Версия за печат

00120-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, Република България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Място/места за контакт: бул. Васил Левски № 54

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nkrehabilitation.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поръчката се възлага на основание чл. 14., ал. 3, т. 2 от ЗОП, с предмет „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за нуждите на "Специализирани болници за рехабилитация – Национален комплекс“ ЕАД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1.Предметът на поръчката е доставка и монтаж на мебели и обзавеждане, включващ: • доставка до помещения находящи се в следните филиала на Възложителя: 1. Филиал Баня, Карловско, гр. Баня 4360; 2. Филиал Велинград, гр. Велинград 4600, ул. „Гоце Делчев” № 38; 3. Филиал Овча могила, с. Овча могила 5295, общ. Свищов, обл. Ловешка, ул. „Детелина” № 2; 4. Филиал Хисаря, гр. Хисаря 4180, ул. „Гурко” № 8; 5. Филиал Вършец, гр. Вършец 3540, обл. Монтана, „Паркова зона”; 6. Филиал Банкя, гр. Банкя, ул. „Шейново“ № 8 /бивш детски санаториум/. • разтоварване в съответното помещение; • монтаж в съответното помещение. Предметът на поръчката е разделен на две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за офиси и спални“; Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за трапезарии“;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39150000

Описание:

Различни видове мебелировка и оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество за обособена позиция № 1: 1. Единично легло с еднолицев матрак 90/190 - 195 броя; 2. Легло с еднолицев матрак 82/190 - 76 броя; 3. Нощно шкафче с две чекмеджета размери 50/40/60 - 58 броя; 4. Ноощно шкафче с размери 40/45/50 - 78 броя; 5. Персонално шкафче с размери 40/40/40 - 113 броя; 6. Дррешник-гардебор 3 крила с размери 120/60/190 - 33 броя; 7. Гаардероб 3 крила с размери 120/60/190 - 27 броя; 8. Гардероб 3 крила с размери 120/60/200 - 9 броя; 9. Гардероб с размери 140/55/190 - 12 броя; 10. Гардероб с размери 100/50/190 - 29 броя; 11. Гардероб 2 крила с размери 110/45/190 - 39 броя; 12. Гардероб 1 крило с размери 60/55/190 - 40 броя; 13. Гардероб лекарски кабинет с размери 60/55/190 - 3 броя; 14. Гардероб офис с размери 160/55/190 - 3 броя; 15. Гардероб за работно облекло за двама човека - 4 броя; 16. Куфарник с размери 140/45/190 с гръб със закачалки - 12 броя; 17. Куфарник с размери 80/50/40 - 9 броя; 18. ТВ модул с размери 100/45/62 - 27 броя; 19. Шкаф с две врати с размери 80/50/90 - 30 броя; 20. Огледало със скрин с размери 70/43/76 - 39 броя; 21. Офис стол - 27 броя; 22. Посетителски стол - 4 броя; 23. Бюро за лекарски кабинет с 2 работни места - 1 брой; 24. Офис бюро с размери 130/70/74 с вграден контейнер - 6 броя. Количество за обособена позиция № 2: 1. Трапезен стол, еко кожа/дърво, цвят венге, размери 42/42/85 - 100 бр.; 2. Трапезна маса, плот - MDF, крака - масив, цвят венге с размери 90/90/76 - 25 бр. Подробно описание на мебелите - предмет на поръчката се съдържат в Техническите спецификации - неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
220000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя, или 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: Банка: „УниКредит Булбанк“, IBAN: BG 07 UNCR 7000 1520 6692 35, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие по обособена позиция № 1 е в размер на 2000 (две хиляди) лева. Гаранцията за участие по обособена позиция № 2 е в размер на 200 (двеста) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 % от стойността на договора без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да е учредена по образец на обслужващата банка на участника. Банковата гаранция задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде най-малко 30 дни след изтичане на гаранционния срок на мебелите. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията е за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от представянето на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и въз основа на приемо-предавателен протокол за направената доставка и монтаж, подписани от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от координатора по договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица (образец); 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 12 от ЗОП (образец); 8. Доказателства за икономически и финансови възможности, посочени в т. III.2.2. на това Обявление; 9.Доказателства за технически възможности, посочени в т.III.2.3. на това Обявление; 10. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 11. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на участника; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец); 13. Ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 14. Ценово предложение (по образец). Участниците трябва да отговарят на изискванията по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП (съгласно приложения образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят съобразно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. При наличие на съмнение и/или неяснота по повод на представени документи и/или декларирани обстоятелства, Възложителят има право да изиска допълнителни разяснения и/или доказателства от участника по реда на на чл.68 ал.11 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съответствие с изискването за финансов ресурс се доказва с един или няколко от следните документи: 1. представяне на удостоверениe от банкa; 2. представяне на заверено копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, като документите се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискуемия финансов ресурс.
Минимални изисквания: Предвид финансовите условия по процедурата участникът трябва да има на разположение финансов ресурс за изпълнение на услугата за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки: 1. за обособена позиция №1 в размер на 60 000 лв. (Определената стойност е на база 30 % от прогнозната стойност на обществената поръчка по обособената позиция). 2. за обособена позиция №2 в размер на 6 000 лв. (Определената стойност е на база 30 % от прогнозната стойност на обществената поръчка по обособената позиция).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да представи списък (по образец) на изпълнените от него доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката, за която участва, през последните три години до датата на подаване на офертата с посочване на описание на доставеното и монтирано обзавеждане, възложител /получател/, стойност, период на изпълнение на доставката и монтажа / начална и крайна дата на всяка доставка/. В списъка се включват доставки, изпълнени в заложения тригодишен период до датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането им. За всяка от включените в списъка доставки се прилага доказателство за изпълнение под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Участниците следва да представят валиден сертификат за управление на качеството, съгласно ISO 9001: 2008, еквивалентен сертификат или други доказателства за прилагане на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчка. 3.Валиден сертификат, издаден на производителя на мебелите (в случай че участникът е производител) за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004, еквивалентен сертификат или за съответствие със екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS) или други доказателства удостоверяващи съответствието на стоките с посочените стандарти или че са произведени при прилагане на еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 4.Цветни каталози (фотографски снимки на стоките) съдържащи подробно описание на мебелното обзавеждане - предмет на поръчката. 5. Мостри (образци) на материалите, използвани за производство на мебелното обзавеждане, чиято автентичност трябва да бъде доказана при доставката. 6. Мостра, съгласно описанието в документацията на възложителя на Нощно шкафче с две чекмеджета с размери 50/40/60 и съгласно техническата спецификация - за обособена позиция №1.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени най-малко 2 /две/ доставки на обзавеждане с включен монтаж през последните три години до датата на подаване на офертата, с приложени удостоверения за доказване на извършените доставки и монтаж, посочени в списъка. Приложените доказателства за изпълнение следва да са издадени след датата на приключване на съответните доставки и монтаж. Участник, който подава оферта за повече от една обособена позиция трябва да е изпълнил по минимум 2 доставки на обзавеждане, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, за всяка от обособените позиции, за които подава оферта. 2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001: 2008, издаден съгласно чл. 53, ал. 3 от ЗОП или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 3. В случай че участникът е производител на предлаганите от него мебели, същият следва да има въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или EMAS или да прилага еквивалентни мерки. В случай че участникът не е производител, предлаганите от него мебели следва да са произведени в съответствие със стандарт ISO 14001:2004 или EMAS или при прилагане на еквивалентни мерки за опазване на околната среда при производството им. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Съгласно чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП доказателствата се представят от участниците в обединението /когато обединението не е ЮЛ/, чрез които последното доказва съответствието си с критериите за подбор, поставени от възложителя, включващи и минимални изисквания за технически възможности и квалификация. 4. Участникът трябва да представи цветен каталог/зи на предлаганите стоки, които съответстват на Техническите спецификации на възложителя. 5. Участникът трябва да представи мостри (образци) на материалите, използвани за производство на мебелното обзавеждане, чиято автентичност трябва да бъде доказана при доставката. 6. Участникът трябва да представи мостра, съгласно описанието в документацията на възложителя на Нощно шкафче с две чекмеджета с размери 50/40/60 и съгласно техническата спецификация - за обособена позиция №1.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Срок за доставка и монтаж” (С) с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка – 30 % (0,30).; тежест: 30
Показател: „Оценка на процеса на доставка и монтаж” (ОП) с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка – 30 % (0,30).; тежест: 30
Показател: „Ценово предложение” (ЦП) с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка – 40 % (0,40).; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2016 г.  Час: 15:30
Място

гр. София, бул. "Васил Левски" № 54

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за офиси и спални“;
1) Кратко описание

„Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за офиси и спални“;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39150000

Описание:

Различни видове мебелировка и оборудване

3) Количество или обем

1. Единично легло с еднолицев матрак 90/190 - 195 броя; 2. Легло с еднолицев матрак 82/190 - 76 броя; 3. Нощно шкафче с две чекмеджета размери 50/40/60 - 58 броя; 4. Ноощно шкафче с размери 40/45/50 - 78 броя; 5. Персонално шкафче с размери 40/40/40 - 113 броя; 6. Дррешник-гардебор 3 крила с размери 120/60/190 - 33 броя; 7. Гаардероб 3 крила с размери 120/60/190 - 27 броя; 8. Гардероб 3 крила с размери 120/60/200 - 9 броя; 9. Гардероб с размери 140/55/190 - 12 броя; 10. Гардероб с размери 100/50/190 - 29 броя; 11. Гардероб 2 крила с размери 110/45/190 - 39 броя; 12. Гардероб 1 крило с размери 60/55/190 - 40 броя; 13. Гардероб лекарски кабинет с размери 60/55/190 - 3 броя; 14. Гардероб офис с размери 160/55/190 - 3 броя; 15. Гардероб за работно облекло за двама човека - 4 броя; 16. Куфарник с размери 140/45/190 с гръб със закачалки - 12 броя; 17. Куфарник с размери 80/50/40 - 9 броя; 18. ТВ модул с размери 100/45/62 - 27 броя; 19. Шкаф с две врати с размери 80/50/90 - 30 броя; 20. Огледало със скрин с размери 70/43/76 - 39 броя; 21. Офис стол - 27 броя; 22. Посетителски стол - 4 броя; 23. Бюро за лекарски кабинет с 2 работни места - 1 брой; 24. Офис бюро с размери 130/70/74 с вграден контейнер.

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 24
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие за обособената позиция е в размер на 2000 (две хиляди) лева.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за трапезации“
1) Кратко описание

„Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за трапезации“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39150000

Описание:

Различни видове мебелировка и оборудване

3) Количество или обем

1. Трапезен стол, еко кожа/дърво, цвят венге, размери 42/42/85 - 100 бр.; 2. Трапезна маса, плот - MDF, крака - масив, цвят венге с размери 90/90/76 - 25 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 24
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие за обособената позиция е в размер на 200 лева.