Версия за печат

00120-2016-0003

BG-гр.София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130344823

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, РБългария 1142, гр.София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Място/места за контакт: Роман Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://nkrehabilitation.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha.

Електронен достъп до информация: http://nkrehabilitation.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставки на хранителни продукти на едро за нуждите на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД по две обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България,филиал Баните, Смолянско с. Баните - 4940, общ. Смолян, филиал Кюстендил гр. Кюстендил – 2500, ул. “Цар Симеон І” № 28, филиал Момин проход гр. Момин проход – 2035, Филиал Баня, Карловско гр. Баня – 4360 , филиал Павел баня гр. Павел баня - 6155, ул. “Освобождение” № 2, филиал Велинград гр. Велинград - 4600, ул.“Гоце Делчев” № 38, филиал Поморие гр. Поморие - 8200, ул. “Проф. Парашкев Стоянов” № 7, филиал Овча могила с. Овча могила - 5295, общ. Свищов, обл. Ловешка ул. “Детелина” №2 филиал Сандански гр. Сандански - 2800, кв. “Смилово” /санаториум/ филиал Хисар гр. Хисар - 4180, ул. “Гурко” № 8, филиал Наречен с. Нареченски бани - 4880, общ. Смолян, ул. “Родопи” № 2 “СБР – Св.Мина“, Вършец гр. Вършец - 3540, обл. Монтана “Паркова зона”; Филиал Банкя, грл Банкя, ул. Шейново № 8
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставки на хранителни продукти на едро за нуждите на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД; по две обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1 1.Кайма смес -64 979.00 кг, пакет 1 кг, 60 % свинско, 40 % телешко; 2.Кайма смес -1 480.00 кг, замразена, УС 01/2010 "Стара планина" , пакети по 1 кг; 3.Кренвирши - 17 068.00 кг, пушени, свински; 4.Кренвирши -209.00 кг, УС 04/2010 "Стара планина"; 5.Малотраен колбас-3 179.00 кг,телешки; 6.Малотраен колбас-50.00 кг, УС 04/2010 "Стара планина"; 7.Наденица -11 271.00 кг, варено пушена; 8.Сух колбас -11 949.00 кг, трайно варено пушен; 9.Сух колбас -181.00 кг, УС 05/2010 "Стара планина" , опаковки с маса 0.300 кг; 10.Пушено филе-9 232.00 кг, свинско, варено пушено; 11.Луканка-7 990.00 кг,сурово сушена; 12.Суджук-545.00 кг, сурово сушена; 13.Карначета- 17 394.00 кг, тарелки по 0.500 кг, замразени; 14.Кебапчета-454 248.00 бр, 0.060 кг, 10 броя тарерлка, замразени; 15.Кюфтета-511 764.00 бр, 0.060 кг, 10 броя тарерлка, замразени; 16.Шунка -6 878.00 кг, свинска, опаковки с маса 1 кг; 17.Свинско месо-63 270.00 кг, бут, без кост , замразено; 18.Свински котлет-23 323.00 кг, замразен; 19.Телешко месо-21 474.00 кг, шол, замразен; 20.Телешки джолан- 5 357.00 кг, без кост, замразен; 21.Пастет -12 306.00 бр, кутия 0.180 кг, свински; Подробно описание на хранителните продукти-предмет на обособена позиция №1 се съдържат в Техническите спецификации -неразделна част от документацията за участие. Обособена позиция 2 1.Грах консерва-19 548.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 2.Гъби цели консерва-27 609.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 3.Гювеч консерва-13 752.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 4.Доматено пюре-2 196.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 5.Домати небелени консерва-89 016.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 6.Зелен фасул консерва-38 010.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 7Капия печена белена консерва-8 352.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 8.Компот дюли-180.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 9.Компот кайсия -828.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 10.Компот праскова-6 531.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 11.Компот сини сливи-864.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 12.Конфитюр - 2 316.00 бр., Буркани по 0.360 кг; 13.Конфитюр - 348 960.00 бр., ПВЦ 0.010 кг; 14.Корнишони -17 343.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 15.Лютеница- 21 030.00 бр., Буркани 0.360 кг; 16.Лютеница -600.00 бр., Буркани по 0.560 кг по БС 01/2011.; 17.Маслини -13 432.50 кг., кутия 2.500 кг , размер 111/120; 18.Паприкаш консерва-16 524.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 19.Бланширани картофи-11 826.00 кг, пакет 2.500 кг; 20.Замразен грах -8 863.50 кг. пакет 2.500 кг; 21.Замразен спанак-3 135.00 кг, пакет 2.500 кг; 22.Замразени зеленчуци микс-4 162.00 кг.,пакет 2.500 кг; 23.Натурален плодов сок- 1 188.00 л, 100 % ябълка, кутия тетрапак по 1 литър; 24.Натурален плодов сок -155 412.00 бр, кутия 0.250 литра; 25.Натурален плодов сок -7 848.00 л,100 % ананас, кутия тетрапак по 1 литър; 26.Натурален плодов сок -13 575.00 л, 100 % портокал, кутия тетрапак по 1 литър; 27.Натурален сок-1 590.00 л, арония, PVC бутилка по 1 литър; 28.Нектар -13 284.00 л, кайсия и праскова, кутия 1 литър.

Стойност, без да се включва ДДС
9695000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на: за обособена позииця №1 -89200 лв, за обособена позиция №2 -7750 лв. За обособена поз.№2- на основание чл.59 ал.6 от ЗОП в случайте по чл. 16г от ЗОП не се изисква гаранция за участие и изпълнение от участници- специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания,като и за обединения,в които участват само такива лица. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, която се прилага в оригинал, или парична сума (представя се копие от банковия документ за внасяне на сумата), преведена по следната банкова сметка на СБР-НК ЕАД: „УниКредит Булбанк“, IBAN: BG 07 UNCR 7000 1520 6692 35, BIC: UNCRBGSF. При представяне на банкова гаранция за участие, тя следва да е с валидност не по-малко от 10 дни след изтичане срока за валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекта на договор, част от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща доставените хранителни продукти по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и търговски документ за доставката. Оферираната доставна цена за всеки артикул ще се актуализира на всяко тридесето число от съответния месец на хранителните продукти и на всяко петнадесето число от съответния месец за плодове и зеленчуци след влизане в сила на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят изисква да се създаде юридическо лице, когато участникът, обявен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата на обединението. Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56, ал. 1 от ЗОП. От участие в процедурата се отстранява участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на условията, посочени в документацията за участие, както и участник, който не участва за всички артикули от предмета на съответната обособена позиция . Участниците имат право да представят само една оферта за всички артикули от обособените позиции. При липса на подадени технически спесификации за един или повече артикули или несъответствие с техническото задание и описанието на поръчката на възложителя участникът се отстранява от участие. При липса на представени протоколи от изпитване (и/или сертификати за контрол на съответствието за пресни плодове и зеленчуци) или на други доказателства за сътоветствие, които удовлетворяват възложителя, за един или повече артикули от обособените позиции участникът се отстранява от участие. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.Обособена позиция № 2 е запазена само за специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, но за тях оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Офертите на лицата, които не са специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, се разглеждат само ако няма: a) участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или b) участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка за обособена позиция № 2, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. На основание чл. 52 и чл. 68, ал. 11 от ЗОП Възложителят може да извърши проверка на оферираните от участниците технически решения.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да представят в Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Документ по образец с посочен срок на валидност на офертата; 2. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай че офертата или друг документ от нея не е подписан от участника или законния му представител. 3. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, изготвена по образец; в) удостоверение за регистраця за търговия на едро с храни , включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изп. директор на БАБХ) по предмета на обособената позиция за която учасникът участва по настоящата обществена поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ по чл. 12 от ЗХ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице, същото следва да представи еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която е установен и се намира обекта за търговия на едро с храни. При участник обединение, което не е юридическо лице документите по по т. 3 б. а) и б) по-горе се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, с обхват обхващащ групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. При участник обединение, същият следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, посочени в раздел III.2.3 от настоящото обявление; 7. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 ЗОП - по образец; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП за работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП по образец; 10. списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. Участниците следва да представят в Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката": 1. Техническо предложение по образец с приложения съгласно документацията за участие; Участниците следва да представят в плик № 3 "Предлагана цена": Ценово предложение по образец.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет за 2015 г. , когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Финансов ресурс, с който участниците разполагат, за обособена позиция №1 в размер на 1 784 000 лева, за обособена позиция №2 в размер на 155 000 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към списъка се прилагат удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, доказващи извършените доставки и/или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките. 2.Списък - описание на транспортните средства - Образец № 8, с който участникът разполага, в който се посочва вид, марка, модел на транспортното средство, регистрационен номер , собствеността, категорията и технически допустима максимална маса на специализираните превозни средства, както и се описват номерата на удостоверения за регистрация,където е приложимо, издадени от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД на името на участника или собственика 3. Удостоверение за регистрация за търговия на едро с храни, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изп. директор на БАБХ) по предмета на съответната обособена позиция , издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ по чл. 12 и сл. от ЗХ, заверено от участника. В удостоверенията за търговия на едро с храни за участниците, участващи по обособена позиция 1, да бъде отбелязано, че кандидата отговаря на изискванията на Регламент (EO) 852/2004, а за храни от животински произход и на Регламент (EO) 853/2004. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице, същото следва да представи еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която е установен и се намира обекта за търговия на едро с храни. При участник обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо/ юридическо лице включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, с обхват обхващащо групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК), съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалент и сертификат за въведена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните (СУБХ), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалент с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите на които се извършва дейността. Представят се заверени от участника копия на сертификатите или доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5. Списък на технически лица, в който следва да са посочени данни за минимум 12 шофьора, назначени на трудов или граждански договор, за обособена позиция №1 и двама шофьори за позиция №2 , включващи: име, номер на свидетелство за управление на МПС, дата на издаване, орган, издал свидетелството, категория, номер на карта за квалификация на водача и дата на издаване, ако е приложимо, номер и дата на издаване на карта за дигитален тахограф - карта на водача, ако е приложимо, номер и вида на договора за наемане на шофьора от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да имат успешно изпълнена минимум 2 /две/ доставки, еднакви или сходна с предмета на поръчката през последните 3 (три) години (считано до датата за представяне на оферти) 2. Участниците да разполагат с минимум 12 специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка. Транспортните средства предвидени от учасника за доставка на продукти от животински произход трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД - за Обособена позиция №1. За обособена позиция №2 – две транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка 3. Участниците следва да разполагат с обект за търговия на едро с всички хранителни продукти, обект на обособената позиция за която участва, регистриран по реда на чл. 12 от ЗХ. 4. Участниците следва да разполагат с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката и внедрена и сертифицирана система за управление безопасност на храните съгласно стандарат ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, като посочените системи или еквивалентни следва да са въведни и сертифицирани в обекта, от който ще се извършват доставките. 5. Всеки участник следва да разполага с технически персонал за изпълнение на поръчката, който да включва най-малко дванадесет шофьора за обособена позиция №1 и двама шофьора за обособена позиция №2, притежаващи свидетелства за управление на МПС, даващи им право да управляват декларираните транспортни средства. Броят МПС от дадена категория трябва да съответства на броя на шофьорите, разполагащи с правоспособност да ги управляват. В случай че в списъка - описание на транспортните средства са посочени транспортни средства от категории N2 или N3 по чл. 149 ЗдвП (с технически допустима максимална маса над 3,5 т.), съответният брой водачи следва да разполагат със свидетелство за управление на МПС категория С, както и с карта за квалификация на водача по чл. 7б ЗАвтП. В случай, че транспортните средства с допустима максимална маса над 3.5 тона са оборудвани с дигитални тахографи, съответният брой водачи следва да разполагат с Карти за дигитални тахографи - Карта на водач на ППС.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Технически решения по управлението на изпълнението на поръчката; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 15:00
Място

гр.София , бул.Васил Левски №54

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хранителни продукти извън списъка на произвежданите и доставяни стоки от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти на едро на Кайма смес 60 % свинско, 40 % телешко, Кайма смес УС 01/2010 "Стара планина" , Кренвирши ,Кренвирши УС 04/2010 "Стара планина" ,Малотраен колбас,Малотраен колбас УС 04/2010 "Стара планина" ,Наденица ,Сух колбас , Сух колбас УС 05/2010 "Стара планина" , Пушено филе ,Луканка,Суджук,Карначета,Кебапчета,Кюфтета,Шунка ,Свинско месо,Свински котлет, Телешко месо , Телешки джолан , Пастет ,Кашкавал от краве мляко,Кашкавал от краве мляко БДС 14:2010,Кисело мляко 3.6 % масленост, Кисело мляко 3.6 % масленост БДС 12:2010, Кисело мляко плодово,Краве масло PVC 10 гр.,Маргарин ,Масло краве,Прясно мляко ,Сирене краве ,Сирене краве БДС 15:2010,Сухо мляко ,Топено сирене ,Крема сирене,Пиле грил, Пилешки бутчета, Пилешко филе ,Пилешко шишче, Яйца кокоши, Скумрия замразена ,Чистен хек,Хляб Добруджа, Хляб Добруджа УС 03/2011 "България", Хляб пълнозърнест, Хляб типов, Баница ,Замразен щрудел от бутер тесто, Замразени баници от бутер тесто,Кифла,Козунак , Реване,Рогче ,Тутманик,Леща,Боб,Грис, Брашно,Брашно УС 01/2011 "България" ,Елда,Захар, Захарин,Пудра захар,Сол ,Ориз,Макарони,Спагети ,Фиде , Олио ,Слънчогледово масло,Оцет, Вино бяло ,Бисквити обикновени, Бисквити без захар,Вафли обикновени, Вафли шоколадови с фъстъци ,Вафли шоколадови ,Кадаиф ,Какао ,Кекс ,Кроасани , Меден линцер, Суха паста, Шоколад , Халва, Мед PVC 0,015 кг, Картофено пюре, Кафе 3 в 1 , Кафе ,Минерална вода бутилка 0,5 л, Минерална вода бутилка 1,5 л, Бахар, Бульон, Ванилия, Галета, Дафинов лист, Джоджен, Канела, Кимион млян , Нишесте ,Подправка универсална зеленчукова , Сода бикарбонат, Чай, Чер пипер ,Червен пипер ,Чесън на прах, Чубрица ронена , Банани, Грозде, Дини, Домати , Зеле,Кайсии, Картофи,Киви, Копър,Краставици, Круши, Лимони,Лук кромид зрял , Магданоз,Мандарини,Марули, Моркови,Портокали,Праз лук, Праскови, Пресен лук ,Пресен чесън, Пъпеши,Репички, Спанак, Тиква,Тиквички, Череши, Чесън зрял, Чушки, Ябълки

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

1.Кайма смес -64 979.00 кг, пакет 1 кг, 60 % свинско, 40 % телешко; 2.Кайма смес -1 480.00 кг, замразена, УС 01/2010 "Стара планина" , пакети по 1 кг; 3.Кренвирши - 17 068.00 кг, пушени, свински; 4.Кренвирши -209.00 кг, УС 04/2010 "Стара планина"; 5.Малотраен колбас-3 179.00 кг,телешки; 6.Малотраен колбас-50.00 кг, УС 04/2010 "Стара планина"; 7.Наденица -11 271.00 кг, варено пушена; 8.Сух колбас -11 949.00 кг, трайно варено пушен; 9.Сух колбас -181.00 кг, УС 05/2010 "Стара планина" , опаковки с маса 0.300 кг; 10.Пушено филе-9 232.00 кг, свинско, варено пушено; 11.Луканка-7 990.00 кг,сурово сушена; 12.Суджук-545.00 кг, сурово сушена; 13.Карначета- 17 394.00 кг, тарелки по 0.500 кг, замразени; 14.Кебапчета-454 248.00 бр, 0.060 кг, 10 броя тарерлка, замразени; 15.Кюфтета-511 764.00 бр, 0.060 кг, 10 броя тарерлка, замразени; 16.Шунка -6 878.00 кг, свинска, опаковки с маса 1 кг; 17.Свинско месо-63 270.00 кг, бут, без кост , замразено; 18.Свински котлет-23 323.00 кг, замразен; 19.Телешко месо-21 474.00 кг, шол, замразен; 20.Телешки джолан- 5 357.00 кг, без кост, замразен; 21.Пастет -12 306.00 бр, кутия 0.180 кг, свински; Подробно описание на хранителните продукти-предмет на обособена позиция №1 се съдържат в Техническите спецификации -неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
8920000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хранителни продукти, включени в списъка на произвежданите и доставяни стоки от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти на едро на :Грах консерва,Гъби цели консерва, Гювеч консерва, Доматено пюре, Домати небелени консерва, Зелен фасул консерва, Капия печена белена консерва, Компот дюли, Компот кайсия , Компот праскова, Компот сини сливи , Конфитюр Буркани по 0.360 кг, Конфитюр ПВЦ 0.010 кг , Корнишони , Лютеница, Лютеница по БС 01/2011, Маслини , Паприкаш консерва, Бланширани картофи,Замразен грах, Замразен спанак, Замразени зеленчуци микс, Натурален плодов сок 100 % ябълка, Натурален плодов сок кутия 0.250 литра, Натурален плодов сок 100 % ананас, Натурален плодов сок 100 % портокал, Натурален сок арония, PVC бутилка ,Нектар кайсия и праскова

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15330000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени

3) Количество или обем

1.Грах консерва-19 548.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 2.Гъби цели консерва-27 609.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 3.Гювеч консерва-13 752.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 4.Доматено пюре-2 196.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 5.Домати небелени консерва-89 016.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 6.Зелен фасул консерва-38 010.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 7Капия печена белена консерва-8 352.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 8.Компот дюли-180.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 9.Компот кайсия -828.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 10.Компот праскова-6 531.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 11.Компот сини сливи-864.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 12.Конфитюр - 2 316.00 бр., Буркани по 0.360 кг; 13.Конфитюр - 348 960.00 бр., ПВЦ 0.010 кг; 14.Корнишони -17 343.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 15.Лютеница- 21 030.00 бр., Буркани 0.360 кг; 16.Лютеница -600.00 бр., Буркани по 0.560 кг по БС 01/2011.; 17.Маслини -13 432.50 кг., кутия 2.500 кг , размер 111/120; 18.Паприкаш консерва-16 524.00 бр., Буркани по 0.680 кг; 19.Бланширани картофи-11 826.00 кг, пакет 2.500 кг; 20.Замразен грах -8 863.50 кг. пакет 2.500 кг; 21.Замразен спанак-3 135.00 кг, пакет 2.500 кг; 22.Замразени зеленчуци микс-4 162.00 кг.,пакет 2.500 кг; 23.Натурален плодов сок- 1 188.00 л, 100 % ябълка, кутия тетрапак по 1 литър; 24.Натурален плодов сок -155 412.00 бр, кутия 0.250 литра; 25.Натурален плодов сок -7 848.00 л,100 % ананас, кутия тетрапак по 1 литър; 26.Натурален плодов сок -13 575.00 л, 100 % портокал, кутия тетрапак по 1 литър; 27.Натурален сок-1 590.00 л, арония, PVC бутилка по 1 литър; 28.Нектар -13 284.00 л, кайсия и праскова, кутия 1 литър.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
775000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Обособена позиция №2 е запазена за участници,които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания ,както и за обединения,в които участват само такива лица съгласно Решение на МС №551 от 25.07.2014