00079-2014-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.11.2014 11:01 ч. : | 14/11/2014 10:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.11.2014 11:01 ч. : | 14/11/2014 10:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Царево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Царево, ул.Хан Аспарух № 36, За: Магдалена Петкова, РБългария 8260, Царево, Тел.: 0590 55030, E-mail: tsarevo@dir.bg, Факс: 0590 52003
Място/места за контакт: Община ЦаревоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tsarevo.org/.
Адрес на профила на купувача: http://tsarevo.org/index.php/2010-09-17-07-59-53.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево по обособени позиции”: №1.Риба и рибни продукти. №2. Плодове и зеленчуци, съгласно видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества ”(Образец №17А).
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево по обособени позиции”: №1.Риба и рибни продукти. №2. Плодове и зеленчуци, съгласно видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества ”(Образец №17А).
15000000, 15221000, 15300000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозна стойност на поръчката: 120 277,92 без включен ДДС, а с включен ДДС – 144 333,50 лв, при прогнозни количества описани в приложение Образец № 17А от Документацията.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1 Гаранцията за участие: Документ за внесена гаранция за участие по банкова сметка на община Царево или оригинал на банкова гаранция, както следва: За обособена позиция 1 в размер на 190 лв. (сто и деветдесет) лева; За обособена позиция 2 в размер на 1000 лв. (хиляда) лева. Когато участникът представи банкова гаранция за участие, същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Царево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде със срок на валидност 120 дни. В случай на банкова гаранция и участник – обединение, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че е изрично посочено, че се отнася за участие в откритата процедура на обединението като цяло. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка - 3% от стойността договора без вкл. ДДС. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко два месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. 3.Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие или изпълнение. 4. Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, когато това е определено със закон. 5. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Начин на финансиране - собствени средства. Срок и начин на плащане- изпълнителят представя фактура до пето число на следващия месец. Разплащането се извършва в лева по банков път до 30 (тридесет) работни дни от датата на предоставяне на фактурата, от бюджета на съответното заведение-второстепенен разпоредител с бюджетни кредити или Община Царево (Приложение №1).
Да.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цена на документацията – 10.00 /десет/ лева с ДДС. Сумата от 10.00 (десет) следва да бъде внесена в касата на Община Царево или платена по банков път на следната сметка на Община Царево. Банка ДСК, клон Царево, IBAN: BG57STSA93008491581600, BIC: STSABGSF Код: 447000 В случай, че сумата бъде заплатена по банков път, Възложителят следва да бъде уведомен своевременно за това на следния факс: 0590 52003. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до Документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя, в „Профил на купувача”: www.tsarevo.org от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка. Участниците, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. Условията за получаване на отпечатан екземпляр от документацията са посочени в Раздел ІІ „Условия за участие в процедурата”.
Български
120
В заседателната сграда на Община Царево.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, решението и обявлението за него се изпраща по електронен път до АОП и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.tsarevo.org МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ Класирането на участниците за всяка обособена позиция отделно се извършва на основа на критерия „икономически най-изгодна оферта”. Оценка на офертите, съгласно методика на оценяване. Показателите и тяхната относителна тежест в общата комплексна оценка. Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = ТО + ФО, където: КО – комплексна оценка ТО – техническа оценка ФО – финансова оценка Техническа оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ТО = ТО 1 + ТО 2 ТО 1 – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, след потвърждаване на заявка. Срокът за доставка трябва да е реален и трябва да бъде съобразен с географското отстояние на складовата база на участника от мястото на изпълнение. Участникът предложил най-кратък реален срок за изпълнение на доставката получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък реален срок за изпълнение на доставката от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. ТО 2 – срок за подмяна на доставена стока – предложен от участника срок за подмяна на доставена стока. Този срок е в случай на доставена негодна стока или стока, неотговаряща на изискванията на възложителя, констатирани с подписан между двете страни протокол. В този срок изпълнителят се задължава да подмени стоката. Участникът предложил най-кратък срок за подмяна на доставената стока получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък срок за подмяна на доставената стока от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. Финансова оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ФО – предложена от участника обща стойност за обособена позиция в Ценовото предложение за изпълнение на доставката, без ДДС и с включен транспорт до крайния получател. Участникът предложил най-ниска обща стойност в Ценовото предложение за изпълнение на доставката по посочената позиция, без включен ДДС, получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-ниска обща стойност в Ценовата оферта за изпълнение на доставката, без включен ДДС от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точкова система. Показателите в методиката за оценка са еднакви за всички обособени позиции. За класиран на първо място по всяка обособена позиция ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, по съответната позиция изчислена по горепосочената формула от настоящата методика. 1. Класиране. Комисията класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от възложителя условия и съгласно предложената обща стойност за всяка обособена позиция поотделно.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
14.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Предметът на поръчката е доставка на хранителни продукти - риба и рибни продукти за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево.
15000000, 15220000
Описание:
Прогнозна стойност по обособена позиция №1. Риба и рибни продукти – 19 425 лева без включен ДДС, а с включен ДДС - 23 310 лева.
Предметът на поръчката е доставка на хранителни продукти - плодове и зеленчуци за нуждите на Обединени детски заведения, Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж и Ученически столове на територията на Община Царево.
15000000, 15300000
Описание:
Прогнозна стойност на поръчката по Обособена позиция: №2. Плодове и зеленчуци – 100 852,92 лева без включен ДДС, а с включен ДДС - 121 023.50 лева.