Версия за печат

00158-2016-0003

BG-Павел баня: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, гр.Павел баня, ул. Освобождение №15, За: Милена Паунова, Република България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3056, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Зам.Кмет на община Павел баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2462.

Адрес на профила на купувача: http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2462.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Павел баня по обособени позиции Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр.Павел баня, ул. Шипка № 1 Обособена позиция №2 „Сграда с административен адрес с. Горно Сахране, ул. „Георги Раковски“ № 15

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Павел баня и с.Горно Сахране, община Павел баня
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В обхвата на предмета на поръчката се включват следните видове дейности : 1.Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. Изпълнителят следва да разработи технически проект с необходимите работни детайли за съответната сграда съгласно:1. изискванията техническите спецификации – час от документацията за участие; 2. задължителните мерки, включени в техническия паспорт на сградата; 3. енергоспестяващите мерки, предписани в доклада от обследването за енергийна ефективност;4. Изискванията на методическите указания на МРРБ приети с постановление № 18 от 2015 г. на Министерски съвет и допълнени с Постановление № 114 от 8 май 2015 г. на МС. Техническия проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта. Изисквания за изпълнение на проектирането Предвидените в инвестиционния проект интервенции по сградите, следва да включват всички енергоспестяващи мерки с пряк екологичен ефект, предписани в обследването за енергийна ефективност ; съпътстващите мерки, които са допустими по проекта и без изпълнението на които не може да бъдат постигнати завършеност и устойчивост на конкретния обект. 2.Упражняване на авторски надзор. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителя посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на технически проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 3. Изпълнение на СМР . Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №1. 1.Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт описани подробно в документацията за участие. 2.Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - описани подробно в документацията за участие, които включват Подмяна на стара дограма, Топлинно изолиране на външни стени , Топлоизолация на покрив, Топлоизолация на под, , Подмяна на осветителни тела в общите части и изграждане на нова ел. Инсталация. Препоръчително: изграждане на слънчеви колектори за системи, оползотворяващи слънчева енергия за загряване на вода за битови нужди в сградата. Препоръчително: изграждане на слънчеви колектори за системи, оползотворяващи слънчева енергия за загряване на вода за битови нужди в сградата. Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №2. 1.Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, описани подробно в документацията за участие. 2.Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - описани подробно в документацията за участие, които включват : Топлинно изолиране на външни стени, Подмяна на стара метална и дървена дограма на сградата, с дограма AL, със стъклопакет, Топлинно изолиране на покриви, Топлоизолация на под, , Подмяна осветителни тела на стълбищно осветление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45320000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество и обем по Обособена позиция №1 „Сграда с административен адрес гр. Павел баня, ул. „Шипка“ № 1 Застроена площ - 672,22 кв.м. РЗП на сградата - 3508,02 кв.м. Мерки за енергийна ефективност – Ремонт на покрив – 644,12 кв.м., Смяна на дограма – 206,82 кв.м., Ремонт на външната фасада – 1857, 3 кв.м., Ремонт на под – 653, 12 кв.м., Подмяна на осветителни тела – 16 броя. Количествата са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на сградата.В тези количествата не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата, които количества ще бъдат уточнени от изпълнителя след изготвяне на техническия проект. Количество и обем по Обособена позиция №2„Сграда с административен адрес с. Горно Сахране, ул. „Георги Раковски“ № 15 Застроена площ - 622,61 кв.м. РЗП на сградата – 3272, 13 кв.м. Мерки за енергийна ефективност – Ремонт на покрив – 600 кв.м., Смяна на дограма – 224 кв.м., Ремонт на външната фасада – 1739 кв.м., Ремонт на под – 579 кв.м., Подмяна на осветителни тела – 18 броя. Количествата са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на блока. В тези количествата не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата, които количества ще бъдат уточнени от изпълнителя след изготвяне на техническия проект.

Прогнозна стойност без ДДС
949218 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва: За ОП 1 – 4 900 лв. (четири хиляди и деветстотин лева); За ОП 2 – 4 500 лв. (четири хиляди и петстотин лева); Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура и конкретната обособена позиция, за която се внася/представя гаранцията по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ Уникредит Булбанк АД - клон Казанлък, IBAN: BG 56 UNCR 9660 3300 3003 18, BIC - UNCRBGSF Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 5 % от стойността на договора за съответната обособена позиция, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 30 (тридесет) календарни дни след датата на съставяне на Констативен акт обр. 15 по Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за приемане на сградата, предмет на настоящия договор. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.частникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване по следната банкова сметка Община Павел баня Уникредит Булбанк АД - клон Казанлък, IBAN: BG 56 UNCR 9660 3300 3003 18, BIC - UNCRBGSF При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва конкретната обособена позиция, за която се внася/представя гаранцията за изпълнение, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ФИНАНСИРАНЕ: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ финансира дейностите със средства, представляващи безвъзмездна финансова помощ по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, като максималният финансов ресурс по поръчката е в размер на 949 218.00 лв (деветстотин четиридесте и девет хиляди двеста и осемнадесет лева и нула ст.) без вкл. ДДС . Цената е формирана като сбор от стойностите за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР/с включени непредвидени разходи/ и упражняване на авторски надзор по време на строителството във връзка с изпълнение на мерките по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради за двете обособени позиции Договарянето, разплащането и финансирането на дейностите се извършват чрез ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от името и за сметка на сдружението на собствениците на всяка една от сградите посочени в предмета на поръчката. Поради естеството на проекта и спецификата на дейностите възложителят (общината) е различно лице от собствениците на обекта на интервенция, като извършва възлагане на по силата на сключения договор. ПЛАЩАНИЯ: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на възложените СМР по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка по следния начин: - авансово плащане в размер до 35% /тридесет и пет процента/ от сумата за изпълнение на строителството, без стойността на допълнително възникнали непредвидени разходи. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане. Гаранцията се освобождава поетапно и пропорционално след приспадане на съответната част на аванса от междинните плащания. Авансовото плащане се приспада пропорционално от всяко междинно плащане. - Междинни плащания по настоящия договор се извършват след доказване на реално извършени видове работи в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответната позиция. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни след подписване и представяне на протокол – обр. №19 за действително извършени и подлежащи на разплащане видове работи в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответната позиция и представяне на фактура; - Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, протокол – обр. № 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане на окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. От окончателното плащане се приспадат всички суми за неизвършени СМР и начислени неустойки, в случай че има такива. - Плащането на стойността за изготвяне на технически проект по всички части ще се извърши в срок от 30 календарни дни след получаване на фактура и след издаване на разрешение за строеж на обекта. - Плащането на стойността на авторския надзор ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, приемно-предевателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане на услуги по осъществен авторски надзор на обекта, подписани от страните и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. (Непредвидените разходи следва да са в размер на максимум 10% от стойността на СМР).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: • осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. • обявен е в несъстоятелност; • е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; • има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; • е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; • лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; • е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; • осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. • при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на § 1, точка 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; • е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; • когато участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на пликовете : ПЛИК 1 : 1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата(Приложение №2);Представяне на участника (Приложение1);При обединения - копие на договора, а когато в него не е посочено лицето, представляващо участниците и документ, подписан от лицата в обедин-то, в който се посочва представляващият.; Доказ-ва за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1от ЗОП : Декл-я или Удост-е за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи - І група минимум четвърта категория или регистрация в съотв. регистър на държава - членка на ЕС, или на др.държава - страна по Споразумението за ЕИП; Пълномощно на лицето, подписващо офертата - когато офертата е подписана от упълномощен представител.; Декл-я по чл. 47, ал. 9 ЗОП (Приложение № 6).; Декл-я за приемане на условията в проекта на договора(Приложение № 5).; Декл-я по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 7).; Декл-я по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 8); Декл-я за участие на подизпълнители, ако се предвиждат (Приложение № 9).; Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 10); Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 /три/ год., считано от датата на подаване на офертата (Приложение №11А), ведно с доказ-ва за извършената услуга по чл.51, ал.4 от ЗОП; Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ год., считано от датата на подаване на офертата, еднакво или сходно с предмета поръчката (Приложение № 11Б), и доказ-ва за извършеното строителство; Списък на техническите лица, включ. отговарящите за контрола на качеството(Образец №12).; Списък на техническите лица (общи работници) (Образец № 12.1); Декл-я по чл. 51а от ЗОП (Приложение № 13) за ангажираност на експерт; Декл-я за техническото оборудване (Приложение 14); Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквив. или еквив. мерки съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; Заверено копие на сертификат ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквив.или еквив. мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.; Банкова гаранция за участие – оригинал или копие на документ за внесена гаранция под формата на парична сума.;Декл-я по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение № 15). Декл-я за липса на свързаност с друг участник съгл. чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 16).; Декл-я за предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката – свободен текст /за обособената позиция, за която се участва/; Декларация /свободен текст/, че за срока на договора, ще осигури Застраховка за профес. отговорност по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съотв. валиден аналогичен документ.; Декл-я /свободен текст/ за наличие на валидна поименна застраховка Професионална отговорност в проектирането за всеки от проектантите ;Декл-я (Приложение 17) съгл. изискванията на НПЕЕМЖС. ПЛИК 2 : Техническо предложение за изпълнение на поръчката –(Образец №3), ако е приложимо, се прилага декларация за конфеденциалност (Приложение 3.1).Предложението трябва да съдържа:1.Идейна концепция за обекта - обяснителна записка и графични приложения; 2.Работна програма за изпълнение на строит-то; 3 Линеен график за видове СМР – по етапност и разпределение на ресурсите и работната сила. 4.Гаранц. срокове за СМР; 5.Срок за изпълнение на поръчката. ПЛИК : Ценовото предложение на участника -Образец № 4 с окрупнени количествено стойностни сметки, предложени показатели за ценообразуване, анализи на едични цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се поставя изискване
Минимални изисквания: Не се поставя изискване
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване изискването по т.1 се представят: 1.1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата (Приложение №11А) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга съгл. чл.51, ал.4 от ЗОП - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. 1.2. Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка (Приложение № 11Б), заедно с доказателства за извършеното строителсто под формата на: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За доказване изискването по т.2 се представят: - Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството (Образец № 12). В този списък участниците посочват проектантския екип за изпълнение предмета на поръчката, както и Техническия ръководител, експерт Контрол по качеството, Специалист по здравословни и безопасни условия на труд. - Списък на техническите лица (работници отговарящи за изпълнение на поръчката- общи работници) (Образец № 12.1). За доказване изискването по т.3 се представят: Декларация за техническото оборудване (механизация) (Приложение 14). Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката. За доказване изискването по т.4 се представят: Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за - Заверено копие на сертификат ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участниците да имат опит в проектирането, като докажат, че през последните три години, считано от датата на подаване на офертата си са изпълнили най-малко два договора еднакви и или сходни с предмета на поръчката. Проектиране „сходно“ с предмета на поръчката е : Услуги по изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни СМР по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради, с РЗП: минимум 1500кв.м /важи всички обособени позиции/. 2. Участниците да имат опит в изпълнението на СМР или проектиране и изпълнение на строеж, като докажат, че през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата си са изпълнили най-малко два договора еднакви или сходни с предмета на поръчката.Строителство „сходно“ с предмета на поръчката е : СМР или проектиране СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни СМР по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради с РЗП: минимум 1500кв.м /важи за всички обособени позиции/. 2.Участникът да разполага с технически лица, включ. отговарящи за контрола на качеството: 2.1. За проектните дейности: Ръководител екип – Архитект, общ профес. опит миним. 5 г. и специф. профес. опит като ръков-л на проектантски екип в поне един обект, сходен с предмета на поръчката;Инженер – Конструктор – висше образ-е и профес. общ миним. 5 г.;Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К”, висше образ-е и профес. общ миним. 5 г..; Проектант по част „ОВК” – инженер ОВК, висше образ-е и профес. общ миним. 5 г. г.;Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер, висше образ-е и профес. общ миним. 5 г..;Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, висше образ-е и профес. общ миним. 5 г..;Проектант по част „ПБЗ”- – инженер, висше образ-е и профес. общ миним. 5 г.Проектант по част управление на отпадъците – инженер, висше образ-е и профес. общ миним. 5 г.Всички проектанти следва да притежават ППП по ЗКАИИП; Проектантите по част „Пожарна безопасност”, „ПБЗ” и част „Управление на отпадъците“, следва да притежават съответните удостоверения изискващите се за този вид части от ТИП. При наличие на съответ. удостоверения за ПП, един проектант може да изработи повече от една проектна част.; 2.2. За строителството : 2.2.1.Технически ръководител -1 бр. с квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквив. и профес. опит: 3 (три) год. като технически ръководител съгл.на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; Експерт Контрол по качеството - 1 бр. Висше образование, профес. Квалиф-я "строителен инженер" или еквив., Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквив., 1 (една) год. опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпъл-е на СМР; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- със съответната правоспособност.; 2.2.2. Общи работници : 1. За топлоизолация – мин. 8 бр.; 2. За хидроизолация – мин. 2 бр.; 3. Ел. работници – мин. 2 бр.; 4. ВиК работници –мин. 2 бр. ; 5. Работници монтаж дограма – мин. 5 бр.; 6. Бояджии – мин. 2 бр,; 7. Общи работници –мин. 4 бр. 3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване минимум, както следва: 1. Заваръчен апарат – мин. 1 бр.; 2. Оградни пана – мин. 200 м.л.; 3. Тръбно скеле – мин. 1000 м2; 4. Пробивна техника - мин. 2 бр.,; 5. Товарни автомобили –мин. 2 бр.; 6. Металорежещи нструменти- мин. 3 бр. 4. Участникът да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквив. или еквив. мерки, съгл.чл. 53, ал. 4 от ЗОП; ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквив., или еквив. мерки, съгл.чл. 53, ал. 4 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ СТРОИТЕЛСТВО (ПСС) ; тежест: 10
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ПГ; тежест: 20
Показател: ФИНАНСОВИ ПОКАЗАТЕЛИ (ФП) ; тежест: 60
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ПРОЕКТИРАНЕ (ПСП) ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.04.2016 г.  Час: 13:30
Място

гр.Павел баня, ул. "Освобождение" №15, етаж 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка подават офертите си лично, чрез упълномощено лице или чрез куриер, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес: Община Павел баня, ул. „Освобождение“ № 15, гр. Павел баня. Възложителят се е възползвал от правото на чл.64,ал.3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 дни, поради изпращане на това обявление по ел. път и с 5 дни поради предоставяне на пълен достъп по ел. път до документацията за участие на www.http://www.pavelbanya.bg, профил на купувача. Офертите на участниците ще се приемат в деловодството на Община Павел баня - гр.Павел баня, ул. „Освобождение” №15, всеки работен ден съгласно обявлението – от 08.00 часа до 17.00 часа.За допълнителна информация и въпроси можете да се обръщате към администрацията на Община Павел баня към лицата за контакти, посочени в обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Сграда с административен адрес гр.Павел баня, ул. Шипка № 1
1) Кратко описание

1.Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. Изпълнителят следва да разработи технически проект с необходимите работни детайли за съответната сграда съгласно:1. изискванията техническите спецификации – час от документацията за участие; 2. задължителните мерки, включени в техническия паспорт на сградата; 3. енергоспестяващите мерки, предписани в доклада от обследването за енергийна ефективност;4. Изискванията на методическите указания на МРРБ приети с постановление № 18 от 2015 г. на Министерски съвет и допълнени с Постановление № 114 от 8 май 2015 г. на МС. Техническия проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта. Изисквания за изпълнение на проектирането Предвидените в инвестиционния проект интервенции по сградите, следва да включват всички енергоспестяващи мерки с пряк екологичен ефект, предписани в обследването за енергийна ефективност ; съпътстващите мерки, които са допустими по проекта и без изпълнението на които не може да бъдат постигнати завършеност и устойчивост на конкретния обект. 2.Упражняване на авторски надзор. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителя посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на технически проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 3. Изпълнение на СМР . Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №1. 1.Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт описани подробно в документацията за участие. 2.Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - описани подробно в документацията за участие, които включват Подмяна на стара дограма, Топлинно изолиране на външни стени , Топлоизолация на покрив, Топлоизолация на под, , Подмяна на осветителни тела в общите части и изграждане на нова ел. Инсталация. Препоръчително: изграждане на слънчеви колектори за системи, оползотворяващи слънчева енергия за загряване на вода за битови нужди в сградата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45320000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количество и обем по Обособена позиция №1 „Сграда с административен адрес гр. Павел баня, ул. „Шипка“ № 1 Застроена площ - 672,22 кв.м. РЗП на сградата - 3508,02 кв.м. Мерки за енергийна ефективност – Ремонт на покрив – 644,12 кв.м., Смяна на дограма – 206,82 кв.м., Ремонт на външната фасада – 1857, 3 кв.м., Ремонт на под – 653, 12 кв.м., Подмяна на осветителни тела – 16 броя. Количествата са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на сградата.В тези количествата не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата, които количества ще бъдат уточнени от изпълнителя след изготвяне на техническия проект.

Прогнозна стойност, без ДДС
491122 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Сграда с административен адрес с. Горно Сахране ул. „Георги Раковски“ № 15
1) Кратко описание

В обхвата на предмета на поръчката се включват следните видове дейности : 1.Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. Изпълнителят следва да разработи технически проект с необходимите работни детайли за съответната сграда съгласно:1. изискванията техническите спецификации – час от документацията за участие; 2. задължителните мерки, включени в техническия паспорт на сградата; 3. енергоспестяващите мерки, предписани в доклада от обследването за енергийна ефективност;4. Изискванията на методическите указания на МРРБ приети с постановление № 18 от 2015 г. на Министерски съвет и допълнени с Постановление № 114 от 8 май 2015 г. на МС. Техническия проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта. Изисквания за изпълнение на проектирането Предвидените в инвестиционния проект интервенции по сградите, следва да включват всички енергоспестяващи мерки с пряк екологичен ефект, предписани в обследването за енергийна ефективност ; съпътстващите мерки, които са допустими по проекта и без изпълнението на които не може да бъдат постигнати завършеност и устойчивост на конкретния обект. 2.Упражняване на авторски надзор. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителя посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на технически проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 3. Изпълнение на СМР . Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №2. 1.Дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, описани подробно в документацията за участие. 2.Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - описани подробно в документацията за участие, които включват : Топлинно изолиране на външни стени, Подмяна на стара метална и дървена дограма на сградата, с дограма AL, със стъклопакет, Топлинно изолиране на покриви, Топлоизолация на под, , Подмяна осветителни тела на стълбищно осветление. Количество и обем по Обособена позиция №1 „Сграда с административен адрес гр. Павел баня, ул. „Шипка“ № 15

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45320000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количество и обем по Обособена позиция №2„Сграда с административен адрес с. Горно Сахране, ул. „Георги Раковски“ № 15 Застроена площ - 622,61 кв.м. РЗП на сградата – 3272, 13 кв.м. Мерки за енергийна ефективност – Ремонт на покрив – 600 кв.м., Смяна на дограма – 224 кв.м., Ремонт на външната фасада – 1739 кв.м., Ремонт на под – 579 кв.м., Подмяна на осветителни тела – 18 броя. Количествата са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на блока. В тези количествата не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата, които количества ще бъдат уточнени от изпълнителя след изготвяне на техническия проект.

Прогнозна стойност, без ДДС
458096 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180