00661-2019-0002

BG-Белене:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

36. Социални дейности, Социален мениджмънт, Управление и контрол на условията на труд и социално предприемачество


Решение номер 86 от дата 22.01.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413579

BG314, Община Белене, ул. България 35, За: По въпроси свързани с проекта-Ася Дулева - мл. експерт в Община Белене; За въпроси по условията на процедурата и подготовка на офертите- Цветомир Цветанов - гл. експерт Икономическо развитие и обществени поръчки в Община Белене, България 5930, Белене, Тел.: 0658-34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658-31062; 0658-34672

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://belene.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.profilnakupuvacha.com/Община Белене,12836.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Предоставяне на услуги по Приложение № 2 към ЗОП във връзка с организиране и провеждане на публични събития(форуми) и обучителни семинари за нуждите на Община Белене по проект 16.4.2.046 „Стимулиране и повишаване на заетостта и трансграничната мобилност в трансграничния регион, e-MS code: ROBG-175, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие в рамките на Програма INTERREG V-А Румъния – България, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Организиране и провеждане на 3 двудневни съвместни форума“, и Обособена позиция №2: „Организиране и провеждане на 7 двудневни обучителни семинара за безработни и неактивни лица“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

За об. поз №1: Организиране и провеждане на 3 двудневни съвместни форума (един в гр. Белене, един в гр. Свищов и един в гр. Плевен) с представители на български и румънски работодатели и професионални организации, медии, местно самоуправление, университети, специализирани училища, бюра по труда, НПО и други. За всеки от двудневните съвместни форуми Изпълнителят трябва да осигури зала, оборудвана с мултимедия, симултанен превод от български на румънски и обратно, хотелско настаняване за 100 участници за 2 нощувки в съответния град, където се провежда форума, транспорт за участниците, обяд (за първия и втория ден от форума), вечеря (в деня преди форума, когато се настаняват участниците в хотела и в първия ден от форума) и кафе паузи (2 кафе паузи за първия ден и 1 кафе пауза за втория ден от форума). Изпълнителят трябва да осигури автобусен превоз за участниците от Румъния, както и автобусен превоз за български участници, които не живеят в града, в който се провежда форума.Изпълнителят трябва да осигури и следните промоционални материали за всеки от форумите:- 100 бележника (A6, релефно покритие, тегло 170 г / м2 хартия 60 г / м2)- 100 химикалки (с пластмасово тяло, брандирани и от двете страни); За об. поз №2:Обучителните семинари ще бъдат организирани и проведени в следните градове: 2 в гр.Белене, 2 в гр.Свищов, 2 в гр.Плевен и един в гр.Никопол. Всеки от двудневните обучителни семинари ще бъде за 50 безработни и неактивни лица, минимум 30 от които трябва да са млади хора под 29 години. Всеки от обучителните семинари трябва да обхващат минимум следните теми: Как да търсите и кандидатствате за работа; Как да започнете и развиете бизнес; Регистриране на фирма; Реклама; Маркетинг; Бизнес комуникация; Финансово отчитане; Управление на персонала; Възможности за финансиране от ЕС на бизнеса; Възможности за съвместен бизнес в трансграничния регион. Обученията трябва да включват и осигуряване на материали, обяд за участниците, освежителни напитки за 2 кафе-паузи на ден. Залата в която ще се провеждат обученията трябва да бъде за минимум 50 човека. Обяда за участниците трябва да включва минимум 100 сандвичи (включително сандвичи за вегетарианци), минерална вода и плодове за участниците. Всяка от кафе паузите трябва да включват кафе, минерална вода, чай и дребни сладки за минимум 50 участници.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект 16.4.2.046 „Стимулиране и повишаване на заетостта и трансграничната мобилност в трансграничния регион, e-MS code: ROBG-175, финансиран по Програма INTERREG V-А Румъния – България 2014-2020.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 148944 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Видно от Техническите спецификации за поръчката, същите касаят услуги свързани с организиране и провеждане на публични събития(форуми) и обучителни семинари, които са включени като услуги в Приложение № 2 от ЗОП.Услугите, предмет на поръчката са изцяло такива по Приложение № 2 към чл. 11, ал. 3 от ЗОП, а именно с CPV кодове: за Обособена позиция №1: "55100000 - Хотелиерски и ресторантьорски услуги" , както и 79951000-5 (Услуги по организиране на семинари), 79952000-2 (Услуги, свързани с организирането на събития) -Административни, социални, образователни, здравни и културни услуги, съотв. за Обособена позиция №2: 79951000-5 (Услуги по организиране на семинари), 79952000-2 (Услуги, свързани с организирането на събития) -Административни, социални, образователни, здравни и културни услуги, специфицирани в Техническите спецификации - Приложения към поканата и документацията за участие. След подписването на договора за предоставяне на БФП от 02.04.2018г./ Subsidy contract №38136 по „Interreg V-A Румъния - България 2014-2020", за Община Белене като бенефициент по Проект 16.4.2.046 e-MS code: ROBG-175, възниква необходимостта да организира дейностите в определени с договора за финансиране задължителни срокове. По смисъла чл.17, ал.1 от ЗОП и съгласно чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка от публичен възложител е за услуги по Приложение № 2 от ЗОП и е на стойност от 70 000 лв. без ДДС до 500 000 лв. без ДДС, във връзка с чл.21, ал.1 и следв. от ЗОП, публичният Възложител прилага някоя от процедурите по чл. 18, ал. 1, т.12 или т.13 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че безспорно са налице обосновани условия за провеждане на процедура на договаряне, и Възложителят няма сходни процедури проведени през последните 12 месеца нито такива планирани които са сходни и да са известни към момента на откриване на настоящата процедура, с които да надвишава съответния праг по чл.20, ал.1, т.1, б. "в" от ЗОП, е обоснована възможността и условията обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред, и Кметът на Община Белене в качеството си на Възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП ще проведе настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 18, ал. 1, т.13 от ЗОП - "пряко договаряне" с поканени лица, съгласно чл. 182 от ЗОП и разпоредбите на глава двадесет и пета „Публично състезание. Пряко договаряне“ от ЗОП.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

1. „Икар Тур “ ООД, гр. София, ЕИК(ДДС№BG) 175227778, седалище и адрес на управление: гр. София, 1407, бул. Джеймс Баучър №83, оф.10, представлявано от Ирена Иванова – в качеството й на управител, http://ikartour.bg/, е-поща: info@ikartour.bg; 2.„Белгравия Инвест“ ООД, гр. Варна, ЕИК(ДДС №BG) 200251150, седалище и адрес на управление: гр. Варна, 9000, р-н Одесос, ул. „Дунав“ №5, представлявано от Румен Иванов Иванов– в качеството му на управител 3. „Квант Мениджмънт“ ЕООД,,гр. Плевен, ЕИК(ДДС №BG) 201973481, седалище и адрес на управление: гр. Плевен, 5800,жк. Парк Кайлъка, вила Кайлъка, представлявано от Румен Георгиев Димитров– в качеството му на управител.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 71 от 14.01.2019 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00661-2019-0001

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП и чл. 196, ал. 5 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.01.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Милен Павлов Дулев

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Белене