00447-2014-0009
Технически редакции | ||
14.07.2014 17:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.07.2014 17:05 ч. : | 14/07/2014 16:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.07.2014 17:05 ч. : | 14/07/2014 16:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Анализ на нормативната база и организационната среда на Агенция по вписванията, във връзка с развитието на информационната система на имотния регистър и въвеждането на електронни услуги”
За реализирането на настоящата поръчка е необходимо изпълнителят да осъществи следните основни задачи: Задача 1: Анализ на нормативната база, регламентираща воденето и използването на имотния регистър - - задачата следва да обхване идентифициране, преглед и анализ на законови и подзаконови нормативни актове. Следва да се идентифицират всички услуги, предоставяни във връзка с дейността на имотния регистър, както и съществуващите взаимовръзки между Агенция по вписванията и други държавни органи. Резултатът от анализа ще бъде основа за извършването на анализ на организационната среда на Агенция по вписванията и за идентифициране на евентуални области за подобрение в тази среда, с оглед постигане целите на проекта. Задача 2: Анализ на организационната среда на Агенция по вписванията - задачата ще обхване на първо място оценка за съответствие на вътрешните документи (методики, инструкции, заповеди, вътрешни правила за работа и др.) с законовите и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи воденето и използването на имотния регистър. На второ място, в рамките на задачата ще бъде анализирана ефективността и адекватността на вътрешните документи, с оглед мигриране към електронни услуги, ускоряване на процесите, повишаване на качеството и разнообразяване на каналите на предоставяне и заплащане на услугите, повишаване качеството и надеждността на информацията, съхранявана в базите данни на имотния регистър.
71620000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
00447-2014-0009
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
30.06.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите Икономически най-изгодна оферта при: Посочените по-долу показатели: Показател: Цена; тежест: 30 Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Критерии за оценка на офертите Икономически най-изгодна оферта при: Посочените по-долу показатели: Показател: Цена; тежест: 30 Показател: Техническа оценка; тежест: 60; Показател: Срок за изпълнение - тежест 10.
Промяната касае коригиране на техническа грешка в обявлението и документацията. Промяната в документацията се изразява в часа за подаване на оферти, посочен в т. 2.2 в Указанията към участниците. Посоченият час 17:30 да се чете 17:00 часа Посоченият час в обявлението за обществената поръчка 17:00 ч. е часът до който може да се подава оферта на 29.07.2014 г. Втората промяна е коригиране на техническа грешка относно критериите за оценка на предложенията.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. 'Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 029356 131, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029807 315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
14.07.2014 г.
Възложител