01073-2014-0005
Технически редакции | ||
24.11.2014 14:58 ч. : | 24/11/2014 14:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2014 14:58 ч. : | 24/11/2014 14:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Мъглиж: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мъглиж, пл. "Трети март" № 32, За: Зорница Светославова, Република България 6180, Мъглиж, Тел.: 04321 3322, E-mail: ob_maglizh@mail.bg, Факс: 04321 2255
Място/места за контакт: Община МъглижИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.maglizh.com.
Адрес на профила на купувача: http://maglizh.com/old/index.php?option=com_content&view=category&id=82&Itemid=481.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на проект на Общ устройствен план на Община Мъглиж”.
Възлагане на обществена поръчка
Изработване на проект на общ устройствен план на Община Мъглиж. Изпълнението на поръчката включва изработване на ОУПО. Изработването на плана задължително включва и изготвянето на екологична оценка и се извършва на два етапа: - Изработване на предварителен проект на ОУПО. - Изработване на окончателния проект на ОУПО.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката включва изработване на ОУПО и следва да се осъществява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство, съгласно дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ)- Стара Загора и Становище на Националния институт за недвижимо културно наследство, и съгласно „Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Мъглиж”. Изработването на плана задължително включва и изготвянето на екологична оценка и се извършва на два етапа: - Изработване на предварителен проект на ОУПО. - Изработване на окончателния проект на ОУПО. Прогнозната цена на поръчката е 120 000 лв., от които 100 000 лв. – за проекта на ОУПО и 20 000 лв. за изготвяне на екологична оценка. /посочените суми за без вкл. ДДС/.
НЕ
9
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й: Гаранцията за участие е в размер на 1200 (хиляда и двеста) лв. Гаранцията за участие може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната бюджетна сметка на община Мъглиж: ИНВЕСТБАНК АД, клон София - Арсеналски; IBAN: BG49 IORT 8038 3300 3885 00; BIC: IORT BGSF. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда по следната бюджетна сметка на община Мъглиж: с IBAN: BG49 IORT 8038 3300 3885 00, BIC код IORT BGSF, банка ИНВЕСТБАНК АД, клон София – Арсеналски. В случай че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, с която банката писмено и безусловно да се задължи да плати на община Мъглиж при предявяване сумата на гаранцията за изпълнение на договора. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора. Оригиналът на банковата гаранция се представя преди сключване на договора за изпълнение на поръчката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3.Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, определен за изпълнител да представи определената гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането се осъществява от Община Мъглиж и МИП в съответствие с договорените условия в Споразумение № РД-06-77/ 28.07.2014 г. Общата цена по договора се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по следния начин: Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) се осъществява в срок до 20 (двадесет) календарни дни от датата на получаване на авансово финансово подпомагане, съгласно сключеното споразумение с МИП, вследствие на подписване на договор и представяне от Изпълнителя на фактура за авансово плащане. Авансовото плащане се приспада от окончателното плащане към определения за Изпълнител. Междинно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) се запаща във фаза предварителен проект на ОУПО (вкл. ЕО и ОС), в срок до 10 (десест) календарни дни от датата на одобрение с решение на Националния експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект на ОУПО и получаване на останалата част на финансовото подпомагане съгл. сключеното споразумение. Окончателно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) се заплаща в срок до 10 (десет) календарни дни след приемане на окончателния проект на ОУПО от Общински съвет Мъглиж и представена от определения за Изпълнител фактура за окончателно плащане.
ДА
чл. 230 от ЗУТ, чл. 10 от ЗКАИП, чл. 165 от ЗКН
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да получат документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да я изтеглят от Профила на купувача на официалния сайт на Община Мъглиж www.maglizh.com . Документацията за участие е публикувана и достъпна от деня на публикуване на обявлението в РОП, на интернет страницата на Община Мъглиж, рубрика „Профил на купувача‘‘. Желаещите да я получат е достатъчно да я изтеглят свободно и безплатно от профила на купувача на Възложителя. Ако лицата желаят да получат документацията и на хартиен носител, същата може да бъде получена всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа в сградата на общината /деловодство/, пл. "Трети март" № 32, срещу заплащане на сумата от 30 /тридесет/ лева. В случай, че желаят документацията да им бъде изпратена, то изпращането става чрез куриер за сметка на заинтересованото лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за адрес за кореспонденция, телефон и лице за контакти.
Български
180
гр. Мъглиж, пл. "Трети март"32, заседателна зала на Община Мъглиж
Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ІІІ.2.3.Технически възможности - минимални изисквания: *Забележка: Участникът може да предложи и други експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на Възложителя и документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ