00149-2015-0014
Технически редакции | ||
05.10.2015 10:31 ч. : | 05/10/2015 10:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.10.2015 10:31 ч. : | 05/10/2015 10:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ракитово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Ракитово, област Пазарджик, община Ракитово, град Ракитово, ул. „Иван Клинчаров” №: 57;, За: Анна Мацанова - младши експерт ДОУ и ОП, Република България 4640, Ракитово, Тел.: 03542 2044, E-mail: rakitovo@abv.bg, Факс: 03542 2253
Място/места за контакт: Дирекция ДОУ и ОПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://rakitovo.info/.
Адрес на профила на купувача: http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на тротоарната настилка по част от ул. ”Иван Клинчаров” - западен тротоар (от о.т. 11 до о.т. 12) и част от ул.”Долно ограде” - източен тротоар (от о.т.20 до о.т.19а), град Ракитово”.
Възлагане на обществена поръчка
„Реконструкция на тротоарната настилка по част от ул. ”Иван Клинчаров” - западен тротоар (от о.т. 11 до о.т. 12) и част от ул.”Долно ограде” - източен тротоар (от о.т.20 до о.т.19а), град Ракитово”.
45000000, 45233260
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Основните етапи в изпълнението на тротоарната настилка са следните: Изкопни работи и подготовка на основата - след извършване на изкопните работи, основата се валира и подготвя за полагане на първия пласт от настилката. Предварително преди започване на основните изкопни дейности хумуса се изземва и депонира. Полагане на първия пласт от настилката – уплътнен трошен камък с дебелина 10.00 см Полагане на бетон В10 или еквивалент – приета е дебелина на пласта от бетон В10 или еквивалент - 6.00 см. Полагане на цименто-варов разтвор - приета е дебелина на пласта от вароциментов разтвор равна на 2.00 см Полагане на тротоарните плочи - предвижда се прилагането на бетонови плочи с размери 40/40/4 см и 30/30/4 см. и др.
НЕ
50
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки, Възложителят не изисква от участниците да представят Гаранция за участие!Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец №: 13.1 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Ракитово: IBAN: BG75STSA93003308568248; BIC: STSABGSF, при банка: “ДСК” ЕАД. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Ракитово и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане под формата на банкова гарация по образец /Образец № 13.2 / или Запис на заповед /Образец 13.3/ в размер на 50 % от стойността на договора за строителство.Условията и сроковете за усвояване/реализиране и освобождаване на гаранцията за авансово плащане:Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя.Авансовото плащане ще бъде приспаднато при окончателното плащане. Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след подписан Акт 15 за окончателно приемане на СМР, предмет на настоящата поръчка и издадена фактура за стойността на окончателното плащане по договора за строителство, в която е отразено приспадането на Авансовото плащане в пълен размер. В срок до 30 (календарни дни), след подписване на Акт 15 за окончателното приемане на СМР, предмет на настоящата поръчка, оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя.
Начинът на плащане се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и е уреден в Договора за строителство, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50% от общата стойност по договора за възлагане на обществената поръчка се заплаща в срок до 10 (десет) работни дни след подписването на настоящия договор и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед в размер равен на стойността на предоставения аванс. А). Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. Б). Авансовото плащане ще бъде приспаднато при окончателното плащане. Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след подписан Акт 15 за окончателно приемане на СМР, предмет на настоящата поръчка и издадена фактура за стойността на окончателното плащане по договора за строителство, в която е отразено приспадането на Авансовото плащане в пълен размер. В срок до 30 (календарни дни), след подписване на АКТ 15, за окончателно приемане на СМР, оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя. 2. Окончателното плащане в размер на 50% от общата стойност по договора за възлагане на обществената поръчка се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Акт 15, за окончателното приемане на работата, представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършените дейности и приспадане стойността на авансовото плащане, съгласно условията на настоящия договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактури за плащанията в съответствие със Закона за счетоводството или съгласно ЗДДС, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора за строителство, както и конкретното основание за плащане съобразно клаузите в Договора- количество, стойност на изработеното, съобразно етапа на СМР и съставените между страните протоколи по смисъла на чл.5 от Договора за строителство.
При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват договор за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; б) всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в) всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и при изпълнението на договора. В договора за създаване на обединение/консорциум участниците задължително включват клаузи, определящи кои участници в него коя част от дейностите и в какъв обем ще изпълняват. Участниците в обединението/консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в договора за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
1. Срокът за изпълнение на договорените видове СМР е 50 (петдесет) календарни дни, като етапите за изпълнение са определени в “Линеен график за изпълнение на поръчката” , който е неразделна част от договора за строителство и офертата на съответния участник избран за изпълнител. За начало на изпълнението на договорените видове СМР се счита датата на откриване на строителната площадка с Протокол – Образец 2 (2а), а за край на изпълнението – окончателното предаване на обекта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с АКТ – Образец 15, придружен с подробна количествено-стойностна сметка и представяне на сертификати за качество на материалите. 2. Договорът за строителство обвързва изпълнителя до изтичане на гаранционния срок, предложен от изпълнителя в неговата оферта и заложен в договора за строителство. Участниците задължително изработват предложенията си при съблюдаване на изискванията на възложителя и приложимото българско законодателство. Всеки участник следва да предложи гаранционен срок, който да е съобразен с минималния гаранционен срок, който е определен в настоящата документация за участие. Участниците нямат право да предлагат гаранционен срок за строително-монтажните работи свързани с обектите предмет на настоящата поръчка, под предвидения в настоящата документация за участие и над 2 (два) пъти минималния гаранционен срок посочен в настоящата документация за участие. Участници, предложили гаранционен срок, по-кратък от минималния и по-дълъг от максималния, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Минимален Гаранционен срок: 1 (една) година; 3. Срокът на валидност на офертите трябва да бъде не по-малко от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите до сключване на договора за обществената поръчка. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако след поканата и в определения в нея срок откаже да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта с по-кратък срок за валидност. 4. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.Участник, който постави Ценовото си предложение в прозрачен плик, с видими цифрови показатели (стойност на предложената цена) ще бъде отстранен от участие в процедурата! Участник, който не е представил попълнен с подпис и печат Образец № 15 „Предлагана цена” и/или Приложение SMR-KSS, съгласно условията на настоящата поръчка, и/или не е представил Анализи на единичните цени ще бъде отстранен от участие в процедурата! 5. Ако участник или член на обединение или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 от ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 6.Ако участник не е представил в срок някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, след изискването им от Комисията по реда на чл. 68, ал. 8, ал. 9, ал. 10 и ал. 11 от ЗОП, ще бъда отстранен от участие в процедурата; 7.Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; Продължава в раздел VІ.3)Допълн.информация
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят поддържа „Профил на купувача” http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02, който представлява обособена част от електронна страница на община Ракитово http://rakitovo.info/, и за който е осигурена публичност и пълно приложение в съответствие с разпоредбите на чл. 22б от Закона за обществените поръчки. От датата на изпращане за публикуване на Решението и Обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Ракитово, публикува най-късно на следващия работен ден в профила на купувача, документацията за участие в процедурата и предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: http://rakitovo.info/, раздел „Профил на купувача”, под раздел „Открита процедура”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Ракитово http://rakitovo.info/, Раздел „Профил на купувача”: http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02 Документацията за участие е напълно безплатна и може да бъде изтеглена от „Профила на купувача”! Единствено при поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. В този случай възложителят предоставя документацията срещу заплащане, което е в размер на 24.00 лв. с ДДС, след представяне на документ, че същата е платена. Документацията за участие може да се закупи и получи и в сградата на община Ракитово от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до датата посочена в Обявлението като срок за подаване на оферти на адрес: гр. Ракитово, община Ракитово, област Пазарджик, ул. „Иван Клинчаров” № 57.Сумата може да бъде внесена в касата на община Ракитово или с платежен документ по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG56 STSA 9300 8423 90 5300; вид плащане: 447000 BIC: STSABGSF; при банка: „ДСК” - Ракитово; На посоченият интернет адрес: http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице, по някой от допустимите сподоби, на факс номер: +3593542 2253, по пощата или куриерска служба на пощенския адрес на Възложителя. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или се предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция вкл. по електронна поща или факс в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да бъде получена и от други заинтересовани лица. Същите се публикуват в срока по предходното изречение и в «Профила на купувача». В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало. Всички комуникации и действия между Възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид и само на Български език. Писма/кореспонденция представени на чужд език се представят задължително в превод на Български език.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Ракитово, гр. Ракитово, ул. "Иван Клинчаров" № 57;
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Ракитово.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
(Продължение от точка ІІІ.1.4) Други особени условия): 8. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 8.1. Ако е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 8.2. Ако е лишен от правото да упражнява дейности по извършване на строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 8.3. Ако е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 8.4. Ако е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; 10. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура, участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. - Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 и т.4 и ал. 7 от ЗОП; - Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
05.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ