00613-2015-0007
Технически редакции | ||
04.05.2015 14:05 ч. : | 04/05/2015 14:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.05.2015 14:05 ч. : | 04/05/2015 14:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Крушари, област Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Крушари, ул. Девети септември №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136
Място/места за контакт: Директор дирекция РРХДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://46.40.126.191:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Комбинирана спортна площадка и парково осветление към ЦДГ, с. Крушари, ул. „Христо Смирненски” №15”
Възлагане на обществена поръчка
С поръчката се възлага изграждане на комбинирана спортна площадка и парково осветление към ЦДГ Крушари. Предвидените строително-монтажни работи и минималните изисквания към изпълнението са посочени в “Техническата спецификация” на Възложителя. Обемът и естеството на предвижданите за изпълнение СМР са посочени в Количествената сметка за обекта, приложена към Указанията за участие.
45236119, 34993000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за строителството, предмет на настоящата обществена поръчка е в размер на 46 667,50 (четиридесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и седем лева и петдесет стотинки) лв. без ДДС. Изпълнението на настоящата поръчка се финансира съвместно от бюджета на община Крушари за 2015год. и от МТСП по Проект „Красива България”.
НЕ
61
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП Възложителят се отказва от правото си да изиска гаранция за участие в процедурата. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на сключения договор без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 6 месеца след приемането на СМР/СРР на обекта. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Изпълнението на настоящата поръчка се финансира съвместно от бюджета на община Крушари за 2015год. и от МТСП по Проект „Красива България”. МТСП изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (въз основа на споразумението между МТСП и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ) уговорената сума с ДДС, както следва: 1. авансово плащане (20% от сумата по чл. 2 с ДДС) – в срок до 15 работни дни след представяне на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение №1; 2. 1 или 2 междинни (месечни) плащания – в срок до 25 работни дни след представяне на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение №2; 3. окончателно плащане – в срок до 25 работни дни след представяне на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение №3. МТСП удържа от всеки акт за междинно плащане 20% от стойността на акта с ДДС, представляващи приспадащата се част от авансово платените средства с ДДС. При окончателното плащане МТСП удържа от последния акт остатъка до пълния размер на авансово платените средства с ДДС. Документацията за всички плащания и свързаните с нея действително извършени строителни работи на обекта подлежат на контрол и приемане от страна на ПКБ по отношение на количество и качество. В случай на констатирани от ПКБ на място и по документи несъответствия, плащането се извършва в съответния срок, който започва да тече след отстраняване на несъответствията. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително изпълнени видове работи, които са приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, от строителния надзор (при необходимост) и от ПКБ. Всяко искане за плащане се съгласува от ПКБ и МТСП. В случай на сключен договор за подизпълнение, окончателното плащане се извършва след като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представи доказателства, че е заплатил на подизпълнителя всички работи, приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в присъствието на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и на подизпълнителя.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договорът за създаването на обединение или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
В плик №1 с надпис „Документи за подбор” се поставят следните документи: 1. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП с информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП - заверено от участника копие от актуален лиценз за регистрация в ЦПРС за IV група, IV категория строежи; 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 8. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 12. Декларация посещение на обекта; 13.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ (застраховка професионална отговорност за вреди); 14. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука”. В плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката, вкл. документите, както следва: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение; 2. Декларация за основните видове материали и изделия, които ще бъдат вложени при изпълнението на поръчката, като към нея се представят документи за съответствие на използваните материали с изискванията на Европейския съюз (обозначение „СЕ”, съгл. европейска декларация на съответствие, декларация за произход, еко-етикети или покрити стандарти за качеството); 3. Декларация за гаранционни срокове за всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнението на обекта; 4. Организация за изпълнението на СМР по видове дейности (представена в свободен текст във формат на участника); 5. Линеен график за изпълнение, отразяващ предложението на участника за създаване на организация за изпълнение на строителната дейност, обоснован и обвързан с предвидената работна ръка за изпълнение на СМР/СРР; 6. Организация за контрол на качеството при изпълнение на СМР/СРР на обекта, за който се кандидатства (представена в свободен текст във формат на участника), и вътрешни правила на фирмата за осигуряване на качеството; 7.Предложение относно създаване на условия за спазване изискванията по ЗЗБУТ и пожарна безопасност (представено в свободен текст и във формат на участника) с подробно описание на мерките за безопасност и здраве и пожарна безопасност, които ще бъдат въведени при изпълнението на обекта; 8. Подписан от участника и подпечатан на всяка страница договор за СМР, като в него се попълват само данните на участника. Продължава с Раздел VI.3) Доп. информация
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Административната сграда на Община Крушари, с.Крушари, обл.Добрич, ул.”9-ти септември“ №3-А, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, на юридически лица с нестопанска цел и неправителствени организации.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
В плик №3 с надпис „Предлагана цена” се поставя ценовото предложение на участника, вкл. документите, както следва: 1. Ценово предложение. 2. Остойностена количествена сметка на хартиен носител и CD. 3. Анализи, представени на хартиен носител и CD, на единичните цени, съдържащи всички елементи – норма време, часова ставка, разход на материалите, звено, механизация, допълнителни разходи върху труда, доставно-складови разходи, допълнителни разходи върху механизация и печалба. Забележки: 1) Ценовото предложение, КСС и анализите трябва да бъдат в оригинал, подписани и подпечатани от участника; 2) Офертата може да се представи и по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. В този случай участникът е длъжен да представи на възложителя всички документи, които не са в електронен вид, по реда на чл. 57, ал. 1 от ЗОП преди изтичането на срока за получаване на офертите. Възложителят се е възползвал от правото на чл.64,ал.1 от ЗОП, във връзка с чл.14,ал.3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на оферти, както и от правото на чл.64,ал.3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 дни, поради изпращане на настоящото обявление по ел.път и с 5 дни поради предоставяне на пълен достъп до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Крушари, раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
04.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ