01021-2014-0021
Технически редакции | ||
12.12.2014 10:00 ч. : | 12/12/2014 09:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.12.2014 10:00 ч. : | 12/12/2014 09:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Перник: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация " ООД Перник, ул."Средец"№11, За: Теменужка Малинова , Трифон Крумов, Р.България 2300, Перник, Тел.: 076 649817, E-mail: vik_pernik@abv.bg, Факс: 076 649831
Място/места за контакт: гр.Перник, ул."Средец"№11Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik-vik.eu.
Адрес на профила на купувача: http://vik-pernik.eu/order.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на активна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група СрН за нуждите на „ВиК” ООД гр. Перник” за двугодишен период.
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката е за избор на доставчик за период от 24 месеца /двадесет и четири месеца/ активна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група СрН за нуждите на „ВиК” ООД гр. Перник” за пречиствателна станция за отпадни води гр.Батановци. Всеки участник следва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия съгласно чл.39 във връзка с чл.69 а от Закона за енергетиката и координатор на балансираща група.Участникът трябва да осигури на възложителя услуга по прогнозиране на потреблението и отговорност за балансиране.
09310000
Описание:
НЕ
НЕ
Посоченото количество е ориентировъчно за двугодишен период, като не задължава Възложителя да го консумира в пълен обем-2050 MWh
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
тъй като поръчката е открита процедура при прилагане на опростените правила съгласно чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, на основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, гаранция за участие не се изисква. (Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка). Участникът, определен за изпълнител представя оригинална банкова или парична гаранция за изпълнение при подписване на Договора в размер на 2 % от стойността на Договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковата сметка на „ВиК”ООД Перник, по която може да бъде преведена гаранцията е : IBAN BG07UBBS82611010007410; BIC UBBSBGSF при ТБ “ОББ” АД, клон Перник.
Собствено финансиране.Заплащането на дължимите суми се извършва по банков път, в български лева, съгласно предложения срок на отложено плащане, не по-кратък от 30 /тридесет /дни по сметка посочена от Изпълнителя.
Предложената цена следва да бъде в български лева , без ДДС.Цената на потребената активна ел.енергия трябва да включва активна електрическа енергия и стойността на услугата за балансиране и прогнозиране Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансираща група. Всички изисквания и указания към участниците се предоставят заедно с документацият за участие в профила на купувача на интернет страницата на Възложителя www.pernik.com
Възложителят няма изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците.
Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки/ услуги, свързани с предмета на поръчката през последните три (2011; 2012; 2013г.) години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружени от препоръки за добро изпълнение – попълва се Образец №9. Към посочените договори участникът следва да представи и препоръки за добро изпълнение. В препоръките трябва да са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. 7.2. Заверено копие от издаден от ДКЕВР Лиценз за търговия с електрическа енергия, включващо и дейността „координатор на стандартна балансираща група”. 7.3. Заверено копие от Сертификат за система на управление на качеството спрямо изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 7.4. Списък - декларация (свободен текст) за броя на членовете в балансиращата група, с консумация равна или близка до консумацията на ел.енергия на Възложителя. 7.5. Документ, удостоверяващ, че участникът има изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line. 7.6. Декларация (свободен текст) за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество. 7.7. Общи принципи (методика) за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група. Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум три поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните три (2011; 2012; 2013г.) години. Участникът трябва да притежава Лицензия за дейността „търговия с електрическа енергия”, включително за дейността „координатор на стандартна координираща група” в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове, както и с административните актове, издадени от Държавната агенция за енергийно и водно регулиране /ДКЕВР/. Участникът в процедурата или водещият съдружник следва да има ISO 9001:2008 или еквивалентен. Участникът в процедурата да докаже, че разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line. Участникът в процедурата да декларира потвърждаване на възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документация за участие се публикува в профила на купувача на електронната страница на Възложителя, в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в Регистъра на обществени поръчки на АОП. Документацията за участие може да бъде безплатно изтеглена от сайта на Възложителя.Документацията за участие може да бъде получена и на място всеки работeн ден от 8,00 – 16,00 часа до 19.02.15 г. включително от звено”Юристи” на Дружеството на адрес: гр. Перник, ул. „Средец” №11, ет.2. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Цената на документацията е 10,00 лв. без ДДС, платима в касата на Дружеството или по банков път по следната банкова сметка IBAN BG07UBBS82611010007410; BIC UBBSBGSF при ТБ “ОББ” АД, клон Перник. Документация може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс 076/649831, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 10 /десет/ лева без ДДС, реквизити за издаване на фактура, адрес за коренспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията.
Български
120
Административна сграда ВиК Перник ул."Средец" №11, ет.2
Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоща" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
12.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ