Версия за печат

00115-2015-0039

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Ивайло Иванов - началник отдел УССВТ, България 7000, Русе, Тел.: 082 881658, E-mail: mayor@ruse-bg.eu

Място/места за контакт: Отдел УССВТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/149/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции: 1. Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица – приложение № 1. 2. Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания – приложение №2-А и приложение № 2-Б; 3. Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери – приложение №3 .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката се състои от три обособени позиции: - Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица; - Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания; - Обособена позиция № 3: Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери. Съгласно разпоредбите на чл. 16г., ал. 2 от ЗОП, когато част от предмета на обществената поръчка е включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, възложителят е длъжен да я отдели в една или в няколко обособени позиции, които запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания от настоящата обществена поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197600, 30199000, 22810000, 22850000, 22851000, 30197220, 22852000, 22852100, 30124400, 24910000, 30194100, 30197320, 30197321, 30141200, 44424200, 30197330, 30234100, 39241200, 37823200, 30193000, 30192300, 30125100, 30125110, 30125120

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Класьори
Кламери
Папки за сортиране
Папки за досиета
Кутии с телчета за телбод
Лепила
Чертожни линии (шаблони)
Телбод машинки
Антителбод
Настолни калкулатори
Леплива лента
Перфоратори
Магнитни дискове
Ножици
Паус
Органайзери и принадлежности
Намастилени ленти
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчните количества на доставките за срока на изпълнение на поръчката и технически изисквания към стоките се съдържат в приложенията към документацията за участие (т. 14.): За обособена позиция № 1: Приложение № 1 – Списък на канцеларските материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в обхвата на обособена позиция № 1; За обособена позиция № 2: Приложение № 2-А – Списък на канцеларските материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания , включени в обхвата на обособена позиция № 2; Приложение № 2-Б - Списък на консумативите за принтери, копирни машини, факсове и мултифункционални устройства за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания, включени в обхвата на обособена позиция № 2; За обособена позиция № 3: Приложение № 3 - Списък на консумативите за принтери, копирни машини, факсове и мултифункционални устройства за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в обхвата на обособена позиция № 3.

Прогнозна стойност без ДДС
271666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 1 от ЗОП, всеки участник представя гаранция за участие в процедурата под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Община Русе; - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя или клон на чуждестранна банка, която разполага с писмено разрешение от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на Р.България, издадена в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП. Гаранциите за участие са както следва: обособена позиция № 1 - 133,33 лева (словом: сто тридесет и три лв. и 33 ст.); обособена позиция № 2 - 850 лева (словом: осемстотин и петдесет); обособена позиция № 3 - 1733,33 лева (словом: хиляда седемстотин тридесет и три лв. и 33 ст.).Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Когато кандидатът, участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Участник, който не представил гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените по – горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение – сума, внесена по банков път или банкова гаранция. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договорното споразумение при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в настоящата документация. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, за което се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по следната сметка на Възложителя: банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размер от определения от възложителя. Съгласно разпоредбата на чл. 59, ал. 6 от ЗОП в случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или от кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджет на Община Русе.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, и ал. 5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Външни експерти, участвали в разработване на техническата спецификация от настоящата документация за участие не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която им дава предимство пред останалите участници в процедурата. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.3, т. 8 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставя: списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), вкл. относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат; копие от договор за обединение в случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, подписан от лицата, включени в обединението. Ако в договора за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът, в който е посочен представляващият обединението, включително договорът за създаване на обединение (когато представляващият обединението е посочен в него) следва да бъде с нотариално заверени подписи и се представя в оригинал или нотариално заверено копие. Участниците в обединението представят декларация в която посочват, че като член на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и са задължени да останат в обединението за целия период на изпълнение на договора; пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощен негов представител; Декларации: по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2а (с изкл. на предл. второ), 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП; по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; по чл. 6, ал. 2, от Закона за мерките срещу изпирането на пари; по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; декларация от подизпълнител за съгласието му да участва като такъв; гаранция за участие за съответната обособена позиция; необходимите документи и информация за доказване на съответствие с поставените от Възложителя критерии за подбор, посочени в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка. При участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания - декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на ЕС; образци (мостри), каталози описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако възложителят изисква това. Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят: техническо предложение за изпълнение на поръчката. Плик №3 "Предлагана цена" : ценово предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за минимално ниво на икономически възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи списък на доставките, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателствата за извършената доставка са съгласно изискванията на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. Сходни с предмета на поръчката са: За обособена позиция № 1: доставка на канцеларски материали; За обособена позиция № 2: доставка на канцеларски материали и/или ленти за матрични принтери; За обособена позиция № 3: доставка на оригинални или зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери. 2. Участникът да представи копие от валиден сертификат за въведена система за управление на качеството в съответствие с БДС ISO 9001:2008, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП и с обхват: За обособена позиция № 1: доставка на канцеларски материали; За обособена позиция № 2: доставка на канцеларски материали и/или ленти за матрични принтери; За обособена позиция № 3: доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини или глави за мастилено-струйни принтери. 3. За участници по обособена позиция № 3: „Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери“ -заверено копие на валиден сертификат за изземване на опасни отпадъци или да са сключили договор с оторизирана фирма за изземване на опасни отпадъци
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил минимум една доставка с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството с горепосочения обхват ISO 9001:2008 с обхват: - За обособена позиция № 1: доставка на канцеларски материали; - За обособена позиция № 2: доставка на канцеларски материали и/или ленти за матрични принтери; - За обособена позиция № 3: доставка на оригинални или зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства и копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на участника. 3. За участници по обособена позиция № 3: „Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери“: Участниците, подали оферта за участие по обособена позиция № 3: „Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери“ трябва да притежават валиден сертификат за изземване на опасни отпадъци или да са сключили договор с оторизирана фирма за изземване на опасни отпадъци.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка (час); тежест: 30
Показател: Срок за реакция (час); тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.01.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. Русе, пл. Свобода, 6, сградата на Община Русе, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалба се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица – приложение № 1
1) Кратко описание

Ориентировъчните количества на доставките за срока на изпълнение на поръчката и технически изисквания към стоките се съдържат в приложенията към документацията (т. 14.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30124400, 24910000, 30194100, 30197320, 30197321, 30141200, 44424200, 30197330, 30234100, 39241200, 37823200, 30193000

Описание:

Кутии с телчета за телбод
Лепила
Чертожни линии (шаблони)
Телбод машинки
Антителбод
Настолни калкулатори
Леплива лента
Перфоратори
Магнитни дискове
Ножици
Паус
Органайзери и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно списък на канцеларските материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в обхвата на обособена позиция № 1 - Приложение № 1.

Прогнозна стойност, без ДДС
13333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания
1) Кратко описание

Ориентировъчните количества на доставките за срока на изпълнение на поръчката и технически изисквания към стоките се съдържат в приложенията към документацията (т. 14.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197600, 30199000, 22810000, 22850000, 22851000, 30197220, 22852000, 22852100, 30192300

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Класьори
Кламери
Папки за сортиране
Папки за досиета
Намастилени ленти

3) Количество или обем

Съгласно списък на канцеларските материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания , включени в обхвата на обособена позиция № 2 и списък на консумативите за принтери, копирни машини, факсове и мултифункционални устройства за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания, включени в обхвата на обособена позиция № 2 - Приложение № 2-А и Приложение № 2-Б.

Прогнозна стойност, без ДДС
85000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери
1) Кратко описание

Ориентировъчните количества на доставките за срока на изпълнение на поръчката и технически изисквания към стоките се съдържат в приложенията към документацията (т. 14.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30125110, 30125120

Описание:

Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини

3) Количество или обем

Съгласно списък на консумативите за принтери, копирни машини, факсове и мултифункционални устройства за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в обхвата на обособена позиция № 3 - Приложение № 3.

Прогнозна стойност, без ДДС
173333.34 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12