00031-2016-0003
Технически редакции | ||
12.04.2016 16:02 ч. : | 12/04/2016 14:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 16:02 ч. : | 12/04/2016 14:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Малко Търново: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Малко Търново, ул. Малкотърновска комуна №3, За: Красимира Георгиева, Диана Филчева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128
Място/места за контакт: Община Малко ТърновоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.malkotarnovo.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.malkotarnovo.org/new/index.php/2014-09-23-12-48-48/2014-09-24-06-43-52/2014-09-23-12-52-01/547-12-04-2016-g.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на хранителни продукти на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново“ по обособени позиции: Обособена позиция №1: Месо и месни продукти;Обособена позиция №2: Мляко и млечни продукти;Обособена позиция №3: Риба, рибни продукти и други морски храни; Обособена позиция №4: Яйца;Обособена позиция №5: Масла и мазнини; Обособена позиция №6: Зърнени храни и храни на зърнена основа; Обособена позиция №7: Картофи, кореноплодни и варива;Обособена позиция №8: Плодове, зеленчуци и продукти от тях;Обособена позиция №9: Други хранителни продукти; Обособена позиция №10: Хранителни продукти, предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания“.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката е“Доставка на хранит.продукти на ДСП в гр.М.Търново,ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр.М.Търново,ЦДГ “Ален мак” с.Звездец,Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр.М.Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с.Заберново,общ.М.Търново“ по сл.обос.позиции: ОП№1:Месо и месни продукти; ОП№2:Мляко и млечни продукти; ОП№3:Риба,рибни продукти и други морски храни; ОП№4:Яйца; ОП№5:Масла и мазнини; ОП№6:Зърнени храни и храни на зърнена основа; ОП№7:Картофи,кореноплодни и варива; ОП№8:Плодове,зеленчуци и продукти от тях; ОП№9:Други хранителни продукти; ОП№10:Хранит.продукти,предназн.за доставка от спец.предприятия или кооперации на хора с увреждания“. ВАЖНО!На осн.чл.16г,ал.2 от ЗОП,ОП №10:Хранит.продукти,предназн.за доставка от специал.предприятия или кооперации на хора с увреждания“,от наст.общ.поръчка е запазена за изпълн.от специал.предприятия или кооперации на хора с увреждания,тъй като същата е включ. в Списъка на произвеждан.и доставяни стоки,на изпълняв.строит.и на предостав.услуги,които се възлагат на специал.предприятия или кооперации на хора с уврежд.по реда на ЗОП,приет на основ.чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания,с Решение №278/28.04.2015г.на МС за доп.на Решение№551/25.07.2014г.на МС. Участникът,който е специализ.предприятие или кооперация на хора с увреждания,може да участва за ОП №10,при условие,че може да изпълни 80 на100 от нейния предмет със собств.производство или ресурс.При невъзможност за самост.изпълн. в този обем,той може да използва подизпълн.или да се позовава на ресурсите на трети лица,при условие,че и те са специализ. предприятия или кооперации на хора с уврежд.,за което предост.информ.по реда на чл.16г,ал.7 отЗОП. За ОП№10 могат да подават оферти и др.заинтер.лица извън тези,за които е запазена,като офертите на лицата ще се разглеждат в случ.на чл.16г,ал.9 от ЗОП/само ако няма участник,за когото поръчката е запазена и който отговаря за критериите за подбор или няма участник,а когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискв.на Възлож./. Доставката на хранит.продукти за нуждите на детск.заведения,ДСП, ДЦВХУ и ДВХПР на терит.на Общ.М.Търново ще се осъществ.по предварит.седмични заявки. Доставян.на необх.хранит.продукти по общ.поръчка трябва да отгов.на сл.нормат.изискв.: Закона за храните; Наредба№1/26.01.2016г.за хигиената на храните,издад.на основ.чл.17,ал.2 от ЗХ; Наредба за изискв.към храните на зърнена основа и към детск.храни,предназнач.за кърмачета и малки деца; Наредба№6/10.08.2011г.за здравосл.хранене на децата на възраст от3 до7год. в детски заведения; Наредба№9/16.09.2011г.посл.изм.и доп.ДВ бр.85 от13.11.2015г.за специф.изискв.към безопасността и качеството на храните,предлагани в детск.заведения и училищата; Наредба№2/7.03.2013 г.за здравосл.хранене на децата на възраст от0 до3 год. в детск.заведения и детск.кухни; Наредба№16/28.05.2010г.,изм.бр.71 от13.09.2011г.за изискв.за качество и контрол за съотв.на пресни плодове и зеленчуци издад.от МЗХ; Наредба за изискв.за етикетирането и представянето на храните; Наредба№1от09.01.2008 г.посл.изм.ДВ бр.100 от18.12.2015г.за изискв.за търговия с яйца; Наредба за изискв.към плодов.конфитюри,желета,мармалади,желе-мармалади и подслад.пюре от кестени/приета с ПМС №45/2003 год./;изискв.за качество и на стандарт.на ЕС,респект.Регл.178/2002 г.и Регл.№853/2004(ЕО); Наредба№4 за изискв.към използв.на добавките в храните от03.02.2015 г; Наредба за специф.изискв.към млечните продукти приета с ПМС№119от19.07.2012 г.измен.ДВ бр.39от29.05.2015г; Наредбата за изискв.към какаото и шоколад.продукти приета с ПМС№251/06.11.2002 г; Наредба №4 от 2014 г.за специф.изискв.към храните; Регл.(ЕО)№853/2004г.илиНаредба№4от2014г.за специф.изискв.към произв.на суровини и храни от живот.произход в кланични пунктове,тяхното транспорт.и пускане на пазара; Регл.(ЕО)№543/2008г.,Регл.(ЕО)№1234/2007г.по отношение на определ.стандарти за предлаг.на пазара на месо от домашни птици.
15000000, 15100000, 15500000, 15511000, 15810000, 15800000, 15830000, 15300000, 03210000, 03220000, 15331100, 15200000, 03142500, 15400000, 15600000, 03212000, 15870000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, е в размер на 184 000,00 /сто осемдесет и четири хиляди / лева без включен ДДС или 220 800,00 (двеста и двадесет хиляди и осемстотин)лева с включено ДДС и е сформирана като сбор от прогнозните стойности по 10-те обособени позиции, както следва: За обособена позиция №1: Месо и месни продукти – 33 000,00(тридесет и три хиляди) лева без включено ДДС, или 39 600,00(тридесет и девет хиляди и шестстотин)лева с включено ДДС. За обособена позиция №2: Мляко и млечни продукти – 29 000,00(двадесет и девет хиляди) лева без включено ДДС, или 34 800,00(тридесет и четири хиляди и осемстотин) лева с включено ДДС. За обособена позиция №3: Риба, рибни продукти и други морски храни – 11 000,00 (единадесет хиляди)лева без включено ДДС или 13 200,00 (тринадесет хиляди и двеста) лева с включено ДДС. За обособена позиция №4: Яйца – 6 000,00(шест хиляди) лева без включено ДДС или 7 200,00(седем хиляди и двеста) лева с включено ДДС. За обособена позиция №5: Масла и мазнини - 8 000,00 (осем хиляди)лева без включено ДДС или 9 600,00 (девет хиляди и шестстотин) лева с включено ДДС. За обособена позиция №6: Зърнени храни и храни на зърнена основа – 29 000,00 (двадесет и девет хиляди) лева без включено ДДС, или 34 800,00 (тридесет и четири хиляди и осемстотин) лева с включено ДДС. За обособена позиция №7: Картофи, кореноплодни и варива – 16 000,00(шестнадесет хиляди) лева без включено ДДС, или 19 200,00(деветнадесет хиляди и двеста) лева с включено ДДС. За обособена позиция №8: Плодове, зеленчуци и продукти от тях – 16 000,00 (шестнадесет хиляди) лева без включено ДДС, или 19 200,00 (деветнадесет хиляди и двеста) лева с включено ДДС. За обособена позиция №9: Други хранителни продукти – 7 000,00(седем хиляди) лева без включено ДДС, или 8 400,00(осем хиляди и четиристотин) лева с включено ДДС. За обособена позиция №10: Хранителни продукти, предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания - 29 000,00(двадесет и девет хиляди) лева без включено ДДС, или 34 800,00(тридесет и четири хиляди и осемстотин)лева с включено ДДС. Участник, чиято ценова оферта, надвишава гореописаната прогнозна стойност по съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие в процедурата!
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие. Възложителят не поставя изискване за представяне на гаранции за участие в процедурата по Обособени позиции: №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 и №10, тъй като стойността на обществената поръчка е по чл.14, ал.3 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без включено ДДС по всяка обособена позиция. Гаранцията се представят в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избрания изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато определеният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, и че е със срок на валидност – най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Малко Търново: „Уникредит Булбанк” АД, клон Малко Търново IBAN: BG 10 UNCR 76303300000394, BIC: UNCR BGSF Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избрания участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. ВАЖНО! На основание чл.59, ал.6 от Закона за обществените поръчки, по отношение на Обособена позиция №10 гаранция за изпълнение не се изисква от участници - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и/или техни обединения.
Настоящата поръчка се финансира от бюджета на Община Малко Търново. Изпълнителят представя фактура до пето число на следващия месец, за извършените доставки през предходния месец. Разплащането се извършва в лева по банков път, до 30 /тридесет/ календарни дни от датата на представяне на фактурата.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. При подписване на договора за обществена поръчка, изпълнителят трябва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
1.Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. 3. На основание чл.16г, ал.2 от Закона за обществените поръчки, Обособена позиция №10: Хранителни продукти, предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания“,от настоящата обществена поръчка е запазена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като същата е включена в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на закона за обществените поръчки, приет на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение №278/28.04.2015г. на Министерски съвет за допълнение на Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет. В Обособена позиция №10 са включени хранителни продукти, които са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Съгласно чл.16г, ал.5, т.1 от ЗОП тя е предназначена и запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва за Обособена позиция №10, при условие, че може да изпълни 80 на 100 от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем, той може да използва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което предоставя информация по реда на чл.16г, ал.7 от ЗОП. За Обособена позиция №10 могат да подават оферти и други заинтересовани лица извън тези, за които е запазена, като офертите на лицата ще се разглеждат в случаите на чл.16г, ал.9 от ЗОП /само ако няма участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря за критериите за подбор или няма участник, а когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на Възложителя/. 4./ Участникът следва да притежава заверено копие от Удостоверение за регистрация за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни /Приложение №1 към Заповед №РД11-919/05.08.2011г. на Изпълнителния директор на БАБХ/ по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 год. от съответната ОДБХ по чл.12 и сл. от Закона за храните. При участие на обединение, които не са юридически лица изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 5.Комисията предлага за отстраняване участник, който: 5.1. не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 5.2. не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или ал. 5 от ЗОП. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. 5.3 е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 5.4. е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5.5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
210
Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се в гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна“ №3, етаж 2.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение на Раздел ІІІ.2.1)"Изисквания към кандидатите или участниците,включ. за вписването им в професионални или търговски регистри". 10.Деклар.за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал–представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва деклар.по образеца,приложен към настоящата документация(Обр.№11). 11.Деклар.за липса на свързаност с друг участник в съотв. с чл.55,ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоят.по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП(Обр.№12). 12.Деклар. по чл.6,ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари(Обр.№13). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридич.лице: - документите по т.2(представяне на участника) и т.2,буква „б“(деклар.по чл.47,ал.9 ЗОП) се представят за всяко физич. и юридич.лице включ. в обединението; - документа по т.2 ,буква“г“ се представя само за участниците,чрез които обединението ще доказва съответств. си с критериите за подбор по чл.25,ал. 2,т.6 ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестр.физич. или юридич. лице или техни обединения,офертата се подава на бълг.език,документа по т.2 се представят в официален превод. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,наименование на участника и обособ.позиция за която участва ,и да съд.следния документ: Техническо предложение,изготвено по Обр.№14-1– за ОП №1,Обр. №14-2– по ОП №2,Обр. №14-3–по ОП №3,Обр. №14-4 – по ОП №4,Обр.№14-5– по ОП №5,Обр. №14-6–по ОП №6,Обр. №14-7– по ОП №7,Обр. №14-8– по ОП №8,Обр.№14-9–по ОП №9, Обр.№14-10–по ОП №10,в зависимост от обособ.позиция,при съблюдаване на изискван. на Технич.спецификация, изискв. към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в ориг.,включващо и срок за изпълнение,ако е приложимо, се прилага деклар.по чл.33,ал.4(Обр. №15)относно това коя част от офертата има конфиденц. характер и изискване възложит.да не я разкрива. Плик №3 с надпис „Предлагана цена”,наименование на участника и обособ.позиция за която участва ,и да съдържа следния документ: Ценово предложение,изготвено по Обр.№ 16-1–за ОП №1,Обр.№16-2– по ОП №2,Обр.№16-3–по ОП №3,Обр.№16-4–по ОП №4,Обр.№16-5–по ОП №5,Обр.№16-6–по ОП №6,Обр.№16-7–по ОП №7,Обр.№16-8–по ОП №8,Обр.№16-9–по ОП №9, Обр.№16-10–по ОП №10, в зависимост от обособ.позиция за която участникът участва. ВАЖНО!!! Когато участникът подава оферта за повече от една обособ. позиция,пликовете №2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация,съдържащи се в плик №1,са еднакви за две или повече обособ.позиции, по които участникът участва,същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер,като това обстоят.се отбелязва в списъка на документите,съдържащ се в пликове №1 на останалите позиции.Ако документи и информация,които по съдържание се поставят в Плик№1, но са различни за различните обособ. позиции,за които се подава оферта,то същите следва да бъдат поставени в съответния Плик №1 на съотв.обособ.позиция, за която се отнасят. Обществ.поръчка ще се проведе по предвид.в ЗОП опростени правила. Възлож. се възползва от съкратен срок при провеждане на настоящата открита процедура,на основ. чл.64,ал.3 от ЗОП.Срокът от датата на публикуване на обявлението до крайния срок за получ.на оферти е съкратен със 7 дни,тъй като обявлението е изпратено по електронен път,и с още 5 дни,тъй като от датата на публикув.на обявлението в електронен вид Възложит. е предоставил пълен достъп по електронен път до документац.за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://www.malkotarnovo.org/new/index.php/2014-09-23-12-48-48/2014-09-24-06-43-52/2014-09-23-12-52-01/547-12-04-2016-g Документацията за участие ще се публикува в профила на купувача в деня на публикув.на обявлението и решението в РОП.На същия интернет адрес, най-малко два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти,комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти.Възлож.ще публикува разясненията по документацията на интернет страницата,на която е публикувана документац.за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на месо и местни продукти на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 15100000, 15113000, 15112130, 15115100, 15119100, 15131130, 15131410, 15112120, 15114000
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на мляко и млечни продукти на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново“
15000000, 15500000, 15511000, 15551300, 15540000, 15511700, 15550000, 15542100, 15555100
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
“Доставка на риба, рибни продукти и други морски храни на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново“
15000000, 15200000, 15220000, 15241500
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на яйца на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 03142500
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на масла и мазнини на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 15400000, 15530000, 15431100, 15411200
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 03210000, 15810000, 15811100, 15811300, 15851000, 15851250, 15625000, 15600000, 15626000, 15612100, 15850000, 15812100, 15613100
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на картофи, кореноплодни и варива на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 03212000, 03212100, 03211300, 03212211, 03212210, 15613300
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на плодове, зеленчуци и продукти от тях на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 15300000, 03220000, 03222321, 03222331, 03222332, 03222333, 15332180, 03222111, 03222220, 03222340, 03221113, 03221310, 03221240, 03221270, 15872100, 03221400, 03221112, 03221250, 03221340, 03222322, 03222118, 03222210
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на други хранителни продукти на ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново.
15000000, 15800000, 15870000, 15871100, 15872400, 15321300, 15872200, 15863000, 15831600, 15842100, 15131310, 15240000, 15131000, 15871273, 15981000, 15982000
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие
Доставка на хранителни продукти ,предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с уврежданияна ДСП в гр. Малко Търново, ОДЗ “Юрий Гагарин” в гр. Малко Търново, ЦДГ “Ален мак” с. Звездец, Дневен център за възрастни хора с увреждания в гр. Малко Търново и Дом за възрастни хора с психични разстройства в с. Заберново, община Малко Търново
15000000, 15830000, 15331400, 15321000, 15332290, 15332100, 15331135, 15331170, 03222400, 15831200, 15820000, 15871230, 15842200
Описание:
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособените позиции, са подробно описани в „Техническата спецификация” към документацията за участие и са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения, домашен социален патронаж, дневен център за възрастни хора с увреждания и дом за възрастни хора с психични разстройства на територията на Община Малко Търново. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, както и да не заяви целия изброен асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на всяка структура.
Документацията за участие