02711-2015-0144
Технически редакции | ||
31.07.2015 14:51 ч. : | 31/07/2015 12:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.07.2015 14:51 ч. : | 31/07/2015 12:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Шумен: Покупка
Доставки
Североизточно държавно предприятие ДП-гр. Шумен, ур. Петра № 1, За: Динко Илчев, инж. Петър Ганев и адв. Евгени Гандев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 833123, E-mail: office@dpshumen.bg, Факс: 054 833123
Място/места за контакт: ЦУ на Североизточно държавно предприятие ДП-гр. ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.dpshumen.bg и Хипервръзка към обществената поръчка:http://op.dpshumen.bg/?p=844.
Електронен достъп до информация: http://op.dpshumen.bg и Хипервръзка към обществената поръчка:http://op.dpshumen.bg/?p=844.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
„Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, по две обособени позиции, както следва: ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен; ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен.“
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, по две обособени позиции, както следва: ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен; ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен.“
30192131, 30192121, 30192123, 30192125, 30197100, 30192160, 30197620, 22816300, 30197321, 30237380, 39241200, 30234300, 30194100, 30197640, 24911200, 30192100, 30192130, 44424200, 39525800, 30192127, 30192930, 30197320, 30237320, 30197130, 30234400, 30192132, 30199120, 22600000, 30197644, 30192126, 30191130, 30197600, 37823200, 30199780, 30197330, 39240000, 30197630, 30192200, 35123400, 19521100, 30199110, 44831200, 30199760, 30192133, 30192154, 30199731, 30141200, 03431000, 30234600, 37822300, 30125100, 30199792, 30196100, 22817000, 39254000, 22851000, 30197200, 22852000, 22830000, 30193700, 30199230, 44617100, 22852100, 30197210
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозният максимален финансов ресурс за изпълнение на поръчката за срока на договора е 360 000,00 лева (триста и шестдесет хиляди лева и нула стотинки), без включен ДДС, като същият е разпределен за всяка от позициите, както следва: - За позиция № 1 – 350 000,00 лева (триста и петдесет хиляди лева и нула стотинки), без включен ДДС; - За позиция № 2 – 10 000,00 лева (десет хиляди лева и нула стотинки), без включен ДДС.
НЕ
НЕ
36
Гаранцията за участие, съгласно чл. 59, ал. 2 и ал. 6 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата, за съответната позиция, както следва: - За позиция № 1 – 3 500,00 лева (три хиляди и петстотин лева и нула стотинки); - За позиция № 2 – 100,00 лева (сто лева и нула стотинки); Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, трябва да бъде безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик № 1. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато в процедурата за обособена позиция № 2, участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз и/или техни обединения за тях гаранция за участие не се изисква. Гаранция за изпълнение, съгласно чл. 59, ал.3 и ал. 6 и чл. 60 от ЗОП, е парична сума или банкова гаранция, по избор на кандидата, в размер на 5 % от стойността на договора за позиция № 2 и 3 % за Позиция № 1, която се внася, респ. се представа, след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато за обособена позиция 2, е избран за изпълнител, участник специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, което е вписано в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз и/или техни обединения за тях гаранция за изпълнение не се изисква. Гаранцията, във формата на парична сума, се внася по банков път по сметка на възложителя – IBAN: BG77DEMI92401000050839, BIC код: DEMIBGSF, при ТБ"Д Банк"АД, офис гр. Шумен, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва със срок на валидност: » за гаранцията за участие – с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато кандидат в процедурата за възлагане на обществената поръчка: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора; В/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок; Г/ в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител за съответната позиция; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка за съответната позиция, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител за съответната позиция. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.
ЦУ и всяко едно ТП „ДЛС/ДГС“ ще извършват самостоятелна заявка, според своите нужди в размера на прогнозния финансов ресурс за продуктите от съответната позиция, като плащането ще се осъществява от всяко ТП по начин и ред, съгласно процедурните условия и проекта на договора. ЦУ и ТП извършват плащане, по банкова сметка на изпълнителя, в срок, съгласно Техническото предложение на изпълнителя, въз основа на оригинална фактура и двустранно подписан предавателно-приемателен протокол, отразяващ извършената доставка. Финансирането е от стопанската дейност.
Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението-участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението.Кандидатите подават оферти за всяка позиция отделно, като един кандидат може да подаде оферта и за двете позиции. Офертите на кандидатите се комплктуват, съгласно процедурната документация, която е публикувана на профила на купувача на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен.Възложителят предоставя пълен електронен достъп до документацията на всички заинтересувани лица на Профила на купувача на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен.
Съгласно посочените в документацията.
Съгласно документацията за участие.
Съгласно посочените в документацията.
Съгласно посочените в документацията.
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на следния адрес на профил на купувача http://op.dpshumen.bg Документацията за участие може да се получи от всяко заинтересовано лице по негово искане и на хартиен носител и от деловодството на предприятието, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода до 10.09.2015 г включително, като в този случай се дължи такса в размер на 10 (десет) лева без ДДС(12лв с вкл. ДДС) - невъзстановима сума, внесена по банков път, по сметката на Възложителя:IBAN: BG77DEMI92401000050839, BIC код: DEMIBGSF, при ТБ"Д Банк"АД, офис гр.Шумен. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице и след представен документ за заплатена такса, възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането.
Всеки от официалните езици на ЕС
120
В заседателната зала на администартивната сграда на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен-ул. "Петра" № 1, гр. Шумен.
Представители на кандидатите или техни надлежно упълномощени представители.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.07.2015 г.
ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен;
30192131, 30192121, 30192123, 30192125, 30197100, 30192160, 30197620, 22816300, 30197321, 39241200, 24910000, 39525800
Описание:
Прогнозният максимален финансов ресурс за изпълнение на поръчката за срока на договора е За позиция № 1 – 350 000,00 лева (триста и петдесет хиляди лева и нула стотинки), без включен ДДС;
Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението-участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението.Възложителят предоставя пълен електронен достъп до документацията на всички заинтересувани лица на Профила на купувача на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен.Кандидатите подават оферти за всяка позиция отделно, като един кандидат може да подаде оферта и за двете позиции.
ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен.“
22851000, 30197220, 30197200, 22852000, 22830000, 30193700, 30199230, 44617100, 22852100, 30197210
Описание:
Прогнозният максимален финансов ресурс за изпълнение на поръчката за срока на договора е За позиция № 2 – 10 000,00 лева (десет хиляди лева и нула стотинки), без включен ДДС.
Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението-участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението.Възложителят предоставя пълен електронен достъп до документацията на всички заинтересувани лица на Профила на купувача на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен.Кандидатите подават оферти за всяка позиция отделно, като един кандидат може да подаде оферта и за двете позиции.