00156-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.02.2015 16:55 ч. : | 16/02/2015 16:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.02.2015 16:55 ч. : | 16/02/2015 16:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Велинград, бул. Хан Аспарух №35, За: Александра Керина, РБългария 4600, Велинград, Тел.: 0359 53210, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341
Място/места за контакт: Дирекция ЕППИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://m.velingrad.bg/.
Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=22480&companyId=21202.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ОБЕКТИ във връзка с проект „ЗЕЛЕНА И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА В ГРАД ВЕЛИНГРАД” Обект 1: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на Парк „Сярна баня” УПИ І-7724, кв. на територията на град Велинград; Обект 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на Парк на народните будители /изгорялото училище в Каменица/ - УПИ І-6747, кв.3012 на територията на град Велинград; Възлагане на работите е само под условие „наличие на финансиране” и подписване на допълнително споразумение към договора за БФП /анекс/ с Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. за включване на допълнителните обекти, одобрени по схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” в рамките на безвъзмездната финансова помощ по проекта.
Възлагане на обществена поръчка
Обект 1: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на Парк „Сярна баня” УПИ І-7724, кв.423 на територията на град Велинград Предвидени дейности: рехабилитация и реконструкция на съществуващата алейна мрежа с нова настилка с „уни” павета и бордюри; поставяне на нова детска площадка с ограда върху ударопоглъщаща каучукова настилка, поставяне на спортна площадка с уреди за спорт на открито върху пясъчно-чакълена посипка; фундаменти на кошчета за боклук, пейки, перголи; рехабилитация на съществуващи осветителни тела и въвеждане на енергоспестяващо осветление; изграждане на поливни системи; облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи; Обект 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на Парк на народните будители /изгорялото училище в Каменица/ - УПИ І-6747, кв.3012 на територията на град Велинград Предвидени дейности: изграждане на нова алейна мрежа с „уни” павета и бордюри; поставяне на ново парково обзавеждане – пейки, кошчета за отпадъци, поставяне на нова детска площадка с ограда върху ударопоглъщаща каучукова настилка, поставяне на спортна площадка с уреди за спорт на открито върху пясъчно-чакълена посипка; поставяне на нова художествена пластика; фундаменти на кошчета за боклук, пейки, перголи и осветителни тела; въвеждане на енергоспестяващо осветление; изграждане на поливни системи; изграждане на нова зелена площ от висока растителност и тревни площи;
45000000, 45211360, 45112700, 45112711, 45236210
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обект 1: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на Парк „Сярна баня” УПИ І-7724, кв.423 на територията на град Велинград Предвидени дейности:Доставка и монтаж на ограда с височина 1,2 м за детски площадки -28м, Оборудване за детска площадка-3бр., оборудване за спортна площадка-6бр.; Подсяване с тревна смес-1655м2, нова настилка с „уни” павета 540м2 и бордюри-530м, ударопоглъщаща каучукова настилка –140 м2, Доставка и монтаж на паркови пейки – 12 бр., изкопни работи за оборудване-25,74м3; кофражни работи за оборудване-64,80м2, Доставка и монтаж на кошче за отпадъци - 8 броя, доставка и монтаж на перголи над пейка - 2 броя, Доставка и монтаж на енергоспестяващи LED осветителни тела за парково осветление 30W, IP65 – 15 бр., механизиран изкоп ВиК-170м3, ръчен изкоп ВиК- 50м3, Обратен насип с уплътняване през 20см-200м3, разпръсквачи- 51бр., Изпълнение на резервоар 15 м3 с размери L=3,00m/B=2,50m/H=2,15m – 1 бр., Изпълнение на водомерна шахта -1бр., изграждане на композиции със сезонни цветя – 20м2, аранжиране и засаждане на сезонни цветя -20м2, Доставка и монтаж на разпределително ел. табло - по схема-1бр., PVC тръби ф110-200м., Доставка и монтаж на заземителен поцинкован стоманен кол 1.5м, 63х63х6 мм и съединителна поц. шина 40/4mm.- 4бр., Точните количества и обем работи за всеки от обектите са съгласно одобрените количествени сметки, неразделна част от техническите спецификации. Обект 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на Парк на народните будители /изгорялото училище в Каменица/ - УПИ І-6747, кв.3012 на територията на град Велинград Предвидени дейности: Доставка и монтаж на ограда с височина 1,2м. за детски площадки – 35м., Оборудване за детска площадка-4бр., оборудване за спортна площадка-4бр.; затревяване с тревна смес – 460м2, Засаждане на широколистна и иглолистна дървесна растителност – 22 бр., Стабилизиране на дървета – 14 бр., доставка, внасяне и разстилане на хумусна почва - 92м3, нова настилка с „уни” павета 780м2 и Доставка и полагане на бетонни бордюри за паркови алеи и тротоари -460м, ударопоглъщаща каучукова настилка – 80м2, Доставка и монтаж на паркови пейки – 10 бр., Доставка и монтаж на кошче за отпадъци - 6 броя, доставка и монтаж на перголи над пейка - 3 броя, Доставка и монтаж на нов праховобоядисан парапет – 30м2, изкопни работи за оборудване- 23,13м3, Изкоп за паркови и тротоарни бордюри – 33м3, кофражни работи за оборудване- 52,88м2, Доставка и монтаж на енергоспестяващи LED осветителни тела за парково осветление 30W, IP65 – 8 бр., механизиран изкоп ВиК-22м3, ръчен изкоп ВиК- 8м3, Обратен насип с уплътняване през 20см-30м3, Доставка и монтаж на разпределително ел. табло - по схема-1бр., PVC тръби ф110-180м., Доставка и монтаж на заземителен поцинкован стоманен кол 1.5м, 63х63х6 мм и съединителна поц. шина 40/4mm.- 3бр., Разбиване на асфалтови пластове - машинно с хидравличен чук – 10м2, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 6 см. – 10м2, Изгребване на разстрошена асфалтова настилка с багер и натоварване на самосвал – 1м3.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 2560,00 (две хиляди петстотин и шейсет) лева.Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя или на касата на общината с адрес:Велинград, бу"Хан Аспарух"35,партер; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград Банков код (BIC): RZBBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: - по банков път по следната сметка: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград Банков код (BIC): RZBBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (ел.банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банк. гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца и започва да тече от сключването на договора.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Възлагане на работите е само под условие „наличие на финансиране” и подписване на допълнително споразумение към договора за БФП /анекс/ с Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. за включване на допълнителните обекти, одобрени по схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” в рамките на безвъзмездната финансова помощ по проекта. Към момента такова финансиране не е налично. Възложителят заплаща цената по настоящия договор, както следва: 1. авансово плащане - 50 % от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представяне на фактура - оригинал. 2. окончателно плащане – Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни при наличие на: двустранно подписан протокол (Акт Обр.19); Акт Обр. 15 и Удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или Разрешение за ползване на всичкиобекти; оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващият текст да бъде добавен в допълнително споразумение, подписано от лицата в обединението.Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение -допълнителното споразумение следва да бъде подписано с нотариална заверка на подписите и представено в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал.Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът е обединение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението. Документацията може да се получи и чрез куриер за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.Банкова сметка на община Велинград: банка Райфайзенбанк, клон Велинград IBAN: BG 47 RZBB 91558420010506, BIC: RZBBBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ: 447000 Цената е с включен ДДС.
Български
180
малка заседателна зала,ет.ІІ на общинска администрация
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС Договор BG161PO001/1.4-09/2012/018 с предмет „ Зелена и достъпна градска среда в град Велинград“ , финансиран чрез схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, в рамките на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие „ осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.Възлагане на работите е само под условие „наличие на финансиране”и подписване на допълнително споразумение към договора за БФП /анекс/ с Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. за включване на допълнителните обекти, одобрени по схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” в рамките на безвъзмездната финансова помощ по проекта.
1.На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническите проекти на всички обекти, на следния интернет адрес на Община Велинград (посочен и в обявлението за откриване на процедурата) Адрес на профила на купувача:https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=21344&companyId=21202. Документацията за участие се публикува едновременно с публикуване на обявлението;2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя, Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=21344&companyId=21202.Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството. 1. Показател „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” – П1Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 30 %. Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: П1 = (Сmin / Сi) х 100 = .......... (брой точки); 2. Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2. Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 20%. П2 включва подпоказател "ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ" и е с макс.бр. точки- 100; ОБЩО ТОЧКИ - 100; 3. Показател П3 – Ценово предложение Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 50%. Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: минимална предложена цена П3 = х 100 цена, предложена от участника На първо място се класира участникът събрал най-много точки по комплексна оценка (КО), където КО има максимална стойност 100 точки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
16.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ