00038-2015-0026
Технически редакции | ||
17.04.2015 12:04 ч. : | 17/04/2015 11:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2015 12:04 ч. : | 17/04/2015 11:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Миряна Христова - гл. юрисконсулт в отдел ОПКПЧП, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/152-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на цветя и декоративна растителност по две обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Доставка на цветя и декоративна растителност за нуждите на общинско звено „Озеленяване“ гр. Габрово. Обособена позиция №2 - „Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град”.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е: Доставка на цветя и декоративна растителност по две обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Доставка на цветя и декоративна растителност за нуждите на общинско звено „Озеленяване“ гр. Габрово. Обособена позиция №2 - „Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град”. Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договори по двете обособени позиции, неразделна част от документацията.
03120000, 03450000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 29 091, 66 лв. (двадесет и девет хиляди деветдесет и един лв. и 66 ст.) без ДДС или 34 910 лв. (тридесет и четири хиляди деветстотин и десет лв.) с ДДС или по обособени позиции, както следва: - обособена позиция №1 – максимален разполагаем финансов ресурс – 20 833,33 лв. без ДДС лв. (двадесет хиляди осемстотин тридесет и три лв. и 33ст.) без ДДС или 25 000 лв. (двадесет и пет хиляди лв. ) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет - обособена позиция №2 - - максимален разполагаем финансов ресурс - 8 258,33 лв. (осем хиляди двеста петдесет и осем лв. и 33ст.) без ДДС или 9 910 лв (девет хиляди девестотин и десет лв. ) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на проект „Цветен град”.
НЕ
13.11.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за изпълнение на договора за всяка обособена позиция е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на приключване на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 13 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Плащането ще се извършва по банков път, с платежно нареждане, след двустранно подписан протокол за всяка извършена доставка и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни. Плащанията ще се извършват от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет и бюджет на проект „Цветен град”.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 16:30 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 10 лв. с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово.
Български
90
Заседателната зала на 3-ти етаж в Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители , както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Габрово, пл.Възраждане №3, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец №4) - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец №5) 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 6); 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №7) 12. Доказателства за техническите възможности 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №10. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението. В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №9). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 9 не се попълва и не се прилага. Участниците не трябва да надвишават определения от възложителя максимален финансов ресурс по обособени позиции. При надвишаване на финансовия ресурс, участникът ще бъде отстранен, както и при установяване от страна на комисията на допуснати аритметични грешки. Участникът носи отговорност за грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от него цени в ценовата оферта. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП; Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 1 и ал. 3, във връзка с чл.14, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070
17.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №1 – „Доставка на цветя и декоративна растителност за нуждите на общинско звено „Озеленяване“ гр. Габрово. Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договор, неразделна част от документацията.
03120000, 03450000
Описание:
– максимален разполагаем финансов ресурс – 20 833,33 лв. без ДДС лв. (двадесет хиляди осемстотин тридесет и три лв. и 33ст.) без ДДС или 25 000 лв. (двадесет и пет хиляди лв. ) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет
Обособена позиция №2 - „Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град”. Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договор, неразделна част от документацията.
03450000, 03120000
Описание:
максимален разполагаем финансов ресурс - 8 258,33 лв. (осем хиляди двеста петдесет и осем лв. и 33ст.) без ДДС или 9 910 лв (девет хиляди девестотин и десет лв. ) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на проект „Цветен град”.