00616-2014-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.11.2014 11:31 ч. : | 20/11/2014 11:23 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.11.2014 11:31 ч. : | 20/11/2014 11:23 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Якоруда: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Якоруда, ул. "Васил Левски" №1, За: Беди Осман - заместник кмет на Община Якоруда, Република България 2790, Якоруда, Тел.: 07442 2328, E-mail: oba_yda@abv.bg, Факс: 07442 2628
Място/места за контакт: Община ЯкорудаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://yakoruda.gateway.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://yakoruda.gateway.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проект № 10/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проект № 10/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Дейност 1: Разработване и/или актуализиране на правила и процедури, във връзка с управлението и изпълнението на проект № 10/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Под-дейност 1 Изготвяне на становища/съвети и преглед/подготовка на документи, които са необходими на Възложителя за изпълнение на текущите задачи, предвидени и необходими за изпълнение на проекта, включително осъществяване на координация между различните заинтересовани страни по проекта, имащи компетенции, задължения и отговорности по отделните етапи от изпълнението му, планиране и техническо обслужване на Звеното за изпълнение на проекта в Общината /ЗИП/ и съгласуване на проектните дейности и оперативно ръководство съгласно план-графика. Под-дейност 2 Изготвяне на становища/съвети, които са необходими на Възложителя и преглед/подготовка на документите за текущо, междинно и окончателно финансово отчитане, включително за процедурите за искания за плащане, финансово управление и контрол върху плащанията по отделните договори, както и проектно счетоводство. Под-дейност 3 Преглед/подготовка на необходимите документи, във връзка с мониторинг на изпълнението на дейностите по отделните договори по проекта за съответствие на постигнатите резултати със заложените цели, включително преглед на изготвяните месечни, тримесечни, годишни и окончателен доклади по напредъка.
79410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейност 1: Разработване и/или актуализиране на правила и процедури, във връзка с управлението и изпълнението на проект № 10/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Под-дейност 1 Изготвяне на становища/съвети и преглед/подготовка на документи, които са необходими на Възложителя за изпълнение на текущите задачи, предвидени и необходими за изпълнение на проекта, включително осъществяване на координация между различните заинтересовани страни по проекта, имащи компетенции, задължения и отговорности по отделните етапи от изпълнението му, планиране и техническо обслужване на Звеното за изпълнение на проекта в Общината /ЗИП/ и съгласуване на проектните дейности и оперативно ръководство съгласно план-графика. Под-дейност 2 Изготвяне на становища/съвети, които са необходими на Възложителя и преглед/подготовка на документите за текущо, междинно и окончателно финансово отчитане, включително за процедурите за искания за плащане, финансово управление и контрол върху плащанията по отделните договори, както и проектно счетоводство. Под-дейност 3 Преглед/подготовка на необходимите документи, във връзка с мониторинг на изпълнението на дейностите по отделните договори по проекта за съответствие на постигнатите резултати със заложените цели, включително преглед на изготвяните месечни, тримесечни, годишни и окончателен доклади по напредъка.
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й : Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 253,79 (двеста петдесет и три лева и седемдесет и девет стотинки). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Якоруда: Банка: "Интернешънъл Асет Банк" АД Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG91IABG74583301126900 Титуляр на сметката : Община Якоруда Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й : Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Якоруда: Банка: "Интернешънъл Асет Банк" АД Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG91IABG74583301126900 Титуляр на сметката : Община Якоруда Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Якоруда и със срок на валидност – най-малко 3 (три) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за отпускане на финансова помощ № 01/321/01676 от 19.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г.” (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Начина на плащане е указан в чл. 3 от проекта на договор. Авансово плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 30 % (тридесет процента) от сумата по чл. 2, ал. 1, платимо в срок от 10 (десет) работни дни след влизане в сила на настоящия договор и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ гаранция за авансово плащане и фактура; Междинно плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 30 % (тридесет процента) от сумата по чл. 2, ал. 1, платимо в срок от 10 (десет) работни дни след датата на приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на извършената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ работа по чл.1, ал.2, точка 1 от настоящия договор; Окончателно плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 40 % (четиридесет процента) от сумата по чл. 2, ал. 1, платимо в срок от 10 (десет) работни дни след приемане на Заключителния доклад на Изпълнителя и представяне на фактура.
Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки на Република България и предварително обявените от Възложителя условия в настоящите указания и документацията за участие. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено заверено копие. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Споразумението трябва да съдържа клаузи, в който задължително се посочват: -представляващият обединението, който да е изрично оправомощен да представи оферта от името и за сметка на Обединението, включително и да сключи договор с Възложителя, да задължава с подписа си обединението, както и да получава указания за и от името на всеки член на обединението; -разпределението на участието на лицата с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка; - срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - всички членове на обединението са солидарно отговорни пред Възложителя за изпълнение на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката; Не се допускат промени в състава на обединението, по време на изпълнение на договора, освен при наличие на следните кумулативно дадени предпоставки: - съгласие от страна на възложителя; - възникване на извънредни обстоятелства, при които се налага промяна в състава на обединението поради обективни и независещи от всички негови членове причини; - в случай на замяна на член на обединението, новият член на същото трябва да отговаря на приложимите изисквания за допустимост на участниците в процедурата от настоящата документация; - Независимо от промяната в състава си, обединението трябва да продължи да отговаря на минималните финансови и икономически и технически изисквания от настоящата документация. – Промяната в състава на изпълнителя не трябва да води до неговата фактическа подмяна, което ще се преценява от Възложителя за всеки конкретен случай; Лице, което участва в обединение не може: - да представя самостоятелна оферта, - да участва в друго обединение- участник в процедурата; - да дава съгласие и да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. Когато не е представен договор/споразумение за създаването на обединение /консорциум, или в приложеният документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка и офертата му няма да бъде разгледана. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо, само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Лице, което участва в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на Община Якоруда, ул."Васил Левски" №1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за отпускане на финансова помощ № 01/321/01676 от 19.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г.” (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки
20.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ