Версия за печат

00073-2015-0007

BG-Велико Търново: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: пл. Майка България № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/250/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: инж. Ивайло Дачев, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0626 19513

Място/места за контакт: пл. Майка България № 2, стая 513

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108

Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданите

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни строително-монтажни работи по изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I) във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Допълнителни строително-монтажни работи по изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I) във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”. В обхвата на поръчката се включват видове работи: - Направа на тесен изкоп за полагане на улични бордюри; направа на тесен изкоп за полагане на градински бордюри; - Доставка и монтаж на улични бордюри 50/35/18 на бетонова основа; - Доставка и монтаж на градински бордюри 50/16/8 на бетонова основа; - Подравняване на земно легло; - Натоварване и извозване на земни маси, на разстояние до 10 км., без вкл. такса депо. Обществената поръчка е част от изпълнението на проект „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” представен от бенефициента Община Велико Търново и одобрен от Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.4. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска", по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012: „Зелена и достъпна градска среда", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45111290, 45112300, 45112500, 45236250

Описание:

Подготвителни работи по изграждане на инфраструктура на незастроен терен
Работи по насипване и рекултивация на почвата
Земни работи
Строителни работи на терени на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Направа на тесен изкоп за полагане на улични бордюри- 110,30м3; направа на тесен изкоп за полагане на градински бордюри- количество 145,50м3; Доставка и монтаж на улични бордюри 50/35/18 на бетонова основа- количество 1471,10м; Доставка и монтаж на градински бордюри 50/16/8 на бетонова основа- количество 1941,00м; Подравняване на земно легло- количество 853.00м2; Натоварване и извозване на земни маси, на разстояние до 10 км., без вкл. такса депо- количество 265.90м3. Обща прогнозна стойност на обществената поръчка: 135731,32 лева без ДДС Настоящата процедура включва допълнителни СМР, целящи да осигурят завършване на обект ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРК И ДЕТСКА ПЛОЩАДКА В КВ. „ЧОЛАКОВЦИ” (КВ.7 УПИ ІІ, V, КВ.14, УПИ І) и въвеждането му в експлоатация. Между всички градински площи и паркови алеи е предвидено да се монтират градински бордюри с размери 50/16/8см., а на границата между улично платно и парковите зони е предвидено да се поставят улични бордюри с размери 50/35/18 см. Всички бордюри се поставят в изкоп на бетонова основа. Като подготвителни и заключителни дейности е предвидена направа на изкопи, оформяне леглото за бордюрите и извозване на излишните земни маси. Изискване към бордюрите: бордюри, вибропресовани с пластификатор срещу проникване на влага.

Прогнозна стойност без ДДС
135731.32 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми:А) депозит на парична сума по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново:BG97SOMB91303324758001,BIC КОД:SOMBBGSF;Б)банк. гаранция в полза на Община В. Търново.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.Когато участ-ът или изпълнителя е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условия на гаранцията за участие(ГУ):Размерът на ГУ е определен, съобразно условията на чл. 59, ал.2 от ЗОП,както следва:1000/хиляда/ лева.Ако участ-ът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал, безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–210кал. дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ, в платежното нареждане или в банк. гаранция, задължително следва да бъде записан уникалния номер на поръчката, даден от АОП или номера на решението за откриване на процедурата.Задържането, освобождаването и усвояването на ГУ става при усл-ята и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.В-лят има право до решаване на спора да задържи ГУ на уча-к в процедура за възлагане на общ. поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.В-лят има право да усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи д-р за общ. поръчка. Въз-лят освобождава ГУ на отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.В-лят освобождава ГУ на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за общ.поръчка, а на останалите класирани участници– в срок 5раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Условия на гаранцията за изпълнение(ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. ГИ е в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение на общ. поръчка без ДДС.В случай, че участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност задължително с 2 месеца по-дълъг от срока за изпълнение на договора.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банк. гаранция за изпълнение трябва да съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на В-ля в срок от 3 раб. дни сумата в размер, представляващ ГИ, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от В-ля, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане ГИ или за упражняване на правата по банк. гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя.Условия на банк. гаранция за аванс:При желание за аванс изпълнителят представя банк. гаранция,безусловна и неотменима, за авансово плащане. Банк. гаранция за авансово плащане трябва да дава възможност въз-лят да упражни правата по нея ако декларира пред банката,че е налице основание, съгласно подписания договор с Изпъл-ля, за упражняването на правата на възложителя по гаранцията за възстановяване на направеното от него авансово плащане.”Образ. на банк. гаранции са примерни, като ще се допускат банк. гаранции, изготвени по обр. на банката, ако съдържат изискуемите усл-я.Продължава в ІІІ.1.4

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Аванс, в размер до 35 % се превежда след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път и след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Стойността на аванса се удържа при извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ плащания. Междинно плащане се извършва според степента на изпълнение, удостоверено с протокол за действително извършени работи, проверен и подписан от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път. Окончателно плащане се извършва в 30 дневен срок по банков път и след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол за действително извършени работи, проверен и подписан от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок след отстраняването им.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които: се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документация за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнението. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по- малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение и приемането му; чe всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението. В случай че в договора за обединение не е посочено физическото лице, упълномощено да представлява обединението, участникът може да представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи.

ІІІ.1.4) Други особени условия

За специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания не се изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение.Гаранции за участие се представят от участ-ци, които не са специализ. предприятия или кооперации на хора с увреждания. Възложителят запазва правото на участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на Агенцията за хората с увреждания (АХУ), или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз, съгласно чл. 16г. от ЗОП. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16г., ал. 5, т. 2, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. Срокът в ІІ.3 от обявлението е максимален срок в календарни дни за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 от всяка оферта трябва да съдържа:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1. 2. Представяне на участника съгласно чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3. Участник, за който някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП е налице, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”) и т. 2-4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП, както следва:"Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС или еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участника не е регистриран в ЦПРС, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и в случай на избирането му за изпълнител ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител.Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта- ІІІ категория, ІV група или еквивалентен документ за чуждестранни участници или деклариране на изисканите обстоятелства. г) декларация дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на спец. предприятия и кооперации на хора с увреждания или в екв. Регистър на държава членка на ЕС 3.Нотариално заверено копие на пълномощното на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея. 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.1. Участниците попълват по образец информация за банковата сметка и обслужващата банка за връщане на гаранцията за участие в парична форма (Образец № 7) или информация за адрес за връщане на оригинална банкова гаранция за участие (Образец № 8 ), според формата на гаранцията за участие.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в раздел ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка;7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици– Образец № 11; Продължава в VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се поставят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Минимално изискване по т.1: 1.За последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата, участ-ът трябва да удостовери, че е изпълнил успешно строителство с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката, като под сходен с предмета на поръчката се разбира: направа на изкопи и/ или монтаж на бордюри и/ или земни работи; Минимално изискване по т.2 Участникът трябва да разполага с мин. персонал за изпълнение на работите, вкл. в обхвата на поръчката с долу посочената квалиф. или еквивалентна, както следва: - Технически ръководител, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ – 1 лице с професионален опит мин. 3 г.; - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с професионален опит мин. 1 год.; Участникът може да предложи едно и също лице, което да съвместява функциите на технически ръководител и специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Минимално изискване по т.3. Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване, както следва: лекотоварен автомобил 1 бр. Съгласно чл. 51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценови критерий - П1 Оценява се предложената цена за поръчката в лева без ДДС.; тежест: 40
Показател: „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” - П2; тежест: 20
Показател: (П3)„МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” включващ следните подпоказатели: Подпоказател А. Организация на работа –максимален брой точки- 60. По този подпоказател Комисията оценява: организацията на работата по реализиране предмета на поръчката; обособените етапи на работа заедно с разпределението на техническите ресурси и работната сила в това число обема работи, брой работници за етапа; координация на дейностите и взаимодействие с различните участници в процеса и изложената информацията по всеки един от елементите по А. Организация на работа. По високо се оценява организацията на работа, която надгражда представеното в документацията „Пълно описание на предмета на поръчката” и Техническата спецификация; Подпоказател Б- Управление на риска - максимален брой точки- 40. Оценява се информацията по предложени мерки за предотвратяване на настъпването и за преодоляване на последиците от сбъдването на всички групи рискове, дефинирани от Възложителя.; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

От датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адрес, посочен в І.1 от обявлението. Няма изискване документацията за участие да се получава на място. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер. При желание на заинтересованото лице отпечатана документация за участие в откритата процедура може да бъде получена всеки работен ден в стая 317 в сградата на Община В. Търново до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 10 /десет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. При желание от заинтересованото лице получаване на отпечатаната документация за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 или на и-мейл: mop_vt@abv.bg с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

210

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2015 г.  Час: 14:00
Място

В административната сграда на адрес: гр. Велико Търново, пл. „Майка България” № 2, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се открива във връзка с проект: „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” по Договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от 20.05.2013г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.3) Допълнителна информация

8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Образец № 12. В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица и техни обединения.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а" и „б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т.1 букви „а" и „б" от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 трябва да съдържа: 1. „Оферта”, съгласно образец №13, подписана и подпечатана, която съдържа предложение за: срок за изпълнение; 2. Техническо предложение по образец №14, което да съдържа организация на работа и управление на риска; Ако е приложимо към техническото предложение се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Техническото предложение се представя и на електронен носител. Плик №3 трябва да съдържа: образец № 15;Остойностена количествена сметка;Анализи, от които да е видно ценообразуването. Решенията/уведомленията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронната поща или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. Всички уведомления, писма, решения, заповеди и др. се смятат за получени от участника, ако възложителят ги е изпратил на посочена в офертата електронна поща. Възложителят отстранява от участие в процедурата, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП участник:който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП;5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. За работите в обхвата на поръчката към настоящия момент не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на работите е само при условие на осигурено финансиране.Съгласно чл. 39, ал.1, т.5 от ЗОП възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение при невъзможност да се осигури финансиране за изпълнението на поръчката по причини, които възложителят не е могъл да предвиди.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ