00159-2014-0027
Технически редакции | ||
29.09.2014 16:42 ч. : | 29/09/2014 16:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.09.2014 16:42 ч. : | 29/09/2014 16:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Добричка, ул. "Независимост" № 20, За: инж. Васко Добрев Георгиев, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 600180, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600180
Място/места за контакт: община ДобричкаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dobrichka.bg/index.php?s=sc&id=600.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
община Добричка, ул. "Независимост" № 20, За: Дияна Игнатова Господинова, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 600180, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600180
Място/места за контакт: Община ДобричкаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.dobrichkd.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
община Добричка, ул. "Независимост" № 20, За: Дияна Игнатова Господинова, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 600180, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600180
Място/места за контакт: Община ДобричкаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.dobrichkd.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка чрез покупка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци за нуждите на община Добричка.
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е доставка чрез покупка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци за нуждите на община Добричка. Изпълнението на доставката ще се извършва съгласно изискванията и указанията на възложителя и при спазване на всички действащи нормативи. Автомобилът трябва да бъде нов и да отговаря на международните норми и стандарти. Гаранционният срок на автомобила трябва да бъде минимум 24 месеца от датата на доставката. Изискванията към сервизното обслужване са съгласно техническите спецификации за автомобила. Място на изпълнение на поръчката-гр. Добрич, бул. "Трети март" № 70, като разходите за доставка са за сметка на изпълнителя на поръчката.
34144511, 34144512
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Ще се закупи и достави за нуждите на община Добричка 1 бр. специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци. Автомобилът трябва да бъде нов и да отговаря на международните стандарти и норми. Максималният размер на средствата, който може да осигури доставката на специализирания автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване е обявената прогнозна стойност без ДДС
НЕ
18.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата е парична сума в размер на 1% върху прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС-1666,66 лв.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Добричка: IBAN:BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01; BIC:SOMBBGSF, при банка:"Общинска банка"АД, клон Добрич. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст:Доставка чрез покупка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Добричка. 1.1. Участникът сам избира формата на гаранция за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. 1.2. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. 1.3. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнението на договора, условия и начин на плащането й. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без включен ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция, или парична сума внесена в касата на общината или по сметка на община Добричка: IBAN:BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01; BIC:SOMBBGSF,при банка:"Общинска банка"АД, клон Добрич, като в нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст:Доставка чрез покупка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Добричка. 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Заплащането ще се извършва по банков път по сметка на Изпълнителя в четиринадесет дневен срок след доставката на специализирания автомобил до мястото определено от Възложителя, представяне на фактура за стойността на действително изпълнената доставка и приемно-предавателен протокол. При формиране цената на доставката на специализирания автомобил да бъдат включени транспортни разходи до посоченото място от Община Добричка, начислени ДДС и всички данъци и такси. Аванс за изпълнение не се предвижда. Финансирането ще се извършва от бюджета на община Добричка.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват договор(споразумение).Договорът (Споразумението) трябва да е с нотариална заверка и да съдържа следните клаузи: обединението (или консорциума) е създадено за изпълнение на обект „Доставка чрез покупка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване"; да е посочен Възложителя и номера на процедурата, за която се обединяват; да е определен представител (управител) или водещ член на обединението чрез нотариално заверено пълномощно, който е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението, както и да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договори за обособените позиции с Възложителя; членовете на обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката; да е отразено , че всички членове на обединението носят заедно и поотделно отговорност пред Възложителя за изпълнението на договора; да е отразено, че всички членове на обединението са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора, както и за периода на предложения от участника гаранционен срок в техническата му оферта; да е отразено, че не може да бъдат приемани други членове в обединението по време на изпълнението на договора. Към офертата се представя и оригинал или заверено копие на договора, с който е създадено обединението. Възложителят изисква създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена и изтеглена свободно и безплатно в профила на купувача на електронната страница на община Добричка на следния адрес:/dobrichka.bg/index.php?s=sc&id=600. Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Документацията за участие на хартиен носител може да се получи всеки работен ден от 08:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, в стая 105-ЦУИ на Община Добричка гр. Добрич, ул. "Независимост" № 20. Цената на документацията е 10 (десет) лева, която сума може да бъде внесена в касата на ЦУИ при общината или приведена по сметка на Община Добричка в "Общинска банка"АД клон Добрич, IBAN: BG 22 SOMB 9130 8410 0201 44; BIC: SOMBBGSF.
Български
60
община Добричка, гр. Добрич, ул."Независимост" № 20. Заседателна зала № 108
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Неразделна част от документацията са: Пълно описание на предмета на поръчката; Технически спецификации; Методика за определяне комплексната оценка на офертата; Изисквания и указания за подготовка на офертата, реда и условията за провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка и приложените образци. Пълен достъп до документацията за участие, е осигурен на интернет страницата на Възложителя. При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са следните: Решение, Обявление, Техническа спецификация, Указания за участие, Проект на договор, Образци за участие. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията; Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва;
29.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ