00207-2014-0103
Технически редакции | ||
12.08.2014 15:11 ч. : | 12/08/2014 14:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.08.2014 15:11 ч. : | 12/08/2014 14:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кърджали: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
РЗОК-Кърджали, бул. Тракия 19, ет.4, За: Красимира Станкова Стоянова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 63514; 0361 63521, E-mail: kardjali@nhif.bg
Място/места за контакт: Д-р Соня Бисерова АнгеловаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/106.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Осъществява и администрира задължителното здравно осигуряване в РБългария
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Следгаранционно сервизно обслужване на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК-Кърджали, включително доставка и монтаж на резервни части”.
Възлагане на обществена поръчка
Следгаранционно сервизно обслужване на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК – Кърджали, включително доставка и монтаж на резервни части. Следгаранционното сервизно обслужване включва поддръжка и про¬фи¬лак¬тика на климатици в работни и сървърни помещения със следните дейности: 1.Абонаментната такса за шестмесечие за следгаранционно сревизно обслужване включва следните профилактични дейности: = проверка на електрозахранване и оперативни вериги; = проверка на електронното управление; = почистване и подмяна (при необходимост ) на въздушните филтри на климатиците; = констатация на възникнали повреди; = изготвяне на протокол за извършения преглед; * В шестмесечната абонаментна такса не се включват цени на консумативи и резервни части, както и цените за извършени дейности . 2.Ремонтни дейности: = отстраняване на повреда на място или при необходимост в сервизната база на Изпълнителя; Сервизното следгаранционно обслужване обхваща всички дейности по привеждането на климатиците в изправно състояние.
50711000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка обхваща поддръжка и про¬фи¬лак¬ти¬ка на климатици в работни и сървърни по¬ме¬ще¬ния на РЗОК – Кърджали: 1. Шестмесечни абонаментни профилактични дейности с определен обем, като ОБЩАТА ЦЕНА ЗА АБОНАМЕНТНА ТАКСА С ДДС НЕ СЛЕДВА ДА НАДВИШАВА 20% ОТ ПРОГНОЗНАТА СТОЙНОСТ НА ЦЯЛАТА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА. Техника за следгаранционно обслужване: А. Климатици в офис помещения в сградата на РЗОК – Кърджали, бул. „Тракия” № 19,ет.4: 1. “NEO” ACS-HH 09 LIN - 11 бр. 2. “NEO” ACS-HH 12 LIN - 16 бр. 3. “CROWN” DZ-12-HRN - 1 бр. ОБЩО: - 28 бр. Б. Климатици в сървърни помещения в сградата на РЗОК – Кърджали, бул. „Тракия” № 19, ет.4: 1.“TOSHIBA” RAV-264 AH8-PE - 1 бр. _____________________________________________________________ ОБЩО: - 1 бр. 2. Доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи за климатици, както следва: № по ред Артикул 1 Платка вътрешно тяло (за съответната марка климатик) 2 Компресор (за съответната марка климатик) 3 Електронен блок – външно тяло (за съответната марка климатик) 4 Фреон R407С за 1 кг. (за съответната марка климатик) 5 Фреон R22 за 1 кг. (за съответната марка климатик) 6 Мотор турбина вътрешно тяло (за съответната марка климатик) 7 Кондензатор Забележка: Предлаганите от участниците резервни части и консумативи следва задължително да бъдат оригинални, нови и неупотребявани. 3. Извършени дейности, както следва: № по ред Дейност 1 Смяна на платка вътрешно тяло (за съответната марка климатик) 2 Смяна на компресор (за съответната марка климатик) 3 Смяна на електронен блок – външно тяло (за съответната марка климатик) 4 Зареждане с Фреон R407С за 1 кг. (за съответната марка климатик) 5 Зареждане с Фреон R22 за 1 кг. (за съответната марка климатик) 6 Смяна на мотор турбина вътрешно тяло (за съответната марка климатик) 7 Смяна на кондензатор 4. Видове ремонтни дейности, които не са посочени в точка 3.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
не се изискват
Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни нареж дания по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: - в срок до 15 работни дни след представяне на: фактура – оригинал; приемно- предавателен протокол с опис на вложените части;
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
или Обявление на профила на купувача
НЕ
Български
90
РЗОК-Кърджали, бул. Тракия №19, ет.4, ст.25
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците (законните им представители) или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решенията на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежат на обжалване относно тяхната законосъобразност включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. Жалба не може да се подава пред Комисията за защита на конкуренцията след сключването на договор за обществена поръчка.
12.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ