00830-2015-0008
Технически редакции | ||
25.08.2015 14:07 ч. : | 25/08/2015 13:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.08.2015 14:07 ч. : | 25/08/2015 13:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245;0885 202304, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.1agb.com.
Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на лекарствени продукти.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Периодични доставки на лекарствени продукти за срок от 12 месеца.
33600000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Лекарствени продукти описани по генерични наименования, лекарствена форма и количество активно вещество, разпределени в тринадесет групи, като оферти могат да се подават за всеки вид лекарствен продукт.
ДА
Крайният срок на договора за доставка по изключение може да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност. Възложителят има право при необходимост с оглед реалните си потребности да променя едностранно прогнозните (планираните) количества по отделните номенклатури от спецификацията в рамките на договорената стойност.
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на общо 1000,00 (хиляда) лева, съгласно документацията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София" ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие или парична сума преведена по банкова сметка в “Общинска банка” АД клон „Люлин " IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF или внесена в брой в касата на дружеството. Задържане и освобождаване на гаранциите за участие в процедурата по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.
Плащането на доставките се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията се извършват по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя, отложено плащане със срок до 60 календарни дни след извършване на съотвентата доставка и представяне на необходимите документи за извършване на плащането.
НЕ
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Заявление за участие. 3. Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, адрес за кореспонденция, включително електронен адрес, лице за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. Всеки участник представя и посочената в документацията идентифицираща информация включително за съответствие със законодателството на държавата, в която е установен. 4. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) и регистрация по БУЛСТАТ. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. 6. Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция; 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 8. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 10. Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 11. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация 13.Техническо предложение с приложена техническа оферта. 14.Ценово предложение с приложена ценова оферта. Всички останали документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ще бъдат отстранени от участие.
Няма изисквания.
Няма изисквания.
1. Декларация – Списък за доставките по предмета на поръчката, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните доставки. 2. Заверени копия на разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти издаден съгласно ЗЛПХМ и на лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, когато участникът участва за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества съгласно ЗКНВП. 3. Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия на лекарствени продукти, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
1. Участникът да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ и да е изпълнил минимум три доставки по предмета на поръчката. 2. Участникът да има право да извършва търговия на едро с лекарствени продукти. 3. Участникът да има въведена система за управление с област на приложение за търговия с лекарствени продукти съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.
Открита
НЕ
00830-2015-008
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията се заплаща в случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП при изрично искане на заинтересованото лице, съгласно посочените в документацията условия. Цената на документацията е без включен ДДС. Цената се заплаща в брой в касата на дружеството или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя.
Всеки от официалните езици на ЕС
150
конферентната зала на четвъртия етаж в сградата на болницата
Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
чл.120 ЗОП.
25.08.2015 г.