00464-2015-0004
Технически редакции | ||
07.04.2015 16:57 ч. : | 07/04/2015 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.04.2015 16:57 ч. : | 07/04/2015 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Родопи, ул.Софроний Врачански 1а, За: Здравка Найденова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: minicipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289
Място/места за контакт: община Родопи - деловодствоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rodopi-bg.org.
Адрес на профила на купувача: http://server/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=420f1488-9ee8-4af7-8a67-32b4d06efb77.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за рехабилитация на детска площадка и доставка на съоръжения за игра и парково оборудване по проект „Рехабилитация на детска площадка в община Родопи, с. Първенец“ съгласно ДБФП № 52/3/3221169 от 4.8.2014 г
Възлагане на обществена поръчка
В предмета на поръчката се предвижда доставка на съоръжения за игра и парково оборудване в с. Първенец, община Родопи, обл. Пловдив
37535100, 37535210, 39224340
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се доставка на ударопоглъщаща настилка- 175 кв.м., монтаж на оградни панели - 65.6 л.м., детски фитнес - 1, комбинирано детско съоръжение - 1 бр., люлки - 3, въртележка - 1, къщичка за игри -1, занимателна игра - 3, кошчета - 3, информационни табели - 2, доставка и полагане на армировка, бетон и бордюри, монтаж на доставеното оборудване
НЕ
30.05.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (един процент) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по банков път по следната сметка на Община Родопи: IBAN BG 72 BGUS 9160 3302 9014 00 BIC BGUSBGSF Банка :Българо-американска кредитна банка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 2 /два/ месеца, след датата на приключване на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. !!! Когато избраният изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
1. Авансово плащане в размер на 40 % от цената по договора без ДДС в срок до 30 календарни дни след сключване на договора и представяне на оригинална фактура. 2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумата по авансовото плащане в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено с подписване на двустранен приемно-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В случаите по чл. 68, ал. 9 от ЗОП при установена липса на документи и/или несъответствие с критериите за подбор, участникът може да замени представени документи или да представи нови, с които смята, че ще удовлетвори поставените от възложителя критерии за подбор. Възложителят ще отстрани участник, който: - не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т.1, б"а"- "д", т.2, т.3 и т. 4 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП; - е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
административната сграда на община Родопи
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 4.1. „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №52/3/3221169 от 4.8.2014 г
Възложителят е предоставил безплатен електронен достъп до документацията за участие в процедурата на сайта на община Родопи, в раздел «Профил на купувача». При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията, като разходите за изпращането са за сметка на лицето, отправило искането. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията на профила на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
07.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ