01089-2016-0001

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за защита от дискриминация, гр. София, бул. Драган Цанков № 35, За: Жасмина Милушева, Република България 1125, гр. София, Тел.: 02 8073051, E-mail: kzd@kzd.bg, Факс: 02 8073055

Място/места за контакт: гр. София, бул. Драган Цанков № 35

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kzd-nondiscrimination.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.kzd-nondiscrimination.com/layout/index.php/obshtestweni-pory4ki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Комисия за защита от дискриминация

Основна дейност на възложителя

Друг: защита от дискриминация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности по дейност 8: „Подобряване на техническата обезпеченост за ефективно изпълнение на дейностите по проект „Предотвратяване на дискриминацията и създаване на равни възможности“, BG05M9OP001­3.003–0001-С001.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката има за цел да осигури доставка на компютри, принтери, комбинирани копирни устройства, интерактивни дисплеи, UPS и др. компютърно оборудване и принадлежности по дейност 8: „Подобряване на техническата обезпеченост за ефективно изпълнение на дейностите по проект „Предотвратяване на дискриминацията и създаване на равни възможности“, BG05M9OP001­3.003–0001-С001. Артикулите, посочени в техническата спецификация са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което същата е предназначена съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 30000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сървър по т.2.1 от Техническите спецификации- Предложената цена за 1 (един) брой не следва да надвишава сумата от 12 500.00 (дванадесет хиляди и петстотин) лева без включен данък върху добавената стойност (ДДС). Настолни компютърни конфигурации – 30 (тридесет) броя и Преносими компютри – 20 (двадесет) броя по т. 2.2 и т.2.3 от Техническите спецификацииq общо предложената цена не следва да надвишава сумата от 41 666.00 (четиридесет и една хиляди шестотин шестдесет и шест ) лева без включен данък върху добавената стойност (ДДС). Комбинирани копирни устройства по т. 2.4 от Техническите спецификации - предложената цена общо за 2 (два) броя не следва да надвишава сумата от 20 833.00 (двадесет хиляди осемстотин тридесет и три) лева без включен данък върху добавената стойност (ДДС). Мултифункционални притери по т. 2.5 от Техническите спецификации – предложената цена общо за 20 (двадесет) броя не следва да надвишава сумата от 7 500.00 (седем хиляди и петстотин) лева без включен данък върху добавената стойност (ДДС). Интерактивен дисплей по т. 2.6 от Техническите спецификации – предложената цена общо за 2 (два) броя не следва да надвишава сумата от 13 333.00 (тринадесет хиляди триста тридесет и три) лева без включен данък върху добавената стойност (ДДС). UPS по т. 2.6 и т.2.7 от Техническите спецификации – предложената цена общо за 31 (тридесет и един) броя не следва да надвишава сумата от 6 667.00 (шест хиляди шестотин шестдесет и седем) лева без включен данък върху добавената стойност (ДДС).

Прогнозна стойност без ДДС
102500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

25


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е: Прогнозната стойност на обществената поръчка е 102 500.00 лв. (сто и две хиляди и петстотин) лева без вкл. ДДС. Размерът на гаранцията за участие е 1 000.00 (хиляда) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, платима по следната банкова сметка на КЗД: Банка: Българска народна банка - Централно управление BIC: BNBGBGSD IBAN: BG23BNBG 9661 3300 1184 01 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение №4), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, като две пети от размера на гаранцията е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника определен за изпълнител, a останалата част от гаранцията гарантира изпълнението на доставката. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, платима по следната банкова сметка на Комисията за защита от дискриминация: Банка: Българска народна банка - Централно управление BIC: BNBGBGSD IBAN: BG23BNBG 9661 3300 1184 01 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 5), представен към настоящата документация и валидна най-малко 18 месеца от датата на сключване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. Забележка: В случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка ще бъде осигурено от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Настоящата обществена поръчка се провежда по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на обществената поръчка са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от Закона за обществените поръчки, съответно до 28 дни, тъй като настоящата обществена поръчка се провежда по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, поради което Възложителят изпраща обявлението за обществена поръчка до АОП най-малко 40 дни преди крайния срок, който е намален с още 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2. Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците. 3. Изисквания към участниците за техническите възможности и квалификация. 3.1. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) доставки през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. Под „сходен предмет“ се разбират доставки, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва: продажба, доставка, сервиз и поддръжка на хардуер(компютърни системи,сървъри, и др.) техника за визуализация и мрежово оборудване. 3.2. Участникът следва да е упълномощен от производителя на предлаганото оборудване да извършва доставка, гаранционен и извънгаранционен сервиз на територията на Р България. 3.3. Участникът следва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. 3.4. Участникът следва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност, съгласно стандарта EN ISO 27001:2005 или еквивалентен, издаден от акредитиран сертификационен орган, с обхват в областта на предмета на настоящата обществена поръчка. 3.5 Участникът следва да разполага със собствен или нает технически сервиз за гаранционна поддържка на предлаганата техника .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, доказващи техническите възможности и квалификация на участниците: 4.1. Списък – декларация (приложение № 9) на доставките /минимум 2 (две) доставки/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4.2. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена от участника система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език.; 4.3. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена от участника система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави, кактои и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4.4. Оторизационно писмо от производителя на оферираната от участника техника, удостоверяващо че участникът има право да извършва доставка и осигурява гаранционен и извънгаранционен сервиз на всяка една от техниките, включени в Техническата спецификация, на територията на Р България или други документи: пълномощни, договори и др. доказващи това обстоятелство. 4.5. Декларация (свободен текст), която удостоверява, че участника разполага със собствен или нает технически сервиз за гаранционна поддръжка на предлаганата техника. В случай, чу участникът ще използва възможностите на трети лица, то той следва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Третите лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия, и други лица, независимо от правната връзка на участниците с тях.
Минимални изисквания: Документи, доказващи техническите възможности и квалификация на участниците: 4.1. Списък – декларация (приложение № 9) на доставките /минимум 2 (две) доставки/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4.2. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена от участника система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език.; 4.3. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена от участника система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави, кактои и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4.4. Оторизационно писмо от производителя на оферираната от участника техника, удостоверяващо че участникът има право да извършва доставка и осигурява гаранционен и извънгаранционен сервиз на всяка една от техниките, включени в Техническата спецификация, на територията на Р България или други документи: пълномощни, договори и др. доказващи това обстоятелство. 4.5. Декларация (свободен текст), която удостоверява, че участника разполага със собствен или нает технически сервиз за гаранционна поддръжка на предлаганата техника. В случай, чу участникът ще използва възможностите на трети лица, то той следва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Третите лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия, и други лица, независимо от правната връзка на участниците с тях.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена; тежест: 35
Показател: Срок на гаранционно обслужване; тежест: 15
Показател: Технически параметри на предлаганата техника; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. Драган Цанков № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„Предотвратяване на дискриминацията и създаване на равни възможности“, BG05M9OP001­3.003–0001-С001

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по реда на чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ