02711-2016-0065
Технически редакции | ||
13.04.2016 15:42 ч. : | 13/04/2016 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.04.2016 15:42 ч. : | 13/04/2016 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Шумен: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ЦУ на Североизточно държавно предприятие ДП Шумен, ул.Петра № 1, За: инж. Живко Алексиев, Динко Илчев ; Евгени Гандев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 833123, E-mail: office@dpshumen.bg, Факс: 054 833123
Място/места за контакт: ЦУ на СИДП ДП ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.dpshumen.bg/plastini-2016/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: чл.165 от Закона за горите
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка, чрез закупуване на пластмасови пластини за допълнително маркиране на дървесината преди нейното транспортиране, необходими за дърводобивна дейност на териториалните поделения на СИДП ДП – гр. Шумен”. Хипервръзката към поръчката е посочена в Раздел I "Възложител", т. I.1, подграфа "Адрес на профила на купувача", от настоящото обявление.
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка, чрез закупуване на пластмасови пластини, необходими за дърводобивна дейност на териториалните поделения на СИДП ДП – гр. Шумен”
35121600, 19520000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозното количество на доставката е посочено в Техническата спецификация към документацията за участие (достъпна на интернет адреса - Профил на купувача)
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие, съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата е в размер на 1 400,00 (хиляда и четиристотин лева и нула стотинки) лева. Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик № 1. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 59, ал.3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора, се внася, респ. се представа след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя – посочена в условията към документацията за уастие (достъпна на интернет адреса на Възложителя - профил на купувача), а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато кандидат в процедурата за възлагане на обществената поръчка: - оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок; - в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката, Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Съгласно проектодоговора към документацията. Финансирането е със средства от стопанската дейност.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на следния адрес на профил на купувача http://op.dpshumen.bg Документацията за участие може да се получи от всяко заинтересовано лице по негово искане и на хартиен носител и от деловодството на предприятието, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода до 27.05.2016 г включително, като в този случай се дължи такса в размер на 10 (десет) лева без ДДС(12лв с вкл. ДДС) - невъзстановима сума, внесена по банков път, по сметката на Възложителя:IBAN: BG77DEMI92401000050839, BIC код: DEMIBGSF, при ТБ"Д Банк"АД, офис гр.Шумен. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице и след представен документ за заплатена такса, възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането.
Български
120
заседателна зала в адм. сграда на ЦУ на "СИДП" ДП Шумен, гр. Шумен, ул. "Петра" №1,
Представляващите на кандидатите или техни надлежно упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Хипервръзката към поръчката е посочена в Раздел I "Възложител", т. I.1, подграфа "Адрес на профила на купувача", от настоящото обявление.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р. България 9700, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ