Версия за печат

00660-2014-0012

BG-Елхово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елхово, ул."Търговска" № 13, За: Елена Вълкова, Р.България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81262, E-mail: kmet@elhovobg.org, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Адрес на профила на купувача: www.elhovobg.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт на площад "Христо Ботев"-гр.Елхово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: площад Христо Ботев и част от подходите към него с идентификатор 27382.500.7160 с площ около 750кв.м.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обекта на обществената поръчка цели да се подобри ефективността и безопасността на движението в четириклонното кръстовище на площад „Христо Ботев” гр.Елхово. Предвижда се изграждане на кръгово движение, което ще доведе до подобряване на условията за експлоатация, безопасността и комфорта на движението.Съществуващото кръстовище е четириклонно, сигнализирано с пътни знаци и маркировка.Улиците са от главната улична мрежа на града и се характеризират с ниска интензивност на движението.Кръстовището се намира в централната част на града и е много удобно за връзка между отделните автобусни направления. С настоящия проект ще се подменят бордюрите, ще се изгради нова асфалтобетонова настилка,тротоарни настилки, парапет и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обекта е изготвена количествена сметка с видовете и количествата СМР, които подлежат на изпълнение. Количествената сметка е приложена към документацията за обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
180152.21 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 1800,00 лв. (хиляда и осемстотин лева). Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: BIC: STSABGSF, IBAN: BG68STSA93003346210388,Банка “ДСК”, клон Елхово, ул.”Търговска”38; 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предвижда се следната схема на плащане: а) Първо междинно плащане в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора на база реално извършени СМР, удостоверено с подписване на протокол/и обр.19 за приемане на действително извършени СМР. б) Второ междинно плащане: предвижда се извършване на междинно плащане, в размер до 30 (тридесет) % от стойността на договора на база реално извършени СМР, удостоверено с подписване на протокол/и обр.19 за приемане на действително извършени СМР.в) Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане се изчислява като от стойността на договора се приспаднат междинните плащания.Окончателно плащане в размер до 50%( петдесет процента) от стойноста на договора се извършва при наличие на финансови средства по банковата сметка на Възложителя за целите на проекта (осигурени чрез безлихвен заем по реда на ПМС 59 от 11 март 2011г., кредит от Фонд "Флаг" или др. източници).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта за участие в открита процедура -Образец №1;2. Представяне на участника, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Образец №2;3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, Образец №3;4. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 (Възложителят изисква от всеки кандидат или участник да докаже регистрацията си в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. )5. при участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.6.Декларация за участие на подизпълнител - Образец №4;7.Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - Образец №5;8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума ; - Образец №6; 9. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50;а). по чл.50, ал.1, т.1-удостоверение от банка;б) по чл.50, ал.1, т.2- годишен финансов отчет за 2013 год. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.10. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51; а) по чл.51, ал.1, т.4, т.7 и т.10 от ЗОП - списък на ръководния състав и правоспособните технически лица, които ще саса ангажирани в изпълнението на поръчката, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочено образование, професионална квалификация и професионален опит; Образец № 7;б) по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП- декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на строителството; Образец №8;в) по чл.51 ал.1 т.6 от ЗОП и чл.49 ал.1 от ЗОП- удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти Втора група, строежи от III категория;г) по чл.51 ал.1 т.2 от ЗОП – списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което еднакво или сходно с предмета на поръчката - Образец №9;11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6- Образец №10;12.Декларация по чл. 56, ал.1 , т.12- Образец №11;13. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника- - Образец №12;14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал);15. Декларация за запознаване със строителната/ните/ площадка/и/- Образец №13;16. Техническото предложение за изпълнение на поръчката- Образец №14;17. Ценова оферта за изпълнение на поръчката - в оригинал, попълва се Образец № 15; Количествено-стойностна сметка - в оригинал, попълва се Образец № 16; Пълен набор анализи на единичните офертни цени, с включена печалба,съответстващи на позициите в Количествено-стойностна сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. по чл.50, ал.1, т.1-удостоверение от банка; 2. по чл.50, ал.1, т.2- годишен финансов отчет за 2013 год. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания:За изпълнението на поръчката участниците е нужно да разполагат с определен финасов ресурс за осигуряване на материали, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други, Възложителят поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние. Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания:1. Финансовият ресурс, с който разполага участника трябва да е в размер не по-малко от 20% от прогнозната стойност на обществената поръчка, а именно 36 030 лв. Когато участникът в процедурата е обединение изискването по тази точка се прилага за обединението като цяло.*Забележка: Финансовият ресурс е необходим, тъй като възложителя не предвижда аванс по договора за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) по чл.51, ал.1, т.4, т.7 и т.10 от ЗОП - списък на ръководния състав и правоспособните технически лица, които ще са ангажирани в изпълнението на поръчката, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочено образование, професионална квалификация и професионален опит;б) по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП- декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на строителството;Към декларацията участниците прилагат документ за собственост и/или договор за наем/лизинг. Прилагат се и документи за техническа изправност и експлоатационна годност.в) по чл.51 ал.1 т.6 от ЗОП- удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти Втора група, строежи от III категория;г) по чл.51 ал.1 т.2 от ЗОП – списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което еднакво или сходно с предмета на поръчката, и:-посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания:а)участникът трябва да има на разположение следния технически екип:1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер или строителен техник, със стаж по специалността минимум 3 (три) години; 1 (един) специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация, с опит като специалист по контрол на качеството в изпълнението на поне 1 обект; 1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда - правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация, с опит като специалист, отговорен по безопасността на труда в изпълнението на поне 1 обект; б) всички лица в техническия екип, които ще участват в изпълнението на СМР да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.в)Участникът трябва да разполага минимум със следните машини и оборудване и механизация за изпълнение на строително-монтажните работи: 1 бр. асфалтополагаща машина; 1 бр.валяк; 1 бр. челен товарач; 3 бр. самосвали; 1 бр.грейдер; собствена асфалтова база или договор или друг документ, удостоверяващ възможност за ползване на асфалтова база за периода на изпълнение на договора; г) участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти Втора група, строежи от III категория;д) да представи списък на обектите в строителството, изпълнени през последните 5 години и да докаже опит в изпълнението на поне един обект с предмет, сходен с предмета на поръчката, за предходните 5 години;Забележка: За сходни с предмета на поръчката се считат дейности с включени: реконструкция, ремонт или изграждане на пътна или улична асфалтова и/или тротоарна настилка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Елхово, ул."Търговска"13



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013, мярка 322: „Oбновяване и развитие на населените места” от Стратегия за местно развитие, съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на община елхово, профил на купувача - www.elhovobg.frg. Желаещите да получат документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да напрвят това, като я изтеглят безплатно до срока за получаване на документацията, посочен в раздел ІV.3.3. на обявлението. За датата и часа на отваряне на ценовите оферти, участниците, подали оферта, ще бъдат надлежно уведомени от комисията с писма или чрез съобщение, публикувано на ел.страницата на общината (www.elhovobg.frg)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чиито решение, действие или бездействие се обжалва, в сроковете посочени в чл.120, ал.5 и ал.7 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ