00808-2015-0001
Технически редакции | ||
23.02.2015 17:00 ч. : | 23/02/2015 16:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.02.2015 17:00 ч. : | 23/02/2015 16:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, бул. Г. М. Димитров № 52А, За: Елена Хаджиева, Р.България 1797, София, Тел.: 02 9396722, E-mail: damtn@damtn.government.bg, Факс: 02 9861707
Място/места за контакт: Държавна агенция за метрологичен и технически надзорИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.damtn.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://damtn.government.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=8&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за „Изготвяне на функционален анализ на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор“, в изпълнение на проект: "Ефективно управление на ДАМТН чрез оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор № 14-11-15/01.09.2014 г.
Възлагане на обществена поръчка
Дейност 3 по проект "Ефективно управление на ДАМТН чрез оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси" е: Изготвяне на функционален анализ на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН). Дейност 3 включва пет поддейности, които включват етапите на провеждане на функционалният анализ в държавната администрация съгласно Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация. Поддейност 3.1: Установяване на текущото състояние. Планиране и подготовка на функционалния анализ, преглед на законодателството. Поддейност 3.2: Анализ на натовареността на отделните звена в структурите и на числеността на служителите спрямо функциите и дейностите. Поддейност 3.3: Изготвяне на предложения за функционално и структурно оптимизиране и план на действие. Поддейност 3.4: Разработване на проект на Устройствен правилник и вътрешни нормативни документи. Поддейност 3.5: Повишаване на капацитета на служителите на ДАМТН за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението.
71620000, 79131000, 80522000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Очакваните резултати от изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка са: • Извършен функционален анализ на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор в съответствие с основните етапи на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация. В това число: -Изготвен доклад за резултатите от анализа – 1 брой; -Обхванати звена и структури на ДАМТН – до 30 броя. • Извършен функционален анализ на текущото състояние и анализ на нормативната база. В това число: - Интервюирани служители на ДАМТН – до 150 броя; -Извършен анализ на нормативните актове с оглед оптимизация на системата на ДАМТН – до 10 броя. • Извършен анализ на натовареността на отделните звена в структурата. В това число: - Изготвен доклад с препоръки – 1 брой. • Изготвени препоръки за функционално и организационно развитие, и за промяна на нормативната база, консултирани със служителите на ДАМТН . В това число: -Доклад за извършен анализ и предложения за усъвършенстване на бюджетите, стратегическите документи и на организацията за изпълнение на целите – 1 брой; -Извършена оценка на ефикасността на ключови звена в ДАМТН – 1 брой; -Доклад за разработени индикатори за измерване на изпълнението на структурите на ДАМТН – 1 брой; -Доклад за разработена Система за измерване на изпълнението и Ръководство за работа със системата – 1 брой. • Изготвен план за действие за изпълнение на предложените мерки, вкл. инструменти и измерими показатели за провеждане на мониторинг на изпълнението и преглед на напредъка. В това число: -Доклад за изготвени конкретни препоръки за оптимизиране на структурата на ДАМТН – 1 брой; -Доклад за извършена оценка на въздействието на изготвените предложения – 1 брой; -Изготвена пътна карта за реализиране на направените предложения – 1 брой; -Изработени комплекти с материали за провеждане на срещите на консултативната работна група – 45 броя; -Съставени протоколи с резултатите от обсъжданията при проведените срещи на консултативната работна група – 3 броя. • Разработен проект на нов Устройствен правилник на ДАМТН, в съответствие с направения анализ. В това число: - Проект на нормативния акт с придружаващите го документи – 1 брой. • Изготвени проекти на нови вътрешни нормативни документи и правила. В това число: - Изготвени проекти на нови вътрешни нормативни документи и правила – до 10 броя. • Разработена програма за повишаване капацитета за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението на функциите. В това число: -Проведено двудневно обучение на служители на ДАМТН – 2 броя; -Разработена програма за обучението – 1 брой. • Проведени две двудневни обучения за общо 60 служители на ДАМТН. В това число: -Изработени комплекти обучителни материали за провеждане на обученията – 60 броя; -Обучени служители на ДАМТН – до 60 броя.
НЕ
31.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 149801, BIC CODE: BNBGBGSD при Банка БНБ – Централно управление. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1 200 лв./хиляда и двеста лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат на банката. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. В случай, че банката, издала гаранцията за участие, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Участникът е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 149801, BIC CODE: BNBGBGSD при Банка БНБ – Централно управление. • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Продължава в раздел III.1.2.
Настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Закона за обществените поръчки във връзка с възлагането на дейност, предвидена в Проект "Ефективно управление на ДАМТН чрез оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор № 14-11-15/01.09.2014г. Начин на плащане: 1. авансово плащане в размер на 20 % от общата стойност на договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от неговото сключване и издаване на оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случаите, в които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предвижда да сключва договор с подизпълнител/и, срокът за извършване на авансовото плащане започва да тече след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на сключен/и договор/и с подизпълнител/и; 2. междинни плащания след приключване на поддейност/и в рамките на Дейност 3 на Договор №14-11-15/01.09.2014 г., в размер на до 70 % от стойността на договора, след приемане на изпълнението и издаване на надлежно оформена фактура (разходооправдателен документ) от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 3. окончателно плащане в размер на разликата между стойността по договора и сбора от стойностите на всички предходни плащания, извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) работни дни при кумулативно изпълнение на следните условия: • окончателно е изпълнението и на последната дейност, предмет на договора; • не е по-късно от 31.07.2015 г.; • представени са доказателства за разплащане с подизпълнителите, ако е приложимо; • представена е оригинална фактура (разходооправдателен документ) от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случаите, когато ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ е получил запорно съобщение и/или разпореждане за изпълнение от НАП и/или Агенция „Митници“ за плащането към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, то плащането до размера на посочените публични задължения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъде направено към НАП, за което ще бъде изпратено писмено уведомяване до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не може да иска плащане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на сумата, която вече е платена по сметката на НАП по запорното съобщение и/или разпореждане за изпълнение от НАП и/или Агенция „Митници“. Продължение от раздел III.1.1: Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 31.08.2015 г. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3% от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. В случай, че банката, издала гаранцията за изпълнение на договора, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Изпълнителят е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.
В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на ДАМТН в гр. София, бул. Д-р Г. М. Димитров № 52А
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането на поръчката е осигурено от приоритетна ос I „Добро управление”, подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация” на ОП „Административен капацитет”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08. За финансирането на проекта е сключен ДБФП № 14-11-15 / 01.09.2014 г.
Документацията за участие се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на обявлението – обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място и ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП
23.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ