00106-2015-0002
Технически редакции | ||
25.02.2015 15:53 ч. : | 25/02/2015 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2015 15:53 ч. : | 25/02/2015 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Галя Николова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237489, E-mail: G_Nikolova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445
Място/места за контакт: ...........................Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/975e7bd0c9d6998b4b7ad5eb59896761.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: правосъдие
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Логистика, наем на помещения и оборудване и изработване на информационни материали за публични събития“ по проект „Укрепване на правния и институционалния капацитет на съдебната система в сферата на младежко правосъдие“ в рамките на Тематичен фонд „Сигурност“ на Българо-швейцарска програма за сътрудничество“.
Възлагане на обществена поръчка
„Логистика, наем на помещения и оборудване и изработване на информационни материали за публични събития“ по проект „Укрепване на правния и институционалния капацитет на съдебната система в сферата на младежко правосъдие“ в рамките на Тематичен фонд „Сигурност“ на Българо-швейцарска програма за сътрудничество“.
79952000, 79341000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Логистика, наем на помещения и оборудване и изработване на информационни материали за публични събития“ по проект „Укрепване на правния и институционалния капацитет на съдебната система в сферата на младежко правосъдие“ в рамките на Тематичен фонд „Сигурност“ на Българо-швейцарска програма за сътрудничество“.
НЕ
31.03.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1400,00 лв. (хиляда и четиристотин лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Логистика, наем на помещения и оборудване и изработване на информационни материали за публични събития“ по проект „Укрепване на правния и институционалния капацитет на съдебната система в сферата на младежко правосъдие“ в рамките на Тематичен фонд „Сигурност“ на Българо-швейцарска програма за сътрудничество“. Платежното нареждане за внесената парична сума - копие от документа,заверено с печат от участника. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. Усвояването на гаранцията става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок,срока на договора плюс 30 календарни или парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде копие на документа, заверено с печат от участника. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Предложена цена - представя се в лева без ДДС. В ценовото предложение следва да се посочи обща цена в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие. Начин на плащане - в левове, по банков път, въз основа на сключен договор и както следва: Плащането ще се извърши въз основа на издадена оригинална фактура, с включен ДДС, както следва:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети услуги за всяка конкретна дейност по единични цени, за реален брой участвали лица и предоставени услуги. Плащането на цената по договора се извършва по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева в срок до 15 (петнадесет) работни дни след изпълнение на всяка възложена конкретна дейност по договора и приемането й с двустранно подписан приемо-предавателен протокол от определеното от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съгласно договора, неразделна част от документацията на Възложителя.
Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или заверено копие.
Участниците представят: -Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
гр. София, ул. "Славянска" № 1.
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
25.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ