00120-2016-0012
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 15:04 ч. : | 14/04/2016 15:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 15:04 ч. : | 14/04/2016 15:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, Република България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121
Място/места за контакт: бул. Васил Левски № 54Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nkrehabilitation.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Доставка на хигиенни материали за нуждите на „СБР-НК“ ЕАД“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хигиенни материали за нуждите на "СБР-НК" ЕАД
39800000, 39224000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.БЕЛИНА 1 л. АРОМАТИЗИРАНА брой 4855; 2.ВАКУУМ ГУМА ЗА КАНАЛИ Ф15 - 95 бр.; 3. ВИЛИЦИ ПВЦ; 100 бр. в опаковка - 21 опаковки; 4. ВЪЖЕ ЗА ПРОСТОР 50 м. - 10 бр.; 5. ГЪБА ДОМАКИНСКА ГОЛЯМА 7/11 СМ - 5367 броя; 6. ДРЪЖКА ЗА ЧИСТЕНЕ МЕТАЛНА - 1187 бр.; 7. ГЪБА ЗА БАНЯ ОВАЛ - 100 бр.; 8. ГЪБА С КАНАЛ 7Х12СМ. - 220 бр.; 9. ИЗТРИВАЛКИ ГУМЕНИ 60/90 - 500 бр.; 10. КАПАК ЗА ТОАЛЕТНА - 282 бр.; 11. КОФА ЗА ВОДА С КАПАК 5 л. - 35 бр.; 12. КОФА ЗА ВОДА С КАПАК 10 л. - 485 бр.; 13. КОФА ЗА ВОДА С ЦЕДКА ОВАЛ 16Л. - 10 бр.; 14. КОШ ЗА ПРАНЕ 26Л - 45 бр.; 15. КОШ С КАПАК - 220 бр.; 16. КОШЧЕ ЗА СМЕТ ПВЦ ПЛЪТНО - 300 бр.; 17. КЪРПА МИКРОФИБЪРНА 40/40см - 400 бр.; 18. ДОМАКИНСКО РУЛО; 2 бр.в опаковка -100% ЧИСТА ЦЕЛУЛОЗА, ДВУПЛАСТОВА РОЛКА АБСОРБИРАЩА, ДЪЛЖИНА МИН 40М, ШПУЛА Ф3.4СМ, ТЕХНОЛОГИЯ НА ХАРТИЯТА ДЕКО - 1999 опаковки; 19. КИСЛОЛ 1 л. - 645 бр.; 20. КЪРПИ ЗА ПРАХ ТИП ШВАНТУХ; 3 бр. в опаковка, 18/20СМ - 667 опаковки; 21. КЪРПИ ЗА РЪЦЕ ДВУПЛАСТОВИ, 100% ЦЕЛУЛОЗА, 100БР В КУТИЯ - 2500 кутии; 22. КЛЕЧКИ ЗА ЗЪБИ 12БР.В ОПАК. - 30 опаковки; 23. КЪРПИ ЗА РЪЦЕ ЗА ДИСПЕНСЪР, V ОБРАЗНА, ДВУПЛАСТОВА, 200 ОТКЪСА, БЯЛА 23.5/10 СМ, 100% ЦЕЛУЛОЗА - 2500 опаковки; 24. МОКРИ КЪРПИ 72 БР С КАПАК - 25 опаковки; 25. ЛЕГЕН ПВЦ 35Л - 200 бр.; 26. ЛОПАТКА ЗА СМЕТ С ДРЪЖКА - 280 бр.; 27/ МЕТЛА ОБИКНОВЕННА ОТ МЕТЛИЧИНА С КЪСА ДРЪЖКА, С 5 ШЕВА, 500ГР - 1279 бр.; 28. КОМБИНИРАНА ХИГИЕННА КОЛИЧКА 3 КОФИ - 26 бр.; 29. ПЛИК ЗА ФРИЗЕР 22х33; 100 бр. в опаковка - 43 опаковки; 30. ПЛИКОВЕ ЗА ЧАШИ; 500 бр. в опаковка - 3 опаковки; 31. ПОДЛОЖКА ЗА КАФЕ; 50 бр. в опаковка - 26 опаковки; 32. ДЕЗИНФЕКТАНТ 5 л. - 260 бр.; 33. ПРАХ ПРАНЕ 20 кг. - 304 бр.; 34. ТЕЧЕН ПЕРИЛЕН ПРЕПАРАТ 2Л - 260 литра; 35. ПРЕПАРАТ ЗА МУХЪЛ 750 мл. С ПОМПА - 200 бр.; 36. ОМЕКОТИТЕЛ 1 л. - 970 бр.; 37. ПРЕПАРАТ ЗА ПЕТНА 500 мл. - 259 бр.; 38. ОБЕЗМАСЛИТЕЛ 500 мл. ПОМПА - 500 бр.; 39. ПРЕПАРАТ ЗА МОКЕТИ 5 л. - 260 бр.; 40. ПРЕПАРАТ ЗА ЛАМИНАТ - 800 литра; 41. ПРЕПАРАТ ПУДРА 500 гр. - 3285 бр.; 42. ПРЕПАРАТ ГЕЛ ЗА СЪДОВЕ 400 гр. - 1410 бр.; 43. ПРЕПАРАТ ЗА НАСЕКОМИ, СПРЕЙ 400 МЛ - 571 бр.; 44. ПРЕПАРАТ УНИВЕРСАЛЕН 5 л. - 260 бр.; 45. ПРЕПАРАТ ЗА БАНЯ 5 л.- 260 бр.; 46. ПРЕПАРАТ ЗА ХИМИЧНА ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА КУХНЕНСКИ СЪДОВЕ В СЪДОМИЯЛНИ МАШИНИ 25 л. - 6 бр.; 47. КАНАЛИН ТЕЧЕН 1 л., ГЕЛ - 356 бр.; 48. ТЕЧЕН САПУН 5Л. - 300 бр.; 49. ПРЕПАРАТ ЗА СТЪКЛО ПОМПА 0.750МЛ - 1080 бр.; 50. ПРЕПАРАТ ЗА РЪЖДА 1Л - 125 бр.; 51. САНИФОРТ НА ГРАНУЛИ 1 кг. - 100 бр.; 52. ИЗМИВАЩИ ТАБЛЕТКИ ЗА КОНВЕКТОМАТ, 100ГР., 100 ТАБЛЕТИ В ОПАКОВКА - 2050 опаковки; 53. ИЗПЛАКВАЩИ ТАБЛЕТКИ ЗА КОНВЕКТОМАТ, 100ГР., 150 ТАБЛЕТИ В ОПАКОВКА - 1200 опаковки; 54. ХИГИЕНЕН МАТЕРИАЛ ЗА ОТКРИТ БАСЕЙН , БЪРЗОРАЗТВОРИМ ХЛОР 250 ТАБЛЕТКИ В ОПАКОВКА - 1835 бр.; 55. АЛГИЦИД, 1Л - 232 бр.; 56. ИНДИКАТОР РН ХЛОР - 2 бр.; 57. ХЛОРНА ВАР 20 кг. - 22 бр.; 58. АНТИГЕЛ 1 л. - 10 бр.; 59. РЪКАВИЦИ ПВЦ 100 бр. в опаковка - 188 опаковки; 60. РЪКАВИЦИ ДОМАКИНСКИ - 3000 чифта; 61. САЛФЕТКИ 33х33; 500 бр. в опаковка - 15000 опаковки; 62. СОДА КАУСТИК ТЕЧНА 1 л. - 474 бр.; 63. СТЕЛКА ЗА БАНЯ 1м. - 165 бр.; 64. МОП - 200 бр.; 65. СТИРКА ЗА ПОД ГОЛЯМА, 300ГР - 2000 бр.; 66. ТАРЕЛКА ПВЦ ГОЛЯМА; 125/235/12ММ, 100 бр. в опаковка -13 опаковки; 67. ТЕЛЧЕТА ДОМАКИНСКИ, ГОЛЯМИ - 4216 бр.; 68. ДОЗАТОР ЗА КЪРПИ ЗА РЪЦЕ МЕТАЛ, ЗА 600 КЪРПИ, РАЗМЕР 343/261/133ММ, СЪС ЗАКЛЮЧВАЩ МЕХАНИЗЪМ - 100 бр.; 69. ТОРБА ПРОЗРАЧНА 2кг; 100бр. в опаковка - 500 опаковки; 70. ТОРБА 30/600 - 130 бр.; 71. ТОРБА ЗА ПРАХОСМУКАЧКА Т180 5бр.в опаковка - 150 опаковки; 72. ТОРБА ЗА ПРАХОСМУКАЧКА МАЛКА - 20 бр.; 73. ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ НА ПАЧКИ 400ГР. - 1300 бр.; 74. ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ 4бр. ДВУПЛАСТОВА, БЯЛА С ПЕРФОРАЦИЯ, ДЪЛЖИНА НА РОЛКАТА 40М, ШИРИНА НА РОЛКАТА 9СМ, МИН ТЕГЛО 130 ГР, ШПУЛА Ф3.4СМ, ТЕХНОЛОГИЯ НА ХАРТИЯТА ДЕКО - 1500 опаковки; 75. ЧАША ПВЦ 200 мл. 3гр. - 750000 бр.; 76. ЧЕТКА ЗА WC С ПОСТАВКА ИНОКС - 500 бр.; 77. ЧЕТКА С КОНУСЕН НАКРАЙНИК НАКРАЙНИК - 60 бр.; 78. ЧЕТКА ЗА ПОД ТИП ЕВРОПА - 1010 бр.; Количеството за останалите артикули е посочено в Техническите спецификации.
НЕ
НЕ
36
Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: Банка „УниКредит Булбанк“, IBAN: BG 07 UNCR 7000 1520 6692 35, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 6 600 (шест хиляди и шестотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на действие на договора за обществена поръчка + 30 календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Заплащането се извършва в срок до 10 (десет) дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за извършена доставка и издаване на оригинална данъчна фактура от страна на изпълнителя. Ценовите предложения следва да включват стойността на материалите франко склад на участника и не включват разходите за доставка. При превозване и доставяне от изпълнителя на заявените материали до централен офис или филиал или друго посочено от възложителя място, последният ще заплаща на изпълнителя транспортните разходи при цена до 0.34 (тридесет и четири стотинки) лева без включен ДДС на километър от най-близкия склад на изпълнителя до съответното място. Общата стойност на транспортните разходи не може да надвишава 19 999 (деветнадесет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева без включен ДДС за целия срок на договора.
ДА
В Техническите спецификации не се съдържат изисквания, насочващи към определен производител или доставчик. В случай, че наименование или част от наименование на хигиенен материал от Техническите спецификации съвпада с конкретен модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство, да се приема, че възложителят е поставил изискването "или еквивалентно" по смисъла на чл.32, ал.2 от ЗОП. Всеки участник трябва да представи оферта за всеки от артикулите от редовете на Техническите спецификации. Участниците следва да представяне мостри на маркираните в жълто позиции, като непредставянето и води до отстраняване. Посочените количества са на базата на предходни периоди и е за информация на участниците, като възложителят си запазва правото да закупува хигиенни материали съобразно необходимостта му на стойност до 660 000,00лв.без ДДС по единичните цени в ценовото предложение на изпълнителя. Офертите ще се оценяват по критерий "най-ниска предложена цена", като при оценяването се взема предвид сборът от единични цени.
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец); 8. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец); 9. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на участника; 10. Доказателствата за технически възможности, посочени в т.III.2.3. на Обявлението за обществена поръчка; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец), заедно със Сравнителна таблица за съответствие (по образец). Ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 12. Ценово предложение (по образец), с посочен сбор на единични цени, заедно с Таблица с единични цени (по образец) на електронен носител – CD във формат Microsoft Excel. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по т. 2, букви „а“ и „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 2 се представя в официален превод.
Няма
Няма
1. Сертификат по международен стандарт за качество ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството или еквивалент - оригинал или заверено от участника копие; 2.Сертификат по международен стандарт ISO 14001:2004 система за управление на околната среда или еквивалент- оригинал или заверено от участника копие; 3. Сертификат по международен стандарт за внедрена система за управление на здраве и безопасност при работа (СУЗБР) в съответствие със спецификация OHSAS 18001 или еквивалент- оригинал или заверено от участника копие; Сертификатите следва да бъдат с обхват, сходен на предмета на обществената поръчка. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
1. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството по международен стандарт за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен; 2. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на околната среда по международен стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен 3. Участниците трябва да имат внедрена система по международен стандарт управление на здраве и безопасност при работа (СУЗБР) - OHSAS 18001 или еквивалентна.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, бул. "Васил Левски" № 54
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, са следните: Национална агенция по приходите (www.nap.bg), Национален осигурителен институт (www.noi.bg) и Министерство на труда и социалната политика (www.mlsp.government.bg).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
14.04.2016 г.