РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Осъществяване на строително ремонтни работи по проект „Рехабилитация и благоустрояване на детски площадки в град Лясковец”"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Настоящата обществена поръчка за строителство включва изпълнението на СРР/СМР на два обекта в град Лясковец, както следва:
- Обект I: Благоустрояване и възстановяване на детска площадка – в УПИ IV-за парк в кв. 96 по Подробен устройствен план (ПУП) на гр. Лясковец (ул. „Иван Камбуров“);
- Обект II: Рехабилитация на детска площадка – в УПИ ХVII, кв. 28 по ПУП на гр. Лясковец.
Код NUTS:
BG321
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Строително-ремонтните работи и строително – монтажните работи (СРР/СМР), предмет на възлагане с настоящата поръчка, са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Рехабилитация и благоустрояване на детски площадки в град Лясковец”. На обектите ще се извършват строителни дейности, в т.ч. СРР/СМР по изграждане и/или рехабилитация на детски площадки - площадки за игра и съоръженията към тях, в т.ч.:
- изкопно-насипни земни работи и благоустройствени дейности за вертикална планировка на терена на спортните площадки;
- направа на тревни настилки и настилки от каучукови и бетонови/каменни плочи;
- доставка и монтаж на съоръжения и парково оборудване;
- изграждане на алеи, площадки;
- озеленяване на паркове и обществени пространства.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45262640
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни работи, свързани с подобряване на околната среда
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общото количество на СРР/СМР е описано в Техническа спецификация (Приложение № 2) от документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
43876.04 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 400 лв. (четиристотин лева). Гаранцията за участие се представя в една от формите съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП:
- оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Община Лясковец, със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.
- парична сума, преведена по банкова сметка на Община Лясковец: BIC: IORTBGSF, IBAN: BG 11IORT80433300180001, Търговска банка „Инвестбанк” АД - гр. Велико Търново.
Гаранцията за участие се задържа и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от Закон за обществени поръчки.
2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 (три) % от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка без включен ДДС, подписан с изпълнителя. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума, внесена в касата на Община Лясковец или по сметка на общината: BIC: IORTBGSF, IBAN: BG11IORT80433300180001, Търговска банка „Инвестбанк” АД - гр. Велико Търново, или банкова гаранция. Условията и сроковете за задържане и освобождаването й се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка, съгласно чл. 63 от Закона за обществените поръчки.
Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Средствата за заплащане на поръчката се осигуряват от Държавен фонд „Земеделие” - Разплащателна агенция по Договор № 41/3/3220634/04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по проект: „Рехабилитация и благоустрояване на детски площадки в град Лясковец” по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие от програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, който се осъществява с финансовата подкрепа на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
1. Размер на финансовия ресурс - Общият финансовият ресурс за реализиране на обществената поръчка с предмет: „Осъществяване на строително ремонтни работи по проект „Рехабилитация и благоустрояване на детски площадки в град Лясковец” е до 43876.04лв. (четиридесет и три хиляди осемстотин седемдесет и шест лева и четири стотинки) без включен данък върху добавената стойност (ДДС) или 52 651.25 лв. (петдесет и две хиляди шестстотин петдесет и един лева и двадесет и пет стотинки) с включен ДДС .Съгласно Договор № 41/3/3220634/04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ, одобреният финансов ресурс по обекти и дейности е както следва:
- Обект „Рехабилитация на детска площадка за деца от 3 до 12 години, град Лясковец, кв. 28, УПИ XVII“ в размер до 8 724.32 лв. без включен ДДС.
- Обект: „Благоустрояване и възстановяване на детска площадка в УПИ IV-за парк в кв. 96 по ПУП на гр. Лясковец (ул. „Иван Камбуров“) ” в размер до 33 477.67 лв. без включен ДДС.
- Непредвидени разходи – до 4 % (четири процента) върху сумата от двата обекта, но не повече от 1674.05 лв. без включен ДДС.
2.Условия за разходване на финансовия ресурс: Съгласно Договор № 41/3/3220634/04.08.2014 г. между Държавен фонд „Земеделие” (ДФЗ), Сдружение „Местна инициативна група Лясковец – Стражица” и Община Лясковец, изпълнението на поръчката ще се извърши при спазване на следните специфични условия:
2.1. Възложителят има право едностранно без предизвестие да прекрати договора за възлагане на обществена поръчка поради невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай че ДФЗ прекрати действието по Договор № 41/3/3220634/04.08.2014 г.
2.2. Възложителят няма право да извършва никакви платежни операции към изпълнителя на поръчката до получаване на изрично писмено уведомление от страна на ДФЗ, с което се разрешава разходването на получените плащания.
3. Начин на плащане: Възложителят превежда по банкова сметка на изпълнителя аванс в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, в 60-дневен срок от получаване на изрично писмено уведомление от страна на ДФЗ, с което се разрешава разходването на получените плащания. Авансовата сума се приспада пропорционално при всеки акт за действително извършена работа. Извършените видове и количества СРР/СМР ще се изплащат поетапно от възложителя на изпълнителя, на база действително извършени разходи, по предложените от него единични офертни цени. Дължимата сума се заплаща в лева по банкова сметка на изпълнителя, посочена в договора, с платежно нареждане след представяне на фактура от страна на изпълнителя. Възложителят разплаща на изпълнителя извършените СРР/СМР след съставяне на Констативен протокол за приемане на изпълнени СРР/СМР, подписан от изпълнителя и възложителя, в срок от 60 дни от подписване на протокола за приемане на извършените работи.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Срокът за изпълнение на настоящата обществена поръчка се посочва в календарни дни, в техническото предложение на участника (Образец № 12) от документацията за участие, но не по-късно от 90 (деветдесет) календарни дни и започва да тече от датата на издаване на протокол за откриване на строителната площадка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”:
1.1.Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан от участника;
1.2.Представяне на участника (Образец № 1);
1.3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 2);
1.4. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - заверено от участника копие.
1.5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
1.6.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие), ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец.
1.7.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС) в съответната териториална дирекция на Националната агенция по приходите или декларация, че участникът не е регистриран по ЗДДС- заверено от участника копие;
1.8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;
1.9.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Пълномощникът не може да подписва декларациите, които са лични и се подписват от указаните в документацията лица.
1.10.-1.13. Доказателства за технически възможности;
1.14.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Образец № 7);
1.15.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а” и „б” от Регламент (ЕО, Евратом) № 966 / 2012 г. на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (Образец № 8);
1.16.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 9);
1.17.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Образец № 10);
1.18.Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966 / 2012 г. на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (Образец № 11);
1.19.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 14)- когато е приложима;
1.20.Декларация при участие на обединение (Образец № 15)-когато е приложима;
1.21.Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (Образец 16)-когато е приложима.
2. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: Техническо предложение (Образец № 12); Обяснителна записка; Календарен план – график (оригинал); Техническо описание на материалите и оборудването (Образец № 12А).
3. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”: Ценово предложение (Образец № 13) за изпълнение на обществената поръчка;Количествено – стойностна сметка (КСС) (Образец № 13А);Анализи на единични цени.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.4. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - заверено от участника копие.
1.10.Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП на строителството, изпълнено през последните пет години (Образец № 4), а за строителните дейности, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, и:
а). посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или
б). удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
в). копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
1.11.Списък - декларация по чл. 51 ал. 1, т. 3 и т. 9 от Закона за обществените поръчки (Образец № 5).
В декларацията се посочва необходимото техническо оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка. Оборудването, предназначена за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание, съответно - доказано с документ за собственост или договор за наем, лизинг или др. за период, не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката, като се прилагат доказателства за наличието на същите (документи за собственост или договори).
1.12.Списък – декларация на ръководните служители / техническите лица, вкл. тези които ще отговарят за контрола на качеството, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 6). В списъка се посочва образованието, професионалната квалификация и професионален опит на ангажираните служители.
1.13.Каталози, описание и/или фотографски снимки на материалите, които ще се доставят и монтират при изпълнение на СМР, от които да са видни техническите характеристики на съответния продукт.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара, на основание чл. 3, ал. 2 и чл. 15, ал. 1 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на предвидените в поръчката строителни и монтажни работи, или минимум за изпълнение на строежи от първа група, V категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ, с обхват съобразно чл. 10, ал. 1, т. 6 от Наредба 1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи, или еквивалент за чуждестранен участник.
* В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СРР на обекта.
** Когато се предвижда участието на подизпълнител, удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя се представя и за него, ако дела на неговата работа го изисква.
*** Когато участникът или лицето, което следва да представи гореописаното удостоверение, е регистрирано извън територията на Република България, представя еквивалентен документ съгласно националното му законодателство в официален превод или удостоверение за наличието на такава регистрация, съгласно изискванията на чл. 49, ал. 1 от ЗОП.
2. Участникът трябва да е изпълнил строителни дейности, включващи строително-монтажни работи на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата;
3. Участник трябва да разполага със собствена или наета механизация и оборудване за изпълнение на строителството, включваща:багер многофункционален колесен – 1 бр.;пневматична трамбовка – 1 бр.; компресор подвижен – 1 бр.;иглен вибратор комплект – 1 бр.;- самосвал – 1 бр.;
4. Участникът трябва да разполага със следния инженерно-технически и ръководен персонал и квалифицирани работници, както следва:
а). не по-малко от 1 (едно) технически правоспособно лице (строителен инженер или строителен техник), което да извършва техническото ръководство на строежа, отговарящо на условията по чл. 163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), и което притежава:
- диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Строителен инженер”, или да е лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство” и „Техника”; минимум 2 (две) години професионален опит в областта на изграждането и/или реконструкцията на строителни обекти;
б). не по-малко от 1 (един) правоспособен инспектор по ЗБУТ (здравословни и безопасни условия на труд), който притежава: удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, или еквивалентно; минимум 1 (една) година професионален опит като координатор или инспектор по безопасност и здраве;
в). не по-малко от 1 (един) един квалифициран работник с професия „Строител” от следните квалификационни групи:
- работник бетонджия – кофражист или сродни на тях;
- работник настилки;
- дърводелец или монтажник.
5. Участникът трябва да представи документи, удостоверяващи техническите характеристики на някои видове материали, посочени от възложителя в Техническата спецификация към документацията за участие, които ще се доставят и монтират при изпълнение на СМР, включени в предмета на поръчката, както следва:
-Каучукова настилка на плочи 30мм и 40 мм;
-Унипаваж – плочи вибропресован бетон 20/10/6;
-Градински бордюри 8/16;
-Детско комбинирано съоръжение за деца до 6 г, оборудвано с люлка с кош, пързалка, къщичка;
-Детско комбинирано съоръжение за деца от 3 до 12 г, оборудвано със спираловидна пързалка, хоризонтални и вертикални катерушки, къщичка.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ОП-2015-002 / 12.02.2015 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.03.2015 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде предоставена за закупуване при поискване от 08.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа в Община Лясковец – Информационен център, срещу представен платежен документ за внесена такса от 20.00 лв. (двадесет лева) с вкл. ДДС или по пощата / куриер за сметка на заинтересованото лице.
В случай, че документацията се заявява чрез куриер, е необходимо да се изпрати заявление писмено по факс или електронна поща, в което да се посочат данни за фактура (по избор), копие от платежно нареждане, адрес на който да се изпрати документацията, телефон за контакт.
Банкова сметка за постъпване на сумата за закупена документация за участие:
ТБ „Инвестбанк” АД - гр. Велико Търново.
BIC: IORTBGSF,
IBAN: BG 02IORT80438400190000,
Код за вид плащане: 447000*
Титуляр: Община Лясковец
* В основанието на платежното нареждане следва да се посочи и код за вид плащане - 4470000.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.03.2015 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2015 г. Час: 10:00
Място
Залата на общинския съветник в сградата на Община Лясковец на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Проектът „Рехабилитация и благоустрояване на детски площадки в град Лясковец” е финансиран по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 41/3/3220634/04.08.2014 г., по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие от програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, който се осъществява с финансовата подкрепа на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ