00373-2015-0008
Технически редакции | ||
08.07.2015 16:05 ч. : | 08/07/2015 15:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.07.2015 16:05 ч. : | 08/07/2015 15:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Стара Загора: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Тракийски Университет, Студентски град, За: Страхил Илиев, инж. Лиляна Касаджикова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270;042 699214, E-mail: strahil_iliev@uni-sz.bg, Факс: 042 672009
Място/места за контакт: Тракийски УниверситетИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sz.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150708tZnX190281.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка и гаранционна поддръжка на компютърна, периферна и мултимедийна техника за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е: “Доставка и гаранционна поддръжка на компютърна, периферна и мултимедийна техника за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”. Техниката е разделена в обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 – Доставка на компютърни конфигурации, монитори и преносими компютри; Обособена позиция № 2 – Доставка на видеопроектори и периферна компютърна техника.
30213000, 30213100, 30232000, 38652120
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Видовете и количеството оборудване от Обособена позиция № 1 и 2 са описани в Приложение Б „Информация относно обособените позиции“ Прогнозна стойност без ДДС ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – Обща стойност: 125 000,00 лв. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – Обща стойност: 22 000,00 лв.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
По настоящата процедура се предвиждат два вида гаранции, в това число гаранция за участие в процедурата, както и гаранция за изпълнение на договора. По отношение на Гранцията за участие: 1. Размерът на гаранцията за участие за всяка обособена позиция е както следва: a. За Обособена позиция № 1 – 1250,00 (хиляда двеста и петдесет) лева b. За Обособена позиция № 2 – 220,00 (двеста и двадесет) лева 2. Гаранцията за участие се представя заедно с офертата, както за нея се представя документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура; 3. Гарнацията може да се представи в една от следните форми: a. Парична сума – внесена в касата на ТРАКИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ, ГР. СТАРА ЗАГОРА, всеки работен ден от 08:30 часа до 16:00 часа, или вноска по банковата сметка на Възложителя: IBAN: BG 70 UNCR 76303300000769; BIC UNCRBGSF при банка Уни Кредит Булбанк АД клон гр. Стара Загора; b. Банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, която е със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за валидност на офертите 4. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се извършва съгласно чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществени поръчки. По отношение на Гранцията за изпълнение: 5. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на сключения договор с избрания участник. 6. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договор за изпълнение; 7. Гарнацията за изпълнение може да се представи в една от следните форми: a. Парична сума – внесена в касата на ТРАКИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ, ГР. СТАРА ЗАГОРА, всеки работен ден от 08:30 часа до 16:00 часа, или вноска по банковата сметка на Възложителя: IBAN: BG 70 UNCR 76303300000769; BIC UNCRBGSF при банка Уни Кредит Булбанк АД клон гр. Стара Загора; b. Банкова гаранция в полза на Възложителя, която е със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора; 8. Гаранцията за изпълнение се възстановява при условията на чл. 63 от Закона за обществени поръчки. Общи изисквания към банковите гаранции: Когато участникът представя банкова гаранция тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Банковата гаранция следва да е за конкретната поръчка, чийто предмет и име на възложителя да са изписани съгласно документацията и обявлението на възложителя, и да е за съответната обособена позиция за която участва/класиран участника. При представяне гаранцията (банкова или с платежно) следва да отговаря на изискванията на ЗОП. Общи изисквания към гаранциите в парична форма: Гаранцията, която е внесена под формата на парична сума по банков път или на касата на Възложителя в платежния документ удостоверяващ внасянето й следва да бъде посочен предмета на поръчката, възложителя и обособената позиция за която участва/класиран участника.
1. Авансово плащане: Възложителят не предвижда авансово плащане; 2. Окончателно плащане: 100% от общата стойност на договора, дължимо в 5 дневен срок, след доставка, въвеждане в експлоатация, извършване на всички тестове, съставяне на приемо-предавателен протокол и представяне на фактура - оргинал.
В Приложение Б от настоящето Обявление са описани видовете оборудване/компютри, периферни устройства и мултимедии/. Цялостното описание на всяка обособена позиция е подробно описана в Приложение №13 към Документацията на Възложителя. В Приложение Б са посочени прогнозните стойности на обособените позиции.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
1. Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28. ал. 6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост, се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. 2. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Тракийски университет гр. Стара Загора в меню „Профил на купувача“- http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index, с хиперлинк: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150708tZnX190281 3. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това. като същата му се предава на място в Касата на Тракийски университет гр. Стара Загора на адрес: гр.Стара Загора, Студентски град, Ректорат, ет. 2, ст. 221. всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:00 ч.. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 6,00 лв. (шест лева), с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Ректората, или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: УниКредит Булбанк АД гр. Стара Загора б.сметка BG 22 UNCR 76303100117613, BIC UNCRBGSF.
Български
180
Тракийски университет - Стара Загора; Заседателна зала ет.2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на компютърни конфигурации, монитори и преносими компютри
30213000, 30213100
Описание:
Количеството и обема са подробно описани в приложение № 13 Техническо задание от Документацията на Възложителя
Доставка на видеопроектори и периферна компютърна техника
30232000, 38652120
Описание:
Количеството и обема са подробно описани в приложение №13 Техническо задание от Документацията на Възложителя