00564-2015-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.07.2015 14:49 ч. : | 28/07/2015 14:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.07.2015 14:49 ч. : | 28/07/2015 14:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Панагюрище: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Панагюрище, Община Панагюрище, Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл. „20 април” № 13, За: инж. Георги Павлов - зам.кмет- тел. за връзка 0357/60043, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: oba.panagyurishte@gmail.com, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Община ПанагюрищеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org..
Адрес на профила на купувача: http://panagyurishte.nit.bg/obshhestveni-porchki/inzhenering-proektirane-i-stroitelstvo-v-selo-oborishhe/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Инженеринг - проектиране и строителство на обект: „Промяна на предназначението на стара сграда на училище „Св. Св. Кирил и Методи“ в ЦДГ (Целодневна детска градина) „Мечо Пух“ – с. Оборище, община Панагюрище“.
Възлагане на обществена поръчка
А). Предмет: Настоящата поръчка предвижда „Инженеринг - проектиране и строителство на обект: „Промяна на предназначението на стара сграда на училище „Св. Св. Кирил и Методи“ в ЦДГ (Целодневна детска градина) „Мечо Пух“ – с. Оборище, община Панагюрище“. Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. Сградата на Основно училище, с. Оборище е построена през 1921 година. Тя представлява масивна едноетажна постройка с тухлени зидове, каменни основи и скатен покрив с дървена конструкция. Разгънатата застроена площ е 320 кв. метра. Сградата се състои от физкултурен салон, две учебни зали, кухня, санитарен възел и спомагателни помещения. Проектът да се изготви с цел „Промяна на предназначението на стара сграда на училище „Св. Св. Кирил и Методи“ в ЦДГ (Целодневна детска градина) „Мечо Пух“ – с. Оборище, община Панагюрище“. В предложението следва да се предвиди подмяна на финиши на стени, подове и покриви, подмяна на покрив, подмяна на дограми, както и всичко необходимо до привеждане на сградата във вид, отговарящ на съвременните санитарно-хигиенни и топло-технически изисквания. Предложението следва също да отговаря на нормативната уредба и да благоприятства обитаването на средата, спрямо основната функция на сградата. Да се предвиди облагородяване на прилежащата територия с местни растителни видове, устойчиви във времето на експлоатация. Да се предвиди обновяване и реконструкция на пространството около сградата, както и изграждане на нови игрални площадки. Екстериорът да осъществява органична и обезопасена връзка с околната среда около имота. Проектно решение: Техническият проект трябва да съдържа следните части за всяка от трите сгради: • Архитектурно заснемане на обекта включващо заснемане на всички сгради към него; • Технически проект по част Архитектура - обяснителна записка, необходимите чертежи в подходящ мащаб и подробна количествена сметка за всички видове СМР, включени в проекта за изпълнение; • Технически проект по част Конструкции – обяснителна записка, конструктивно състояние на сградата, конструктивен проект на площадка за поставяне на бутилкова инсталация за компресиран природен газ - за трите обекта, необходими чертежи в подходящ мащаб и подробна количествена сметка за всички видове СМР, включени в проекта за изпълнение; • Технически проект по част Електро (мълниезащитна и заземителна инсталация, пожаро-известителна инсталация ) – обяснителна записка, необходимите чертежи в подходящ мащаб и подробна количествена сметка за всички видове СМР, включени в проекта за изпълнение • Технически проект по част ОВ – обяснителна записка, необходимите чертежи в подходящ мащаб и подробна количествена сметка за всички видове СМР, включени в проекта за изпълнение; • Проект по част Газификация – /КИИП и Електро към тази част/- необходимите чертежи в подходящ мащаб и подробна количествена сметка за всички видове СМР, включени в проекта за изпълнение; • Проект по част План за безопасност и здраве; • Проект по част Пожарна безопасност; • Проект по част Енергийна Ефективност; • Проект по част Управление на строителните отпадъци; • Оценка за съответствие на инвестиционен проект по енергийна ефективност; • Количествени сметки по всяка част; • Обобщена количествено-стойностна сметка;
45236210, 45454000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Инженеринг - проектиране и строителство на обект: „Промяна на предназначението на стара сграда на училище „Св. Св. Кирил и Методи“ в ЦДГ (Целодневна детска градина) „Мечо Пух“ – с. Оборище, община Панагюрище“.
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 500, 00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Общ. Панагюрище или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG 75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обж. на решението на възл. за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след скл. на дог. за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обж. на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция със срок на валидност - целия срок на договора увеличен с 30 к. дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG 75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. Гаранцията се освобождава в срок от 30 дни след завършването на договорените работи и приключване на строителството. Ако в упоменатият срок се проявят дефекти, установени с двустранно подписан протокол, то ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да задържи гаранцията до отстраняване на дефектите.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изп. на договора, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от съд до влизането в сила на съдебното решение.В случаите на задържане на гаранцията ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за времето, през което тя законно е прeстояла при него. Гаранцията за аванс е равна на аванса, който Изпълнителя е заявил.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - до 30 дни след изтичане на срока за строителство.Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG 75RZBB91553320057007 BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк България” ЕАД, или в касата на общината. Гаранцията за аванс се освобождава съобразно размера на приспаднатият аванс при извършване на междинните или окон. плащания. Банковата сметка е една и съща за гар. за уч., гар. за изп. и гар. за аванс.
Строителството ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: 1.Авансово плащане се извършва след подписването на Акт обр.№2 „Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво” и стартиране на строително-монтажните работи. 2. Междинните плащания се извършват въз основа: след изпълнение на част от инвестицията, в срок до 10 (десет) дни след представяне на подписан от Възложителя и Изпълнителя протокол (образец 19) за извършени СМР, Сметка за изплащане на СМР и оригинална фактура, на стойност равна на дължимата сума. 3.Окончателно плащане ще се извърши до 15 (петнадесет) работни след подписване и представяне на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, протоколи за скрити работи - обр.12, екзекутивна документация, протокол обр. 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане на окончателни натурални видове СМР по оферираните цени, подписани от страните и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите на договора.
Няма изискване за създаване на юридическо лице
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересуваните лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес www.panagyurishte.org- профил на купувача, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.panagyurishte.org Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Панагюрище или по банков по следната банкова сметка: Банка: „РАЙФАЙЗЕНБАНК БЪЛГАРИЯ” ЕАД IBAN: BG 83RZBB91558420057000 BIC: RZBBBGSF Код за плащане: 444000
Български
180
"Заседателна зала" на административна сграда на Община Панагюрище, гр. Панагюрище, Пазарджик; пл."20 април" № 13
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
28.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ