00277-2014-0024
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.09.2014 17:20 ч. : | 29/09/2014 17:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.09.2014 17:20 ч. : | 29/09/2014 17:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23 Б, За: инж. Станимир Стоянов, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033106, E-mail: mto@toplo.bg, Факс: 02 9582214
Място/места за контакт: отдел "МТС"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на автоматика за абонатни станции
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на автоматика за абонатни станции за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД
31710000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът трябва да представи гаранция за участие в размер на 4 900 /четири хиляди и деветстотин лева/ лв. 6.2. Гаранцията за участие може да бъде платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД, гр. София, ул. „Ястребец” № 23 Б, ст. 105 или да бъде внесена по сметката на „Топлофикация София” ЕАД при „Общинска банка” АД, BG48SOMB 9130 1011 2533 02, BIC: SOMBGSF; 6.3. оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат, усвояват и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Централното управление на „Топлофикация София” ЕАД – ул. „Ястребец” № 23Б, ет. 1, ст. 105 или в при „Общинска банка” АД, BG48SOMB 9130 1011 2533 02, BIC: SOMBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 4 към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.
Доставката се заплаща в 30 /тридесет/ дневен срок след представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършената доставка, данъчна фактура и документите посочените в т.6.3. от проектодоговора.
съгласно чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ
Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1. Участникът да има реализирани приходи от доставки, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) минимум 240 000 лв. (двеста и четиридесет хиляди лева), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП,участниците представят следните документи: 1. Удостоверение от банка или годишните финансови отчети или някои от съставните им части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен в случаите когато те са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. 1. Участникът да има минимум 3 (три) договора, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът да има минимум 3 (три) броя удостоверения за добро изпълнение за доставка на стоки, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. 3. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитирана институция. 4. Прозиводителят/производителите на предлаганите стоки да има/т внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден/и от акредитирана институция. 5. Участникът да има внедрена система за управление на на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент, издадена от акредитирана институция. 6. Участникът, в случай че не е производител, трябва да е упълномощен от производителя/производителите на стоките, предмет на обществената поръчка за доставка на стоките на територията на Република България. 7. Участникът да разполага със собствена или наета сервизна база на територията на град София за гаранционно и след гаранционно обслужване. За доказване на техническите си възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща списък на договори за доставки на стоките, предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите. Същият следва да е придружен от минимум 3 (три) броя удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя/ите или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публиувана информация за доставката; 2. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитирана институция с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура. 3. Заверено от участника копие на сертификат/и за внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент на името на производителя/производителите, издаден от акредитирана институция с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура. 4. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция; 5. Заверено копие от оторизационен документ, пълномощно или друг документ, от който да е видно, че участникът е упълномощен от производителя за дистрибуция на стоките на територията на Република България. 6. Декларация за собствена/наета сервизна база с посочените адреси на територията на град София и списък на мобилните групи с имена и телефони.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие е безплатна и се получава от профила на купувача. Всяко лице, поискало надлежно документацията на хартиен носител, има право да я получи срещу заплащане сумата в размер на 20 /двадесет/ лева без ДДС по следната банкова сметка в лева в „Общинска банка ” АД, IBAN: BG48SOMB 9130 1011 2533 02, BIC: SOMBGSF.
Български
120
гр. София, ул. "Ястребец" 23 Б, ет. 4, ст. 412
Участниците в процедурата, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
29.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ