00079-2015-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.06.2015 11:27 ч. : | 11/06/2015 09:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.06.2015 11:27 ч. : | 11/06/2015 09:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Царево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Царево, ул. Хан Аспарух № 36, За: Магдалена Петкова, Република България 8260, Царево, Тел.: 0590 55030, E-mail: tsarevo@dir.bg, Факс: 0590 52003
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tsarevo.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha-sled-01-07-2014-godina.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево по обособени позиции“
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево по обособени позиции: - № 1. Месо и месни продукти; - № 2. Мляко, млечни продукти и напитки; - № 3. Консерви - плодови и зеленчукови; предназначена е за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания; - № 4. Други хранителни продукти; - № 5. Хляб и хлебни изделия. Изискванията към хранителните продукти, предмет на доставка са посочени в Техническата спецификация.
15100000, 15500000, 15300000, 15800000, 15811100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставката на хранителните продукти за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево ще се извършва по обособени позиции: - № 1. Месо и месни продукти; - № 2. Мляко, млечни продукти и напитки; - № 3. Консерви - плодови и зеленчукови; предназначена е за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания; - № 4. Други хранителни продукти; - № 5. Хляб и хлебни изделия. Количествата хранителни продукти, посочени в Техническата спецификация са приблизителни (прогнозни). Възложителят не е обвързан с количествата хранителни продукти, които са посочени по всяка обособена позиция. Възложителят има право да не заяви за доставка част от артикулите, посочени в Техническата спецификация.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка на община Царево: Банка ДСК, клон Царево IBAN: BG65STSA93003391581610, BIC: STSABGSF Участникът избира сам формата на гаранцията за участие - документ за внесена парична сума по банковата сметка на община Царево или оригинал на банкова гаранция. Размерът на гаранцията за участие по всички обособени позиции е 2006 (две хиляди и шест лева) лв. Размерът на гаранцията за участие по обособени позиции е, както следва: За обособена позиция 1 в размер на 646,00 лв. (шестстотин четиридесет и шест лева); За обособена позиция № 2 в размер на 496,00 лв. (четиристотин деветдесет и шест лева); За обособена позиция № 3 в размер на 266,00 лв. (двеста шестдесет и шест лева). За обособена позиция № 4 в размер на 462,00 лв. (четиристотин шестдесет и два лева). За обособена позиция № 5 в размер на 136,00 лв. (сто тридесет и шест лева). Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертата, определен от Възложителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на поръчката/обособената позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко два месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора/обособената позиция, за който/-ято се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
За финансиране на настоящата обществена поръчка Община Царево използва средства от собствени приходи. Основание за извършване на плащане е подписан от представител на Изпълнителя и определени длъжностни лица от съответните заведения протокол за действително извършена доставка в заявеното количество, с необходимото качество и приета без възражения. За извършване на плащането Изпълнителят представя фактура до пето число на следващия месец за извършените доставки през предходния месец. Плащането се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на представяне на фактурата, от бюджета на съответното заведение – второстепенен разпоредител с бюджетни кредити или Община Царево. Окончателното плащане по договора за обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, Възложителят ще извърши след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи.
Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
1. Доставката по обособена позиция № 3 Консерви – плодови и зеленчукови е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради това че всички продукти са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания. Списъкът е одобрен от Министерски съвет и е публикуван в Регистъра на обществените поръчки. 2. Определените от Възложителя критерии за подбор не се прилагат за участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. 3. В представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. 4. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, и/или техни обединения, които са вписани в регистъра, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. 5. Когато участникът (специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, и/или техни обединения) е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените от него подизпълнители.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в обявлението профил на купувача: http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha-sled-01-07-2014-godinа в деня на публикуване на обявлението за обществена поръчка. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място и ще я предостави на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат документацията за участие и изпращат на Възложителя ведно с искането и документ за платена документация. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това и в Община Царево, на адрес: гр. Царево, ул. „Хан Аспарух“ № 36, от 8:00 до 15:00 часа всеки работен ден до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията за участие е 10,00 (десет) лева с включен ДДС и включва разходите за отпечатването и размножаването й. Сумата от 10,00 (десет) лева следва да бъде внесена в касата на Община Царево или платена по банков път на следната сметка: Банка ДСК, клон Царево, IBAN: BG57STSA93008491581600, BIC: STSABGSF Код: 447000
Български
180
заседателната зала, находяща се в административната сграда на община Царево, ул. "Хан Аспарух" № 36, ет. 2, гр. Царево.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = ФО + ТО Финансова оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ФО = (Цmin / Цi) х 100, където: Цmin е най-ниската предложена обща стойност, посочена в Ценовото предложение за изпълнение на съответната обособена позиция, с включени всички разходи за качественото изпълнение на доставката, транспорт до крайния получател, печалба, без включен ДДС; Цi е предложената обща стойност, посочена в Ценовото предложение на съответния участник за изпълнение на обособената позиция, с включени всички разходи за качественото изпълнение на доставката, транспорт до крайния получател, печалба, без включен ДДС. Техническа оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ТО = ТО 1 + ТО 2 ТО 1 – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, след потвърждаване на заявка. ТО 1 = (Тmin / Тi) х 100, където: Тmin е най-краткият срок за изпълнение на доставката по обособената позиция. Тi е предложен от участника срок за изпълнение на доставката по обособената позиция. Предложеният реален срок за изпълнение на доставката трябва да бъде цяло число. Срокът за изпълнение на доставката трябва да е съобразен с географското отстояние на складовата или търговска база на участника до мястото на доставка, организационните и технически възможности на участника за реакция след получаване на заявка; срокът трябва да е в съответствие с нормалната практика за изпълнение на подобни доставки. ТО 2 - срок за подмяна на доставена стока – предложен от участника срок за подмяна на доставена стока. Този срок е в случай на доставена стока с дефекти, констатирани с подписан между двете страни протокол за рекламации. В този срок Изпълнителят се задължава да подмени стоката. ТО 2 = (Тmin / Тi) х 100, където: Тmin е най-краткият срок за подмяна на доставената стока. Тi е предложен от участника срок за подмяна на доставената стока. Предложеният срок за подмяна на доставена стока трябва да бъде цяло число. Срокът за подмяна на доставена стока трябва да е съобразен с географското отстояние на складовата или търговска база на участника до мястото на доставка, организационните и технически възможности на участника за реакция след подписване на протокол за рекламации; срокът трябва да е в съответствие с нормалната практика за изпълнение при подобни ситуации. Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда по опростените правила на основание чл. 16, ал. 4, във връзка с чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Община Царево, ул. Хан Аспарух № 36, Република България 8260, Царево, Тел.: 0590 55046, E-mail: tsarevo@dir.bg, Факс: 0590 52003
Интернет адрес/и:
URL: www.tsarevo.org.
11.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставката на хранителни продукти по обособена позиция № 1, включва доставка на различни видове месо и техни продукти.
15100000
Описание:
Количествата хранителни продукти по обособена позиция № 1 са посочени в Техническата спецификация и са приблизителни (прогнозни). Възложителят не е обвързан с количествата хранителни продукти, които са посочени по обособената позиция. Възложителят има право да не заяви за доставка част от артикулите, посочени в Техническата спецификация.
Доставката на хранителни продукти по обособена позиция № 2 включва доставка на мляко и произведени от него продукти и напитки.
15500000
Описание:
Количествата хранителни продукти по обособена позиция № 2 са посочени в Техническата спецификация и са приблизителни (прогнозни). Възложителят не е обвързан с количествата хранителни продукти, които са посочени по обособената позиция. Възложителят има право да не заяви за доставка част от артикулите, посочени в Техническата спецификация.
Доставката на хранителни продукти по обособена позиция № 3 включва доставка на преработени и консервирани плодове и зеленчуци.
15300000
Описание:
Количествата хранителни продукти по обособена позиция № 3 са посочени в Техническата спецификация и са приблизителни (прогнозни). Възложителят не е обвързан с количествата хранителни продукти, които са посочени по обособената позиция. Възложителят има право да не заяви за доставка част от артикулите, посочени в Техническата спецификация.
Обособена позиция № 3 Консерви – плодови и зеленчукови е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Доставката на хранителни продукти по обособена позиция № 4 включва доставка на разнообразен асортимент от бутилирани и пакетирани продукти.
15800000
Описание:
Количествата хранителни продукти по обособена позиция № 4 са посочени в Техническата спецификация и са приблизителни (прогнозни). Възложителят не е обвързан с количествата хранителни продукти, които са посочени по обособената позиция. Възложителят има право да не заяви за доставка част от артикулите, посочени в Техническата спецификация.
Доставката на хранителни продукти по обособена позиция № 5 включва доставка на хляб и хлебни изделия.
15811100
Описание:
Количествата хранителни продукти по обособена позиция № 5 са посочени в Техническата спецификация и са приблизителни (прогнозни). Възложителят не е обвързан с количествата хранителни продукти, които са посочени по обособената позиция. Възложителят има право да не заяви за доставка част от артикулите, посочени в Техническата спецификация.