00085-2015-0020
Технически редакции | ||
18.08.2015 13:52 ч. : | 18/08/2015 13:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.08.2015 13:52 ч. : | 18/08/2015 13:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Стела Николова Върбанова- 02/9225874, България 1606, София, Тел.: 02 9225874, E-mail: mmm@vma.bg, Факс: 02 9225012
Място/места за контакт: ет. 2, ст. 35 - Централна администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: На касата , 2-ри етаж, 25 стая, България 1606, София, Тел.: 02 9225195
Място/места за контакт: ВМА - СофияАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Виолета Тодорова Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ст. 26 - Явно деловодствоПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Периодична доставка на препарати за дезинфекция и химическа стерилизация, по 11 (единадесет) обособени позиции за нуждите на ВМА и подчинените й структури.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Периодична доставка на препарати за дезинфекция и химическа стерилизация, по 11 (единадесет) обособени позиции за нуждите на ВМА и подчинените й структури.
33631600, 33741300
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Посочените количествата на консумативите в Приложение № 1 са ориентировъчни за 2 /две/ години година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
НЕ
НЕ
24
Гаранция за участие по обособени позиции както следва: Гаранция за участие – обособени позиции – обособени позиции – „H”, „I”, „J”, по 200 (двеста) лева, а за позиции "А”, “B”, „C”, “D”,“E” "F", "G"и „K”" - по 20 /двадесет/ лева за всяка номенклатурна единица, със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позицията/позициите,номенклатурни единици от обособената позиция за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва обособената позиция, размер на внесена гаранция за участие по обособената позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по обособените позициите/номенклатурни единици от обособена позиция, за които участникът подава оферта. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) посочен и в обявлението за поръчката и настоящата документация върху стойността на договора без ДДС, заедно с документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП в оригинал или нотариално заверени копия, издадени не по-късно от един месец преди датата на представянето им на Възложителя.
Срок на отложено плащане - до 60 (шестдесет) календарни дни. Плащанията на стоките, доставени по сключения договор, се извършват чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след предаване на стоките и представяне на следните документи: приемо-предавателен протокол и фактура.
ДА
Съгласно чл. 25, ал. 3, т. 3 от ЗОП Възложителя продоставя възмажност за представяне на оферта за една или повече от номенклатурите в обособените позиции вкл. в предмета на общуствената поръчка, когато е за доставка на МИ по ЗМИ важи за обособени позиции: “B”, „C”, “D”,“E”, "F", "G" и „K”.
1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника, включващо административни данни и посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата по образец – Приложение № 3. 3. Копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява - документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения. Възложителят няма право да изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат за представят оферта за участие. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) 5.Документ за гаранция за участие и списък на внесените гаранции. 6.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. ІII. 2.2 на обявлението за обществена поръчка. 7.Доказателства за техническите възможности на участника посочени от възложителя в т. ІІI. 2.3 на обявлението за обществена поръчка. 8.Декларация по чл. 47 ал. 9 от ЗОП-Приложение № 4. 9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП-Приложение № 7. 10.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат изискванията по чл. 47 ал. 1 и 5. 11.Декларация за съгласие за подизпълнител - Приложение № 8. 12.Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Приложение № 9. 13.Декларация по чл. 33, ал. 4, - Приложение № 12, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Същата се поставя в Плик № 2. При подаване на такава декларация възложителя няма право да разкрива информация, предоставена му от участника, с изключение на случаите по чл. 44 от ЗОП. 14.Декларация за приемане на условията в проекта на договора към него /Приложение № 10/. 15.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици („ЗИФОДРЮПДРС”)-Прилижение №5 16.Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите. Плис №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик №3 "Предлагана цена"се представят за всяка обособена позиция"Н","I","J",а за позиции" A","B","C","D","E","F","G"и"K" броя на пликове №2 и №3 да съотвества на броя на оферираните номенклатурни единици.
Няма изисквание за финансов ресурс.
Не се изисква
1. Предложените медицински изделия /МИ/ да отговарят на изискванията на Закона за медицински изделия, както и на наредбите за съществените изисквания и процедурите за оценяване на съответствието със съществените изисквания на активни имплантируеми медицински изделия, на ин витро диагностичните медицински изделия и на медицинските изделия по чл. 2, ал. 1, т. 3 от ЗМИ. 2. Предложените средства за повърхности, ръце и кожа: да са регистрирани и разрешени за употреба в съответствие с изискванията на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати (ЗЗВВХВП). Разрешение за пускане на пазара на биоцидни препарати, издадено на основание на чл. 19 от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати и във връзка със заповед № РД 15-2831 от 25.10. 2005 г. на министъра на здравеопазването. Представя се, когато се участва по обособени позиции за доставка на дезинфектанти, които са биоцидни препарати, директивите на ЕС и нормативите на МЗ. 3. Участниците да са производители, вносители или търговци на едро оторизирани от производителя или официалния вносител, в съотвествие с чл. 14 ал. 2 от ЗМИ. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент на името на участника в обхвата на предмета на поръчката. Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на качеството ISO 13485:2003 или по-нова или еквивалентена за управление на качеството, когато участват по обособени позиции за доставка на дезинфектанти, които са за обработка на инструменти и медицински изделия,ако е приложимо за оферираното медицинско изделие. 5. Участникът да представи декларация за складовите бази и транспортните средства, с които разполагат за изпълнение на поръчката.
1. Участникът да е физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и притежава разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава, съгласно чл. 77 от ЗМИ. 2. Участникът трябва да има минимум 3 години опит в производството и/или продажбата на медицински изделия, предмет на поръчката. 3. Участниците да са производители, вносители или търговци на едро оторизирани от производителя или официалния вносител. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството. 5. Складовата база и транспортните средства, с които разполагат участниците трябва да позволява доставките на медицинските изделия до ВМА и подчинените й структури в страната да се извършват в оферираните от участниците срокове, като срокът за изпълнение на регулярни заявки за доставка да не е по-дълъг от 15 (петнадесет) календарни дни, а за заявки по спешност не по-голям от 12 (дванадесет) часа.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя безплатно пълен достъп до документацията по електронен път на интернет-страницата на Военномедицинска академия – рубрика „Профил на купувача” на адрес: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/. Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 11 (единадесет) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
София, ВМА - партер, зала №10
При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя безплатно пълен достъп до документацията по електронен път на интернет страницата на Военномедицинска академия – рубрика „Профил на купувача” на адрес: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/. Техническата специфиация приложение № 1 ще се предоставя по електронна поща на заинтересованите лица.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
18.08.2015 г.
Препарати за повърхности - да са предназначени само за дезинфекция на повърхности
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Препарат за дезинфекция на повърхности и инструментариум с изразено спороцидно действие
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Препарати за инструменти и термолабилни материали: да са предназначени единствено и само за обработка на инструменти. Почистване на метален инструментариум, лабораторна стъклария, ендоскопска апаратура и други термолабилни материали.
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Препарати за инструменти и термолабилни материали: да са предназначени единствено и само за обработка на инструменти. Почистване на метален инструментариум, лабораторна стъклария, ендоскопска апаратура и други термолабилни материали.
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Препарати за хигиенна и хирургична дезинфекция на ръце
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Препарати за кожа и оперативно поле
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Дезинфектанти за машинно приложение - За приложение с подопочистващи, аерозол-произвеждащи машини и миялни машини.
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
Лепящи гумирани предоперационни, антимикробни подложки и рамки , да са бактерицидно (грам +, грам -), фунгициднои
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
ВАЖНО! Посочената максимална обща прогнозна стойност и максималните прогнозни стойности по обособените позиции представляват финансовия ресурс, с който разполага Възложителят за изпълнението на поръчката. Ценови предложения на участниците, които надвишават определения от Възложителя разполагаем финансов ресурс за обособенa позиция H посочен в ПРИЛОЖЕНИЕ Б на обявлението за поръчката /прогнозната стойност на обособената позиция/ ще бъдат отстранявани от участие в процедурата !
Хирургични гъби
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
ВАЖНО! Посочената максимална обща прогнозна стойност и максималните прогнозни стойности по обособените позиции представляват финансовия ресурс, с който разполага Възложителят за изпълнението на поръчката. Ценови предложения на участниците, които надвишават определения от Възложителя разполагаем финансов ресурс за обособенa позиция I , посочен в ПРИЛОЖЕНИЕ Б на обявлението за поръчката /прогнозната стойност на обособената позиция/ ще бъдат отстранявани от участие в процедурата !
Препарати предназначени за дезинфекция на хирургичен инструментариум ригидни и флeксибилни eндоскопи eндоскопи
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.
ВАЖНО! Посочената максимална обща прогнозна стойност и максималните прогнозни стойности по обособените позиции представляват финансовия ресурс, с който разполага Възложителят за изпълнението на поръчката. Ценови предложения на участниците, които надвишават определения от Възложителя разполагаем финансов ресурс за обособенa позиция J, посочен в ПРИЛОЖЕНИЕ Б на обявлението за поръчката /прогнозната стойност на обособената позиция/ ще бъдат отстранявани от участие в процедурата !
“Дезинфектанти за дребен и едър стоматологичен инструментариум и периферия”
33631600, 33741300
Описание:
Количествата на консумативите посочените в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година.