във ведомството, проучване и адекватно посрещане на нуждите и изискванията на потребителите, внедряването на нови функционалности и периодично привеждане на системите в съответствие с развитието на технологиите. Конкретните дейности, които трябва да изпълнява избраният изпълнител за постигането на така формулираната цел, се разпростират върху значителен брой съществуващи системи във ведомството – както в рамките на фронт-офис системите, така и в бек-офис частта и обхващат техническа поддръжка и развитие на: • Бек-офис система: Специализираната администрираща система IPAS; • Фронт-офис системи: o Портал за електронни услуги; o Софтуерно приложение за електронно заявяване на марки; o Софтуерно приложение за електронно заявяване на промишлени дизайни; o 23 електронни услуги по заявяване на вторични действия във връзка с марки и промишлени дизайни; o 4 електронни услуги по заявяване на проучвания и справки за обектите на индустриалната собственост; o Софтуерни приложения за обработка на електронно постъпилите заявки и прехвърлянето им в бек-офис системата IPAS; o Софтуерни приложения за ръчно приемане на заявки, подадени на гише; o Справочна система BPO Online; • Интеграционни компоненти за двупосочна връзка на фронт-офис и бек-офис приложенията със системата за документо-оборот на ведомството. • Технологична инфраструктура: o Сървъри; o Комуникационни устройства - защитни стени, маршрутизатори. Извън обхвата на настоящата поръчка е: • Хардуерна поддръжка на сървъри, работни станции, периферна техника, окабеляване и комутатори; • Счетоводен софтуер, деловодна система, правно-информационни системни и други стандартни софтуерни пакети;
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката не е разделена на обособени позиции. Предвидените в рамките на настоящата обществена поръчка дейности за изпълнение са взаимосвързани и разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно. С оглед обстоятелството, че предвидените дейности са свързани и обусловени една от друга, изпълнението на поръчката от един изпълнител ще осигури синхронизирано реализиране на тези дейности и предотвратяване на проблеми и забавяне в изпълнението.
НЕ
V: Мотиви
Избраната процедура има за цел да осигури максимална прозрачност и публичност при избор на изпълнител.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
27.03.2019 г.
VIII: Възложител
Д-Р ДАВИД ЛЮБЕНОВ СУКАЛИНСКИ
ЗАМЕСТНИК- ПРЕДСЕДАТЕЛ, УПЪЛНОМОЩЕН ВЪЗЛОЖИТЕЛ СЪС ЗАПОВЕД № 370/25.07.2018Г.