00085-2015-0034
Технически редакции | ||
23.12.2015 09:35 ч. : | 23/12/2015 09:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.12.2015 09:35 ч. : | 23/12/2015 09:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311
Място/места за контакт: ВМА-отдел Медицинска, компютърна техника и комуникационни системиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор ВходящиПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Периодична доставка на резервни части за ендоскопска, ултразвукова апаратура и системa за обработка, съхранение и пренос на аудио-визуална информация от медицински изследвания за нуждите на ВМА - МБАЛ-София и МБАЛ-Варна; МБАЛ-Пловдив
Обявлението обхваща обществена поръчка
Периодична доставка на резервни части за ендоскопска, ултразвукова апаратура и системa за обработка, съхранение и пренос на аудио-визуална информация от медицински изследвания за нуждите на ВМА - МБАЛ-София и МБАЛ-Варна; МБАЛ-Пловдив
33112000, 33120000
Описание:
НЕ
НЕ
Периодична доставка на резервни части за ендоскопска, ултразвукова апаратура и системa за обработка, съхранение и пренос на аудио-визуална информация от медицински изследвания за нуждите на ВМА - МБАЛ-София и МБАЛ-Варна; МБАЛ-Пловдив подробно описани в техническа спецификация Приложение 1
НЕ
НЕ
12
1.Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер размер на 2000.00 /две хиляди/ лв. 3. Гаранцията за изпълнение по договора е в размер 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 4.1. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ, с основание – „За участие в открита процедура с предмет: „Периодична доставка на резервни части за ендоскопска, ултразвукова апаратура и системa за обработка, съхранение и пренос на аудио-визуална информация от медицински изследвания за нуждите на ВМА - МБАЛ-София и МБАЛ-Варна; МБАЛ-Пловдив" 4.2. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата, за която е открита. 4.3. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. 5. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 6. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 7. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 8. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. 9. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 10. Удължаване на срока на гаранциите, в случаи на удължаване на срока на валидност на офертите. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от същия закон, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.
Заплащането на доставката предмет на настоящата поръчка ще се извършва с бюджетни средства, вкл. и средства от НЗОК. Формиране на цената на доставката: Цената за периодична доставка на резервни части за ендоскопска, ултразвукова апаратура и системa за обработка, съхранение и пренос на аудио-визуална информация от медицински изследвания се определя в български лева за всяка една резервна част, подробно описани в Техническа спецификация - Приложение № 1. Стойността на извършените периодични доставки Възложителят ще заплаща, на база единична цена на 1 бр. резервна част, само за тези, за които е изпратил писмена заявка към Изпълнителя. Извършени доставки, които не са заявени от Възложителя не подлежат на заплащане. Плащанията ще се извършват по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условията на отложено плащане, в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура, заявка за извършване на доставката, приемно-предавателен протокол и протокол за монтаж на резервната част.
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т.1, 4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. Пликът, в който се поставя офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1, който съдържа: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – оригинал, по приложен образец; Представяне на участника, включващо административни данни и посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен – оригинал по приложен образец; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - оригинал, по приложен образец; При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – оригинал по приложен образец; Гаранция за участие в откритата процедура: оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1, т. 1 от ЗОП, посочени в Раздел III.2.3) „Икономически и финансови възможности” на обявлението за обществената поръчка : не се изискват. Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51, ал. 1 от ЗОП, съгласно Раздел III.2.3) „Технически възможности” на обявлението за обществена поръчка и в Раздел т. 1.2.2 на Раздел V от тази документация, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - оригинал, по приложен Образец ,Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по приложен Образец, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по приложен Образец, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - приложен Образец, Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” с надписани предмет на поръчката и наименованието на участника, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо – декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – по приложен Образец. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, с надписани предмет на поръчката и наименованието на участника, който съдържа ценовото предложение на участника по приложен образец.
Документи, доказващи икономическото и финансово състояние на участника - не се изискват
Възложителят не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние на участниците
1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършените доставки, под формата на удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Декларация – списък чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът следва да съдържа посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на доставката и монтажа. В списъка се описват /прилагат сертификати за проведено обучение на сервизните инженери, сертифицирани за ремонт и монтаж на резервни части при производителя на медицинската апаратура предмет на настоящата процедура. Към списъка се прилагат декларации за ангажираност на експертите по чл. 51а от ЗОП, които не са служители на участника /ако е приложимо/. 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – заверено копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език. 4. Оторизационно писмо от производителя за доставка на резервни части на медицинската апаратура, предмет на настоящата процедура.
1. През последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал доставки - предмет на обществената поръчката. 2. Участникът да разполага с минимум 2 служителя на трудов или граждански договор на територията на Република България, които са сертифицирани инженери за монтаж на резервни части от производителя на медицинска апаратура, предмет на настоящата процедура. 3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството – ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентна, в обхвата на предмета на процедурата. 4.Участникът да е оторизиран от производителя за доставка на резервни части на медицинската апаратура, предмет на настоящата процедура.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 6 (шест) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
София, ВМА - партер, зала №10
При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Чл.120 от ЗОП
23.12.2015 г.