00113-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.05.2015 15:09 ч. : | 18/05/2015 15:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.05.2015 15:09 ч. : | 18/05/2015 15:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Кюстендил: Покупка
Доставки
МБАЛ д-р Н. Василиев АД, пл. 17-ти Януари № 1, За: Бойко Георгиев - гл. счетоводител; отг. ЗОП, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550253, E-mail: mbal_kn@abv.bg, Факс: 078 550231
Място/места за контакт: счетовдство - Бойко ГеоргиевИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mbalkn.com.
Адрес на профила на купувача: www.mbalkn.com.
Електронен достъп до информация: www.mbalkn.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
«Ежедневна доставка на храна за пациенти на МБАЛ ”Д-р Никола Василиев” АД, гр.Кюстендил, при предварително заявяване на необходимото количество ястия по менюта на възложителя, като храната се приготвя на територията на възложителя”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обект на поръчката е ежедневна доставка на храна за пациенти на МБАЛ ”Д-р Никола Василиев” АД, гр.Кюстендил, приготвяна на територията на болничната кухня на възложителя на адрес: гр.Кюстендил, пл.”17-ти януари №1, при предварително заявяване на необходимото количество ястия по менюта на възложителя.
55523000
Описание:
НЕ
НЕ
Количествата на отделните менюта,, посочени в документацията, са само за нуждите на оценяването и не ангажират възложителя при изпълнението на договора
НЕ
НЕ
36
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4600,00 лв. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят в една от формите, съгласно чл.60 от Закона за обществените поръчки: 1.Парична сума, вносима по ГАРАНЦИОННАТА сметка BG95SOMB91301048570102 на дружеството в ОБЩИНСКА БАНКА, BIC: SOMBBGSF; 2.Оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от прогнозната стойност на договора, изчислена на база предходните 3 години
Условия за плащане – в левове, по банков път, отложено в срок от 60 календарни дни, съгласно офертата на изпълнителя и след представяне на следните документи: доставна фактура-оригинал; требвателен лист за месеца по дати, подподписан от възложителя и от изпълнителя и месечен отчет за разходите за храна по отделения, подписан от служител на възложителя.
ДА
да приготвя храната в болничната кухня на територията на болницата;да наеме болнична кухня от 362,31 кв.м. и прилежащите й помещения, които са газифицирани, както и заведение за бързо хранене от 54,85 кв.м., находящо се на приземен и първи надземен етаж в основния корпус на болницата за осъществяване хранене на персонала; Ползването на болничната кухня и прилежащите й помещения, и заведение за бързо хранене, както и условията по наемане, са предмет на отделен договор, като наемните цени са определени на база оценка от лицензиран оценител. Участник в процедурата, който заяви, че не е съгласен да наеме болничната кухня при условията на договора за наем, се отстранява от участие в процедурата; да заплаща стойността на изразходваните консумативи /електроенергия, вода, газ и отопление/ на база на изразходваните количества и по силата на сключения договор за наем; да поддържа болничната кухня съгласно нормативните изискванията на Агенция по безопасност на храните към Министерството на земеделието и храните.
Кандидатът следва да има регистриран в Търговсия регистър предмет на дейност отговарящ на предмета на поръчката. Предлаганите от кандидата ястия следва да бъдат съобразени със Сборник рецепти за диетични ястия от 1984 и отговарящи на изискванията на Наредба №16/12.07.1994г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението и на менютата на възложителя. При осигуряване на доставката следва да се спазват изискванията на Наредба №7/08.04.2002г. за хигиенните изисквания към предприятията, които произвеждат или търгуват с храни, и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни.
Документи по чл.50 от ЗОП и документацията за участие. Заверено от участника копие на последния му годишен счетоводен баланс и отчета за приходи и разходи, заверени от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводство. В случаите на ново регистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът упражнява свободна професия, такива документи не се изискват.
Документи по чл.50 от ЗОП и документацията за участие
Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите и получателите; Сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството или за сертификация на продукти; Справка за техническото оборудване и мерките за осигуряване на количеството; Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или на ръководните му служители; Данни за средния годишен брой работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години; Възложителят приема и други доказателства за осигуряване на качеството на изпълнение на поръчката.
Съгласно документацията за участие
Открита
НЕ
НЕ
ДА
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния официален интернет адрес на МБАЛ „д-р МБАЛ д-р Никола Василиев” АД - Профил на купувача: http://www.mbalkn.com. Всяко лице може да поиска да му бъде предоставена документация за участие, която му се изпраща за негова сметка. В този случай документацията се заплаща, като цената й е 10 лева, платими в брой в счетоводството на МБАЛ „д-р Никола Василиев” АД всеки работен ден от 08.30 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа или по банков път по РАЗПЛАЩАТЕЛНА сметка на дружеството в ОБЩИНСКА БАНКА IBAN: BG25 SOMB 9130 1048 5701 01, BIC:SOMBBGSF. В документа за внасяне на сумата да се посочи предмета на поръчката. Копие на документа за закупена документация се прилага към документацията за участие.;
Всеки от официалните езици на ЕС
90
Сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД в гр.Кюстендил,пл."17-ти януари" №1, в кабинета на изп.директор
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите - Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
- Ценовите предложения ще бъдат отворени на 08.07.2015 г от 09.00 часа в кабинета на изпълнителния директор. В случай, че е налице процесуална пречка за отваряне на ценовите предложения на 08.07.2015 г от 09.00 часа комисията ще уведоми писменно участниците за другата дата за отваряне на ценовите предложения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.05.2015 г.