00195-2016-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2016 13:30 ч. : | 07/03/2016 13:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2016 13:30 ч. : | 07/03/2016 13:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Айтос: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова - гл.експерт в отдел Стопански, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133
Място/места за контакт: Община АйтосИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aytos.bg.
Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/op-vnedryavane-merki-energiina-efektivnost-1231.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградите на СОУ „Христо Ботев” /СОУ „Христо Ботев” База 1 и СОУ „Христо Ботев” База 2/, находящи се в град Айтос, финансирани от Националния доверителен екофонд“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградите на СОУ „Христо Ботев” /СОУ „Христо Ботев” База 1 и СОУ „Христо Ботев” База 2/, находящи се в град Айтос, финансирани от Националния доверителен екофонд“, което включва следните дейности: За База 1 на СОУ „Христо Ботев”: 1. Топлоизолация външни стени с ХРS деб. 50 мм - 33,20 м2; 2. Топлоизолация външни стени с ЕРS с деб. 50 мм - 392,80 м2; 3. Обръщане около прозорци ХРS 20 мм, лайсни – 228,00м; 4. Външна силикатна мазилка - 423,80 м2; 5. Фасадно тръбно скеле - 510,00 м2; За база 2 на СОУ „Христо Ботев”: Топлоизолация стени 1. Топлоизолация на външни стени с EPS 60 мм - 1422,00 м2; 2. Топлоизолационен пакет с фибран 2 см по цокъл - 243,00 м2; 3. Обръщане на прозорци с ЕPS 20 мм - 803,00 м1; 4. Защитен ПВЦ ъгъл "капка" или еквивалент с мрежа - 766,00 м1; 5. Алуминиеви подпрозоречни дъски с ширина 30 см - 120,00 м1; 6. Фасадно скеле - 1556,00 м2; 7. Силикатна мазилка в/у топлоизолация - 1991,00 м2; 8. Подпрозоречни дъски от поц ламарина с ширина 40 см - 41,00 м1; Покривни работи 1. Демонтаж и монтаж водосточни тръби с нови скоби - 150,00 м1; 2. Демонтаж хидроизолация по покриви - 301,00 м2; 3. Демонтаж водосточни тръби - 150,00 м1; 4. Топлоизолация с минерална вата 10 см подпокривно пространство - 850,00 м2; 5. Топлоизолация пенополистирол ХРS с деб. 70 мм - 301,00 м2; 6. Изолационно полиетиленово покритие - 301,00 м2; 7. Пердашена армирана циментова замазка с деб. 4 см - 301,00 м2; 8. Полагане битумен грунд - 301,00 м2; 9. Хидроизолация един пласт усилен воалит - 301,00 м2; 10. Хидроизолация един пласт усилен воалит с посипка - 301,00 м2; 11. Обшивка с ламарина по корниз покрив - 17,00 м2; 12. Д-ка и монтаж нови водосточни тръби и скоби - 150,00 м1; 13. Д-ка и монтаж водосточни казанчета - 12,00 бр. Пълно описание на обектите, на които ще се изпълняват СМР във връзка с настоящата процедура, е дадено в „Техническа спецификация” към документацията за участие в настоящата процедура.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общото количество и обем е съгласно КСС и техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие. Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 164328.29 лв. без ДДС. Оферти, надвишаващи прогнозната стойност на поръчката, ще бъдат предложени за отстраняване от участие в процедурата.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие е в размер на: 1643 /хиляда шестстотин четиридесет и три/ лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, сумата се превежда по банков път с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG27BUIN95613300447527, Титуляр на сметката: Община Айтос. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения от Възложителя размер. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС, посочена в т. 2.1. от договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по следната сметка: Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG27BUIN95613300447527, Титуляр на сметката: Община Айтос. Участникът, определен за Изпълнител, представя оригинал на банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път сума за гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. В платежното нареждане следва изрично да се посочва основанието, за което се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, полза на възложителя, със срок на валидност – съгласно условията в проекта на договора.Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в документацията за участие. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на Договора за изпълнение на обществената, неразделна част от документацията за участие.
Финансирането на изпълнението на обществената поръчка ще се извърши със средства на Националния доверителен екофонд (НДЕФ). Възложителят заплаща цената по договора, по посочените в офертата на изпълнителя единични цени както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща междинно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 дни актуваните и действително извършени дейности след завършен етап или енергоспестяваща мярка (ЕСМ), в съответствие с Линейния график. Междинните плащания се извършват на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени дейности от лицето осъществяващо строителен надзор, както и фактура, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрените от упълномощено лице от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол - количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи. Срокът за одобряване на представените количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ е 5 работни дни, считано от датата на представянето им на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Окончателното плащане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършва, в срок до 30 дни, считано от датата на подписване без забележки на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора, както и окончателна фактура (от която следва да са приспаднати всички извършени междинни плащания) и доказателствата за извършено плащане към подизпълнителите. Плащанията се извършват по оригинални фактури след подписване на съответните протоколи до размера на сумата, посочена в ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Конкретните условия за плащане са посочени в проекта на договор, неразделна част към документацията за участие.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Договорът за обединение следва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.
1.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1.1. Който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс;б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 1.2. Който е обявен в несъстоятелност. 1.3. Който се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 1.5. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 1.6. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 1.7. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 1.8. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 1.9. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 1.10. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 1.11. Чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по т. 1.1. т. 1.2, т. 1.3, т. 1.4, т. 1.7, т. 1.8, т. 1.9, т. 1.10, не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка. 1.12. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 1.1., т. 1.2., т. 1.3., т. 1.4., т. 1.5., 1.6., се прилагат за подизпълнителите. 1.13. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3,заседателна зала - I етаж.
На отварянето на офертите могат присъстват лицата посочени в чл. 68, ал.3 от ЗОП. Могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1.Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на следния адрес: гр. Айтос, ул.”Цар Освободител” № 3, в деловодството на Община Айтос. 2. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие от деня на публикуване на обявлението и решението за откриване в Профил на купува, с оглед на което сроковете по чл.64 от ЗОП са намалени във връзка с разпоредбата на чл.64, ал.3 от ЗОП. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите (НАП)Информационен телефон на НАП – 0700 18 700; Интернет адрес: http://www.nap.bg/ Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите (МОСВ): Информационен център в МОСВ, работи за посетители всеки работен ден от 14:00 часа до 17:00 часа. Адрес: 1000 София, ул. „У. Гладстон” № 67, телефон 02/940 63 31; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg;Адрес: 1051, ул. „Триадица” № 2, телефон 8119443 и Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg/. 4. Възложителят няма да сключи договор с избрания изпълнител, ако преди подписване на договора, той не представи Удостоверение за регистрация в ЦПРС за строежи минимум първа група, четвърта категория.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120
07.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ