00765-2016-0001
Технически редакции | ||
14.01.2016 14:47 ч. : | 14/01/2016 14:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.01.2016 14:47 ч. : | 14/01/2016 14:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Брацигово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Брацигово, ул.Атанас Кабов № 6 А, За: Цонка Иванова Кушлева, Република България 4579, Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: op@bratsigovo.bg, Факс: 03552 2101
Място/места за контакт: Община БрациговоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bratsigovo.bg/op.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид за нуждите на Домашен социален патронаж /ДСП/, Дневен център за възрастни хора с увреждания /ДЦВХУ/, Обществена трапезация /ОТ/ и Комплекс за социални услуги за деца и семейства /КСУДС/ към община Брацигово “
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка се провежда по реда на Закона за обществените поръчки /ЗОП / с прилагане на опростените правила във връзка със задоволяване потребностите от хранителни стоки на Домашен социален патронаж /ДСП/, Дневен център за възрастни хора с увреждания /ДЦВХУ/, Обществена трапезация /ОТ/ и комплекс за социални услуги за деца и семейства /КСУДС/ към община Брацигово. Доставката на хранителните продукти ще се осъществява франко складовете на посочените потребители в гр. Брацигово.Асортиментът на хранителните продукти включва : хлебни изделия,тестени изделия, мелничарски продукти,сладкарски изделия,зърнени култури, месо и местни продукти,риба и рибни продукти,подправки,плодове и зеленчуци. Изискванията към хранителните продукти, предмет на поръчката са посочени в Техническа спецификация неразделна част от документацията на поръчката. Хранителните продукти за Комплекс за социални услуги за деца и семейства/КСУДС/ трябва да отговарят на изискванията по Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата. Хранителни продукти следва да не съдържат генетично модифицирани организми (ГМО), съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните. Доставяните хранителни продукти задължително следва да бъдат придружени със сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.) и означен срок на годност. Доставените хранителни продукти трябва да са със стикер за годност и отговарящи на нормативните изисквания, да са опаковани и етикетирани според Наредбата за изискванията на етикетирането и представянето на храните. Към датата на доставката остатъчния срок на годност на хранителни продукти, предмет на поръчката трябва да бъде не по-малък от 75 % от обявения от производителя. Доставките се извършват след подаване на заявки от посочените потребители на хранителни продукти до техните складове,с транспортни средства на изпълнителя. Транспортните средства трябва да отговарят на нормативните изисквания за превозване на хранителните продукти.
15000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозната стойност на поръчката е 120 000,00лв. без ДДС .Прогнозните количества на хранителните продукти са посочени в Техническтата спесификация и Ценовото предложение неразделна част от документацията на поръчката.Количствата за различните хранителни продукти са в различни мерни единици и не може да се посочи общо количество.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие е в размер на на 1200лв. / хиляда и двеста /лева. 2.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово. или •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Банковата гаранция следва да е с да е със срок на валидност 120 дни ,считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 3. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 4.Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 5.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 5.1.отегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 5.2.е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 6.възложителят освобождава гаранциите за участие на: 6.1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 6.2.класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 7.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 8.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя- Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово. • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 30 дни, след изтичане на срока на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна прогнозна стойност (без ДДС) в лева. 10. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Поръчката се финансира със средства от бюджета на община Брацигово. Разплащането на доставките ще се извършва периодично след съставяне на складови разписки от материално отговорните лица /МОЛ/ в съответните потребители на хранителни продукти. Изпълнителят следва да издаде първичен счетоводен документ /фактура/,която да съответства на приетите от МОЛ хранителни продукти. За всеки потребител на хранителни продукти се издава отделна фактура. Тя трябва да притежава задължителните реквизити посочени в чл. 7 ал.1 от Закона за счетоводството .В случай,че изпълнителят е е регистрирано по закона за данък добавена стойност /ЗДДС/ лице издадената от него фактура следва да е изготвена при спазване на разпоредбите на ЗДДС. Авансово плащане не се предвижда. Редът и условията за разплащане са определени в проект на договор – неразделна част от документацията на поръчката.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице .Когато участник в процедурата е обединение което не е юридическо лице ,към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа ,с който е създадено обединението.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
По банков път по сметка BG27SOMB91303132969600 BIC SOMBBGSF Общинска банка АД клон Пещера или платими в касата на община Брацигово,ул.Атанас Кабов № 6 а. Цената е с ДДС. Заплащането се извършва в случай,че заинтересованият участник е поискал документацията да му бъде изпратена за негова сметка.
Български
120
сградата на Младежки дом ,гр. Брацигово ,ул. Христо Смирнески №1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Следващото обявление се предвижда да бъде публикувано през м февруари 2016 г.
Следващото обявление се предвижда да бъде публикувано през м февруари 2016 г.
НЕ
От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и предвидените в настоящите указания, след като са били изискани от него от комисията за провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2.За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП,а именно че: 2.2.1. участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 3. когато е обявен в несъстоятелност; 4.Когато участникът е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 5.Когато участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 6. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 7. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 8.За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено,че е представил невярна информация за съответствието му с обявените от възложителя критерии. Възложителят може да отстрани от участие в процедурата участник в следните случаи: 1.Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3.Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 5.Когато лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на участника са "свързани лица" с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и когато участникът е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 6.Когато участникът участвува в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 7.Ако Възложителят покани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той е изтекъл, се отстранява от участие участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си. 8.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение.......
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно член 120 от ЗОП
14.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ