00120-2015-0015
Технически редакции | ||
13.10.2015 11:56 ч. : | 13/10/2015 11:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.10.2015 11:56 ч. : | 13/10/2015 11:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, Република България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121
Място/места за контакт: бул. Васил Левски № 54Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nkrehabilitation.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на апарати за резонансна електромагнитофореза“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на 5 броя апарати за резонансна електромагнитофореза
33100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
5 броя апарати за резонансна електромагнитофореза с минимални технически характеристики, описани в Техническата спецификация
НЕ
НЕ
30
Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя, или 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: Банка: „УниКредит Булбанк“, IBAN: BG 07 UNCR 7000 1520 6692 35, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 500 (петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 % от стойността на договора без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да е учредена по образец на обслужващата банка на участника. Банковата гаранция задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора - предмет на поръчката. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията е за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащането на цената от Възложителя на Изпълнителя ще се извършва, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50% от стойността на договора – в срок до 5 (пет) работни дни от сключване на договора; 2. Окончателно плащане в размер на останалите 50% от стойността на договора - в срок до 10 (десет) работни дни от подписване на двустранен протокол за доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на всички апарати - предмет на поръчката и получаване на фактура от Възложителя.
НЕ
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец); 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (в свободен текст); 8. Оторизационно писмо от производителя и/или официалния представител на производителя за територията на страната за конкретната поръчка или оторизационно писмо от производителя и/или официалния представител на производителя, удостоверяващо права за представителство и търговия за територията на страната или еквивалентен документ (оригинал или нотариално заверено копие); 9.Доказателства за технически възможности, посочени в т.III.2.3. на това Обявление; 10. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 11. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на участника; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец), заедно със: 12.1. Приложение към него - Сравнителна таблица за съответствие (по образец). 12.2. Сертификат или декларация от производителя за нанесена СЕ маркировка или за съответствие с Директива 93/42/ЕС. 12.3. Каталози, брошури и други подходящи материали, от които да е видно съответствието с посочените в Сравнителната таблица техническите характеристики на апаратите и с изискванията на Техническата спецификация. 12.4. Ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 13. Ценово предложение (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят съобразно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документито по т. 2 се представя в официален превод, а документите по т. 8 и т.9, които са на чужд език, се представят в превод. При наличие на съмнение и/или неяснота по повод на представени документи и/или декларирани обстоятелства, Възложителят има право да изиска допълнителни разяснения и/или доказателства от участника по реда на на чл.68 ал.11 от ЗОП.
Не
Не
1. Сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват еднакъв или сходен с предмета на поръчката за участника (оригинал или заверено от участника копие).
1. Участникът трябва да притежава сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват еднакъв илисходен с предметана поръчката;
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, бул. "Васил Левски" № 54
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
13.10.2015 г.