00499-2016-0003

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 126529015

Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД, бул. Съединение №49, За: Виолета Бориславова Йорданова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 606777, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606722

Място/места за контакт: Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mbalhaskovo.com/?.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbalhaskovo.com/?module=contracts.

Електронен достъп до информация: http://www.mbalhaskovo.com/?module=contracts.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка чрез периодични заявки на лекарствени продукти за нуждите на „МБАЛ – Хасково” АД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
франко склад на Болнична аптека на МБАЛ - Хасково АД
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка чрез периодични заявки на лекарствени продукти за нуждите на „МБАЛ – Хасково” АД ”.В предмета на обществената поръчка са включени лекарствените продукти, които са подробно описани по видове/номенклатури в техническата спецификация.Всеки участник в процедурата има право да представи оферта за една или повече номенклатури.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената към документацията и публикувана в Профила на купувача на Възложителя спецификация.Количествата на продуктите са прогнозни. Възложителят не се задължава с минимални количества за периода на Договора и по отделните заявки.

Стойност, без да се включва ДДС
4000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500лв /петстотин лева/ и се представя в една от формите, съгласно чл.60 от Закона за обществените поръчки: - банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя, със срок на валидност 150 /сто и петдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника. - парична сума, преведена по банкова сметка с титуляр: „МБАЛ – Хасково” АД “Райфайзенбанк” ЕАД, IBAN:BG30RZBB91551085611213 BIC:RZBBBGSF. В платежното нареждане за банковия превод или в текста на банковата гаранция трябва изрично да се посочи предмета на настоящата процедура, за която се отнася гаранцията. 1.1.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. 1.2.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участникът в процедурата: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор. 1.3. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранциите за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % /един процент/ от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите: - оригинал на банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция, следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. - Парична сума, преведена по банкова сметка с титуляр: „МБАЛ- Хасково” АД “Райфайзенбанк” ЕАД IBAN:BG30RZBB91551085611213 BIC:RZBBBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва до 60 (шестдесет) дни след извършената доставка и представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл.56, ал.1, т. 1-3, т.5, т.6, т. 8 и т. 12-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение №2). Препоръчително е подреждането на документите в офертата да следва последователността на изброяването им в списъка. 1.2. Административни сведения за участника, изготвени по образеца (Приложение № 3). 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4). 1.4. Декларация по чл.55, ал.7 от ЗОП (Приложение № 5).1.5.Декларация по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение № 6). 1.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Приложение № 7).1.7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Приложение № 8).1.8.Копие на договора за обединение, ако участникът е обединение.1.9. Документ за внесена гаранция за участие. 1.10. Доказателства за технически възможности и квалификация, посочени от възложителя. 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката на участника (Приложение № 15). 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника (Приложения № 16).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участниците трябва да са изпълнили успешно през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. 2. Когато участникът не е производител на предлаганите лекарствени продукти , следва да представи оторизационно писмо на името на участника, издадено от производителя на продукта или от упълномощен представител, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с Възложител „МБАЛ-Хасково” АД с продуктите на производителя. В него задължително да бъдат упоменати конкретните лекарствени продукти, за които участникът е оторизиран – оригинал или оригинал на легализиран превод на български език. Възложителят няма да изисква оторизационно писмо за конкретната поръчка, когато е представено оторизационно писмо от производителя, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна. 3. Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти от ИАЛ, издадено по реда на чл. 202, във връзка с чл. 195 от ЗЛПХМ . 4. Заверено от участника копие за регистрация за производител, ако участникът е такъв. 5.Заверено от участника копие на лиценз за търговия с наркотични вещества за болнична употреба, съгласно чл.32 от ЗКНВП /в приложимите случаи/. 6. Списък на лицата, отговарящи за изпълнение на поръчката (Приложение № 10). 7. Декларация за срока на годност на предлаганите лекарствени продукти. (Приложение № 11). 8.Декларация за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора – оригинал, в свободен текст. 9. Лекарствените продукти трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) - трябва да притежава валидно разрешение за употреба в страната издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004г. На Европейския парламент и Съвета /чл.23,ал.1 на ЗЛПХМ/. Декларация, че предлаганите лекарствени продукти са регистрирани за употреба в страната и притежават разрешителни за употреба, съгласно ЗЛПХМ, притежават сертификати удостоверяващи качеството на продуктите,липсват официални съобщения или ограничителни мерки за употреба на лекарствените продукти (Приложение № 12). B случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на медикамент през съответната година (2016 / 2017г.) за която се провежда обществената поръчка, участникът декларира (само в приложимите случаи) в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата медикаменти са налични – (Приложение № 13) 10. Декларация, че предлаганата цена от участника не надвишава пределно допустимата, съгласно Наредба за пределни цени на разрешените за употреба лекарствени продукти, както и че предлаганата цена не надвишава референтните стойности, посочени в позитивния лекарствен списък на Министерство на здравеопазването - оригинал, в свободен текст. Оферираните цени не следва да са по-високи от референтните стойности на колона „М”, посочени в Позитивния лекарствен списък. Това нарушение е основание за отстараняване на участника от процедурата. Ако след сключване на договор за възлагане на обществена поръчка, държавно регулирана цена се намали в полза на Възложителя, то Изпълнителя е длъжен автоматично да промени цената, на която доставя лекарствените продукти и с която е класиран и определен за изпълнител, считано от датата на промяна на последната. 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици(Приложение № 14).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1. Минимално изискване – минимум 3 (три) договора за доставки еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка.1.1.1.Списъкът следва да е придружен със следните доказателства :- удостоверение, издадено и подписано от получателя на доставката. достоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на доставката/доставките, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал или четливо заверено на всяка страница копие; или - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка доставка. 2. Когато участникът не е производител на предлаганите лекарствени продукти , следва да представи оторизационно писмо на името на участника, издадено от производителя на продукта или от упълномощен представител, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с Възложител „МБАЛ-Хасково” АД с продуктите на производителя. В него задължително да бъдат упоменати конкретните лекарствени продукти, за които участникът е оторизиран – оригинал или оригинал на легализиран превод на български език.Възложителят няма да изисква оторизационно писмо за конкретната поръчка, когато е представено оторизационно писмо от производителя, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна.3. Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти от ИАЛ, издадено по реда на чл. 202, във връзка с чл. 195 от ЗЛПХМ .4. Заверено от участника копие за регистрация за производител, ако участникът е такъв.5.Заверено от участника копие на лиценз за търговия с наркотични вещества за болнична употреба, съгласно чл.32 от ЗКНВП /в приложимите случаи/.6. Списък на лицата, отговарящи за изпълнение на поръчката (Приложение № 10).7. Декларация за срока на годност на предлаганите лекарствени продукти. (Приложение № 11).8.Декларация за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора – оригинал, в свободен текст. 9. Лекарствените продукти трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) - трябва да притежава валидно разрешение за употреба в страната издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004г. На Европейския парламент и Съвета /чл.23,ал.1 на ЗЛПХМ/.Декларация, че предлаганите лекарствени продукти са регистрирани за употреба в страната и притежават разрешителни за употреба, съгласно ЗЛПХМ, притежават сертификати удостоверяващи качеството на продуктите,липсват официални съобщения или ограничителни мерки за употреба на лекарствените продукти (Приложение № 12).В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на медикамент през съответната година (2016 / 2017г.) за която се провежда обществената поръчка, участникът декларира (само в приложимите случаи) в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата медикаменти са налични – (Приложение № 13) 10. Декларация, че предлаганата цена от участника не надвишава пределно допустимата, съгласно Наредба за пределни цени на разрешените за употреба лекарствени продукти, както и че предлаганата цена не надвишава референтните стойности, посочени в позитивния лекарствен списък на Министерство на здравеопазването - оригинал, в свободен текст.Оферираните цени не следва да са по-високи от референтните стойности на колона „М”, посочени в Позитивния лекарствен списък. Това нарушение е основание за отстараняване на участника от процедурата.Ако след сключване на договор за възлагане на обществена поръчка, държавно регулирана цена се намали в полза на Възложителя, то Изпълнителя е длъжен автоматично да промени цената, на която доставя лекарствените продукти и с която е класиран и определен за изпълнител, считано от датата на промяна на последната. 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 (Приложение № 14).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

Сградата на МБАЛ-Хасково АД - администрация, находяща се на адрес: гр.Хасково, бул. Съединение 49

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ