Версия за печат

00087-2016-0035

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: дирекция Обществени поръчки и търгове, ул. Париж №3, стая №1, етаж партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=38510&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: инж. Ралица Маджарова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9041421

Място/места за контакт: гр. София, бул. Ломско шосе №2А (метростанция Хан Кубрат)

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на СМР на обект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване– ЗОНА 4 – ремонт на площад „България“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител за извършване на СМР на обект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване– ЗОНА 4 – ремонт на площад „България“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнието на СМР на обект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване– ЗОНА 4 – ремонт на площад „България“ ще се извършва по готови технически проекти по съответните части: „Архитектура“, „Конструктивна“(вкл. хидроизолация), „Площадно осветление“, „Канализация и отводняване“, „Водоснабдяване“, „Геодезия и вертикална планировка“, „Дренажна система в прилежащи зелени площи“, „ПБЗ“, „Пешеходна пътека на бул.“Фр.Нансен“ с кръстовището с бул.“В.Левски“, „Пешеходна пътека на бул.“Витоша“ с кръстовището с бул.“Скобелев“ и перони на трамвайната спирка. Зона 4 обхваща площадното пространство пред НДК – пл.“България“ с обща площ 12 500 кв.м. Изпълнението включва: - Разбиване, сортиране и отстраняване на съществуващата гранитна настилка и основата и; - Изпълнение на хидроизолации над подземното строителство и всички съпътстващи пластове за полагане на новата настилка; - Подмяна на съществуващата настилка на площада с монтаж на нови гранитни плочи, бордюри, стъпала и облицовки, съгласно проекта; - Изграждане на нов парапет и пешеходно преминаване около целия контур на фонтана и нови парапети около и по стълбищата към подлеза; - Изпълнение на тактилни ивици – направляващи и обозначаващи съгласно Наредба №4/01.07.2009 г. по проект. - Изпълнение на допълнително осветление по парапети и осветителни тела при зоните на двата стълбищни отвора и около фонтана; - Изграждане на ВиК и ЕЛ връзки към преместваем обект; - Отводняване на настилката; - Изграждане на дренажна система в прилежащите зелени площи; - Изграждане на пешеходни пътеки на бул.“Фр.Нансен“ с кръстовището с бул.“В.Левски“, и на бул.“Витоша“ с кръстовището с бул.“Скобелев“ и перони на трамвайната спирка. Съгласно техническата спецификация и количествените сметки, неразделна част от документацията и обявлението за обществената поръчка. Прогнозната стойност на поръчката е 5 000 000,00лв. без ДДС в това число: - 2 500 000лв. без ДДС, съгласно приложените количествени сметки; - 2 500 000лв. без ДДС, при необходимост от повторение на строителството от същия изпълнител, не по-късно от три години от възлагането на поръчката, съгласно чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП;

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

150

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ:Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на: 25 000.00 /двадесет и пет хиляди /лева, представена в една от следните форми: парична или под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата, и в нея да е изрично посочено, че се представя за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе парична гаранция за участие, то това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лв (BGN), IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC Code: SOMBBGSF, Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Валидността й следва да бъде за срок минимум от една година, след издаване на Разрешение за ползване на строежа. Изпълнителят е длъжен да поддържа банковата гаранция в посочения по-горе срок на валидност. В случай, че гаранцията изтича по-рано от посочения едногодишен срок, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен не по-късно от 20 дни преди нейнотото изтичане да удължи гаранцията за посочения срок. В противен случай ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да усвои гаранцията.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по горепосочената сметка на Столична община..Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. Разходите за евентуалното усвояване на гаранциите се поемат от Възложителя. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП.Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 3. БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 100% от стойността на аванса. Тя се представя от избрания изпълнител заедно с писменно искане за авансово плащане. Гаранцията върху авансовото плащане се освобождава след издаване на Разрешение за ползване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс до 20% от стойността на договора с ДДС, в срок до 30 (тридесет) дни след направено писменно искане за авансово плащане и представяне на банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100% от стойността на искания аванс и фактура. Гаранцията върху авансовото плащане се освобождава след подписване на Разрешение за ползване. 2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ заявява извършване на плащания, размера на всяко от които не може да бъде по-малък от 10% от общата стойност на договора. 2.1 При плащането Възложителят приспада преведения аванс пропорционално на актуваната сума, наложените санкции, неустойки и глоби съгласно раздел VІII от договора. 2.3 Възложителят задържа 10% от всяка фактура за срока по чл.7, ал.2, а именно: Период за съобщаване на дефекти – 365 дни след издаване на Разрешение за ползване по ЗУТ. 2.4. Плащанията с ДДС се извършват в срок до 30 (тридесет) дни въз основа на акт за установяване на извършени СМР, съставен между СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР, ИНВЕСТИТОРСКИЯ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, сметка 22 и фактура. 2.5 Задържаните 10% от всяка фактура се заплащат на Изпълнителя след изтичането на срока по чл.7, ал.2 (Период за съобщаване на дефекти – 395 дни след издаване на Разрешение за ползване по ЗУТ) 2.6. Задържаните 10% могат да бъдат платени преди изтичане на срока по т.2.5 при представяне на банкова гаранция, обезпечаваща посочения размер, със срок на валидност на банковата гаранция 365 дни след издаване на Разрешение за ползване. 2.7. По преценка на Възложителя, след изтичане на 6 месеца от Разрешението за ползване може да бъде освободена 50% от задържаната сума. 2.8. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1).Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т. 1, букви а), б), в), г) и д), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т. 1, т.2а (без второ предложение, отнасящо се до поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.5 и ал.5 от ЗОП, както и на ограниченията, предвидени в чл.55, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. 2.). ПРИ УЧАСТИЕ НА ОБЕДИНЕНИЯ: В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В договорът за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случаите по чл.54, ал.2 от ЗОП. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Копие на договора за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; 3).ПРИ УЧАСТИЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ/И: Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: 1. посочи в офертата си предложените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. 2. в срок от три дни от сключване на договора за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя, заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал.2 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - Годишния финансов отчет на дружеството, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на отчета не се изисква, когато същият е вписан в Търговския регистър. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката от 1 000 000/един милион/ лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Доказването на опита се извършва с представяне на списък по Образец №9 на строителството с един или повече обекти общо (сумарно) покриващи изискуемия обем, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2) списък-декларация по Образец №10 на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката. 3) Списък - декларация с описание на техническото оборудване Образец №11. 4) Участникът представя копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството или еквивалент. 5) Участникът представя копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалент. Забележка: Възложителят, в съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. 6) Kопие на Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи IV група, ІII-та категория по ЗУТ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1)Всеки участник трябва да има опит в извършване на СМР - ново строителство, и/или реконструкция и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на подобни обекти през последните 5 години. Подобни обекти или договори с предмет сходен на настоящата обществена поръчка са изпълнение на СМР, с обем който включва външни хидроизолации с обща площ не по-малко от 5 000 кв.м. и ниско строителство, в т.ч. декоративни външни настилки на обща площ не по-малко от 5 000 кв.м. с различни материали, в т.ч. не по-малко от 2 000 кв.м.естествен камък. Участникът трябва да е изпълнил поне един обект с обща площ не по-малко от 500 кв.м., който включва всички изброени дейности в настоящата точка - външни хидроизолации и ниско строителство, в т.ч. декоративни външни настилки с различни материали, в т.ч. естествен камък. 2) Всеки участник трябва да разполага със следните ключови експерти: •ръководител проект - строителен инженер транспортно строителство и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър, с професионален опит не по-малко от 10 /десет/ години в управление на инфраструктурни проекти; •заместник ръководител проект – изпълняващ контрол по качеството, безопасност и здраве с висше образование, с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години в областта на контрола по качеството, безопасност и здраве; •строителен инженер транспортно строителство и/или еквивалент, висше образование, с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”,, с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години; •електроинженер и/или еквивалент, висше образование, с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години; •геодезист и/или еквивалент – 2 бр., висше образование, с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години. 3) Участниците трябва да имат на разположение техническо оборудване, което трябва да включва автопарк от МПС, вкл. самосвали за извозване на строителни отпадъци и специализирана механизация, включително, малогабаритна пътностроителна техника и необходимата механизация за равномерно полагане на хидроизолация. Необходимо условие за участие в откритата процедура е участникът да разполага със следния минимално изискуем брой необходимо собствено или наето специализирано оборудване: •Автокран до 10т. - минимум 1 бр.; •Мотокар – повдигач до 3т. - минимум 1 бр.; •Циркуляр-фугорез - минимум 5 бр.; •Къртач - минимум 1 бр.; •Виброплоча - минимум 1 бр.; •Комбиниран багер (вкл.чук) - минимум 1бр.; •Резак за арматура - минимум 5 бр.; •Мобилен компресор - минимум 1 бр.; •Мобилен генератор - минимум 1 бр.; •Машина за полагане на хидроизолация -5 бр. •Геодезическо оборудване – Тотална станция и GPS 4)Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент за управление на качеството на строителството. 5) Всеки участник трябва да e внедрил система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалент. 6) Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, III-та категория.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка по технически показатели; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 003 - 002269 от 06.01.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.04.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. Париж №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в посочения в Обявлението за обществена поръчка час и дата, в сградата на Столична община. Посочената дата може да бъде променена от Възложителя, като участниците ще бъдат писмено уведомени за такава промяна. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, не по-късно от два работни дни преди тяхното отваряне. Преди отварянето на ценовите оферти комисията съобщава на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по показателя Качество на техническото предложение.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1.) 4). Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, III-та категория. Участникът трябва да представи копие на Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи IV група, ІII-та категория по ЗУТ. или да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение, съгласно чл. 49, ал.1 от ЗОП. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, букви а), б), в), г) и д), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т. 1, т.2а (без второ предложение, отнасящо се до поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.5 и ал.5 от ЗОП, както и на ограниченията, предвидени в чл.55, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. 2). който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 3). който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 4). за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; 5). Свързани лица или свързани предприятия по смисъла на Търговския закон не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; 6). Дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица нямат право пряко или косвено да участват в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и се отстраняват от участие в процедурата, освен ако са налице предвидените в чл.4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС изключения. Възложителят може да възложи при необходимост повторение на строителството от същия изпълнител не по-късно от три години от възлагането на поръчката, съгласно чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ