Версия за печат

00120-2016-0011

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, Република България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Място/места за контакт: Роман Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nkrehabilitation.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по изпиране за нуждите на „СБР-НК“ ЕАД“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Филиал Банкя, гр. Банкя, ул. „Шейново“ № 8; Филиал Баня, Карловско, гр. Баня 4360; Филиал Павел баня, гр. Павел баня 6155, ул. „Освобождение” № 2; Филиал Хисаря, гр. Хисаря 4180, ул. „Гурко” № 8.
Код NUTS: BG4
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Услуги по изпиране за нуждите на „СБР-НК“ ЕАД“, като прогнозното количество текстилен материал в кг за изпирането е посочено в Техническите спецификации, а конкретното количество пране зависи от обема на дейност на възложителя. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще предава и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще приема текстилните материали за изпиране от следните адреси: Филиал Банкя, гр. Банкя, ул. „Шейново“ № 8; Филиал Баня, Карловско, гр. Баня 4360; Филиал Павел баня, гр. Павел баня 6155, ул. „Освобождение” № 2; Филиал Хисаря, гр. Хисаря 4180, ул. „Гурко” № 8. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да транспортира обратно изпраните текстилни материали до адреса на филиала, откъдето ги е приел.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество пране за 36 месеца - 279 432 кг. пране. Конкретното количество пране за 36 месеца зависи от обема на дейност на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
329729.76 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя, или 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: Банка: „УниКредит Булбанк“, IBAN: BG 07 UNCR 7000 1520 6692 35, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 3200,00 (три хиляди и двеста) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 % от стойността на договора без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да е учредена по образец на обслужващата банка на участника. Банковата гаранция задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора - предмет на поръчката. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията е за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената от Възложителя на Изпълнителя ще се извършва в срок до 15 /петнадесет/ работни дни след получаване на фактура за изпълнените услуги през предходния месец

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В този случай, последният представя копие от удостоверение за регистрация по Регистър БУЛСТАТ на обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Необходимите документи са както следва: В плик № 1 се поставят документи, съдържащи доказателства за съответствието на участника с изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1 до 5, т. 6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя. 1. Оферта, попълнена по образец - Образец № 1.; 2. Документ/и, съдържащи посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). 4. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице. 5. Декларация за ЕИК (Образец № 2) 6. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – (Образец № 3). 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец № 4); 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Образец № 5) за използване/неизползване на подизпълнители; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); 10. Декларация по чл.3 и чл.5, т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните тях лица и техните действителни собственици (Образец № 7); 11. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител (Образец № 8); 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 9); 13. Декларация за срока на валидност на офертата (Образец №10); 14. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника (посочени в Раздел VII.2 „Специфични изисквания към участниците“ и Раздел III.2.3 "Технически възможности"); 15. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно образец на банката;16. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. В плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя Техническо предложение за изпълнение на поръчката – трябва да бъде изготвено съобразно образеца - Образец № 11 и Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП (Образец № 12) - когато е приложимо. Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по образец - Образец № 13. Цената за изпълнение на услугата по настоящата обществена поръчка следва да бъде предложена в лева, без включен ДДС и с вкл. ДДС. В ценовото се посочва единичната цена за единица мярка и общата цена. Участниците трябва да закръглят предлаганите цени до втория знак след десетичната запетая. Предложените цени от участниците не трябва да надвишават прогнозната стойност на поръчката посочена в настоящите указания. Предложената от участниците единична цена за изпирането на 1 /един/ килограм пране трябва да е изчислена на база единица мярка за съответното изделие. Предложената от участниците обща цена трябва да е изчислена на база оферираната цена за единица мярка и посоченото от възложителя прогнозно количество. При разминаване между единичните цени, предложени от участник и калкулираната обща цена, за валидни се считат представените единични цени, като общата стойност се преизчислява съобразно единичните цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за представяне на документи и информация за доказване на съответствието с минималните изисквания с икономическите и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците, предвид разпоредбата на чл.50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, извършени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. 1.2. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в които е публикувана информацията за услугата /оригинал или заверено копие/. 2. Удостоверение на името на участника за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение /обществена пералня за изпиране на бельо от здравни заведения/, издаден от РЗИ или еквивалент документ, валидно за целия срок на договора. * В случай, че удостоверението за вписване на участника в регистър на обект с обществено предназначение не покрива целия срок на договора за обществена поръчка е необходимо да се представи и декларация в свободен текст, с която участникът се задължава да поддържа валидността на удостоверението. 3.Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП (образец № 15), съдържаща списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът съдържа информация за вида на автомобила/илите, марка, модел и информация дали същия/същите е/са собствен/и или нает/и, както и посочване на номер/дата на документ за собственост/договор за наем/споразумение и др. 4.Декларация, съдържаща списък на необходимото техническо оборудване (образец № 15), с което участникът разполага за изпълнение на поръчката, както и отбелязване дали са собствени или наети. 5.Декларация в свободен текст от името на участника, че по време на технологичния процес ще се спазват разпоредбите на Наредба № 37/1995г. за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални. 6.Копие от становище от РЗИ по местонахождение, доказващо, че обектът, където се извършва услугата отговаря на здравно-хигиенните изисквания, съгласно Наредба № 37 от 16.10.1995г.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнена през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко една услуга еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка. (* под еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира пране на болнично бельо). 2. Участникът следва да притежава валидно удостоверение за вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение /обществена пералня за изпиране на болнично бельо/, изд. от РЗИ или еквивалент, валидно за целия срок на договора. 3. Участникът следва да разполага с минимум 1 транспортно средство за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката – собствено/и и/или наето/наети. 4.Участникът следва да разполага със собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката – минимум две перални машини и съоръжения, една гладачна машина и съоръжения и две сушилна машини и съоръжения. 5.Участникът следва да извършва предлаганата услуга предмет на настоящата поръчка качествено и в съответствие с нормативните разпоредби на Наредба № 37/1995г. за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални и изисквания на контролния орган РЗИ. 6.Участникът следва да извърши предлаганата услуга предмет на настоящата поръчка в обект, които отговаря на здравно-хигиенните изисквания, съгласно Наредба № 37 от 16.10.1995г. за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предлагана цена - (Тц); тежест: 60
Показател: Срок на изпълнение на услугата при обикновени заявки (Тсоз); тежест: 15
Показател: Срок на изпълнение на услугата при спешни заявки (Тссз); тежест: 15
Показател: Срок за реакция при получен сигнал за недостатъци(Тсрн); тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 15:00
Място

гр. София, бул. "Васил Левски" № 54

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не могат да участват в процедурата и Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран (чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП): за престъпление против финансовата, дан. или осиг. с-ма, вкл. изпиране на пари, по чл.253 - 260 от НК; за подкуп по чл.301 - 307 от НК; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от НК; за престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК. б. е обявен в несъстоятелност (чл.47, ал.1, т.2 от ЗОП); в. е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове(чл.47, ал.1, т. 3 от ЗОП); г. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на зад., или има задължения за данъци или вноски за соц. осигур. съгл. законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен (чл.47, ал.1, т. 4 от ЗОП); д. е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си ( чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП); е. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение (чл.47, ал.2, т.2а от ЗОП); ж. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравосл. и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците;(чл.47, ал.2, т. 4 от ЗОП); з. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчки(чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП); и. при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП, представляващи участника са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация (чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП); к. които са сключили д-р с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ (чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП); л. който е свърз. лице или свър. предприятие с други кандидати или участници в наст.процедура в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП или е лице, което попада в хипотезата на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, без предвиденото в нея изключение. Срокът за изпълнение на услугата по изпиране се извършва в срок не по-дълъг от 3 календарни дни, считано от датата на подаване на обикновена заявка за извършване на услугата. Срокът за изпълнение на услугата по изпиране се извършва в срок не по-дълъг от 2 календарни дни, считано от датата на подаване на спешна заявка за извършване на услугата. Комисията ще възприема като реален и изпълним предложен от участник срок на изпълнение на услугата (съответно при обикновена и спешна заявка), съобразен с технологично необходимото време за обработване на заявката за услуга (при обикновена и спешна заявка), натоварването на мръсния болничен текстилен материал, транспортирането му до обекта на изпълнителя, изпирането, натоварване на чистия болничен текстилен материал, транспортирането му до обектите на възложителя, при спазване на всички изискванията по изпиране, опаковане и транспортирането на чистия текстилен материал. Времето за транспорт не може да е по-малко от времето, обичайно необходимо за придвижване на МПС при спазване на изискванията на Закона за движение по пътищата. Срок за реакция при получен сигнал за недостатък/ци при изпълнение на услуга по изпиране е не по-дълъг от 24 (двадесет и четири) часа, считано от момента на получаване на сигнал за недостатък/ци.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ