Версия за печат

00426-2014-0021

BG-Кюстендил: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи, изпълнявани в част от населените места на територията на община Кюстендил, включващ обособени позиции“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: населени еста на територията на община Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на тази поръчка е Възложителят да избере Изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит, който да гарантира законосъобразното изпълнение на строително-монтажните работи свързани на следните обекти: Обособена позиция № 1 – „Упражняване на строителен надзор при изграждане на тротоарна настилка в селата Багренци, Драговищица, Пиперков чифлик, Слокощица и Соволяно; Обособена позиция № 2 – „Упражняване на строителен надзор при благоустрояване в селата Богослов, Горна Гращица, Граница, Жабокрът, Жиленци, Лозно, Николичевци, Слокощица, Шишковци и Ябълково“; Обособена позиция № 3 – „Упражняване на строителен надзор при извършване на основен ремонт на сгради и съоръжения в селата Коняво и Копиловци“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва задължителният обхват, посочен изрично в чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), Техническият паспорт по реда на чл.176а от ЗУТ и функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителство, а именно: 2.2.1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на разрешение за ползване на обекта на възлагане). 2.2.2. Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа само в присъствието на служители по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, като състави необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2.2.3. В тридневен срок от съставянето на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво да завери Заповедната книга на строежа и да уведоми писмено в 7-дневен срок от заверката Общината, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК). 2.2.4. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Предаването и приемането на извършените СМР ще се удостоверява със съставяне на Констативен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно определените в него правоспособни лица. Всеки констативен протокол се придружава от необходимите сертификати за качество на вложените материали, протоколи съставени по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, декларации за съответствие на вложените материали със съществените изисквания към строителните продукти. Гореизброените документи, се изготвят в три еднообразни екземпляра се подписват от Консултанта, упражняващ строителният надзор на строежа. 2.2.5. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството, съгласно чл. 5, ал. 3, т. 2, буква „а” и чл. 11 от Наредба № 2/ 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 2.2.6. Подготовка на Окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за изпълненото строителство за издаване на разрешение за ползване на обекта на възлагане. 2.2.7. Внасяне на окончателния доклад в Община Кюстендил. След окончателното приключване на СМР, консултантът, упражняващ строителния надзор, изготвя окончателен доклад. 2.2.8. Изготвяне и регистриране на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176а от ЗУТ.

Прогнозна стойност без ДДС
14300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

70


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е както следва: Обособена позиция № 1 - 49.00 лв. (четиридесет и девет лева);Обособена позиция № 2 – 73.00 лв. (седемдесет и три лева);Обособена позиция № 3 – 21.00 лв. (двадесет и един лева); Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми:1.1 Парична сума, внесена по следната сметка на Община Кюстендил: IBAN BG83 UNCR 7000 3320 3805 50, код UNCRBGSF, при „Уникредит булбанк” АД, клон Кюстендил. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане, съответно в банковата гаранция следва да бъде посочен уникалния номер на поръчката, заедно с номера на обособената позиция за който се отнася превода/вноската и същото следва да бъде представено в оригинал. 1.2. Неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата, считано от крайната дата за получаване на офертите. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на5 /пет/ % от стойността на поръчката , за която участникът е определен за изпълнител, представена в една от двете форми: парична сума, внесена по IBAN BG83 UNCR 7000 3320 3805 50, код UNCRBGSF, при “Уникредит булбанк” АД, клон Кюстендил на името на Община Кюстендил, с платежно нареждане, с посочен обект на поръчката - оригинал; неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно проект на договор

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно чл.47, ал.1 от ЗОП възложителят отстранява от участие в откритата процедура, участник, който е:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. е обявен в несъстоятелност; Съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП възложителят отстранява от участие в откритата процедура, участник, който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 7. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 8. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Съгласно чл.47, ал.5 от ЗОП не могат да участват в Откритата процедура участници при които лицата по чл. 47 ал. 5 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”: Представяне на участника, което включва:а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - образец № 2;б) декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП- образец № 3; при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;посочени в раздел ІІІ.2.2).Доказателства за техническите възможности и/или квалификация -посочени в Раздел ІІІ.2.3); декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 - образец № 6; видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - образец № 5 ; Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 за приемане на условията в проекта на договор - образец № 4; списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника - образец № 1 .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по чл. 171 от ЗУТ.
Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им – важи за всяка от обособените позиции. За участник, установен/регистриран извън Република България се прилагат разпоредбите от чл.171а до чл.174 от ЗУТ. Задължително се прилага в Плик № 1 декларация в свободен текст, че участникът ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора, ако валидността на представената в офертата междувременно е изтекла – на основание чл.42, ал.1, т.4 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие на валидно удостоверение или лиценз за упражняване на дейност строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1 т ЗУТ. В случай, че участникът участва като обединение, изискването за притежание на лиценз за оценяване упражняване на строителен надзор или еквивалентен документ се прилага съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. Чуждестранните лица - лицата по чл.166, ал.7 от ЗУТ представят копие на валидно удостоверение или лиценз за упражняване на дейност строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ Лицата, които имат право да упражняват дейност по строителен надзор според законодателството на друга държава-членка на Европейския съюз или друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, в която няма режим, еквивалентен на режима по чл.166, ал. 2 от ЗУТ, могат да упражняват тези дейности на територията на Република България временно и еднократно за определен строеж въз основа на удостоверение, издадено от началника на ДНСК.
Минимални изисквания: Участникът следва да притежава валидно удостоверение или лиценз за упражняване на дейност строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1 т ЗУТ. В случай, че участникът участва като обединение, изискването за притежание на лиценз за оценяване упражняване на строителен надзор или еквивалентен документ се прилага съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. Чуждестранните лица - лицата по чл.166, ал.7 от ЗУТ представят копие на валидно удостоверение или лиценз за упражняване на дейност строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ. Лицата, които имат право да упражняват дейност по строителен надзор според законодателството на друга държава-членка на Европейския съюз или друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, в която няма режим, еквивалентен на режима по чл.166, ал. 2 от ЗУТ, могат да упражняват тези дейности на територията на Република България временно и еднократно за определен строеж въз основа на удостоверение, издадено от началника на ДНСК – важи за всяка от обособените позиции. Когато участникът предвижда осъществяването на определени дейности от подизпълнители, това изискване се отнася и поотделно за всеки подизпълнител
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Цялата документация по обществената поръчка е неограничено достъпна на профила на купувача .Възложителят ще предостави документацията на всяко лице поискало това, като му я изпрати за негова сметка след получаване на писмено поискване на факс 078/550815 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие или представяне на същите документи на е-mail ob_porachki@kustendil.bg. В този случай Възложителят определя цена на документация в размер на 20 (двадесет) лева, която може да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Кюстендил - IBAN BG93 UNCR 7000 8420 3806 04, код UNCRBGSF, код за вид плащане 447000, с платежно нареждане, с посочен предмет на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.08.2014 г.  Час: 15:00
Място

Административна сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, ет. 2, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всеки участник може писмено да поиска от възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения следва да бъдат отправени в писмен вид и могат да бъдат изпращани до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. Възложителят публикува разясненията на официалния интернет адрес на Община Кюстендил www.kustendil.bg, в раздел „Профила на купувача“. Пълен достъп до документацията по електронен път е осигурен на интернет страницата на на Община Кюстендил, Раздел"Профил на купувача" - http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455. Срока за получаване на оферти е съкратен на основание чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Упражняване на строителен надзор при изграждане на тротоарна настилка в селата Багренци, Драговищица, Пиперков чифлик, Слокощица и Соволяно;
1) Кратко описание

„Упражняване на строителен надзор при изграждане на тротоарна настилка в селата Багренци, Драговищица, Пиперков чифлик, Слокощица и Соволяно;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

съгласно техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
4900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 55

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Упражняване на строителен надзор при благоустрояване в селата Богослов, Горна Гращица, Граница, Жабокрът, Жиленци, Лозно, Николичевци, Слокощица, Шишковци и Ябълково“;
1) Кратко описание

„Упражняване на строителен надзор при благоустрояване в селата Богослов, Горна Гращица, Граница, Жабокрът, Жиленци, Лозно, Николичевци, Слокощица, Шишковци и Ябълково“;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

съгласно техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
7300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 70

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Упражняване на строителен надзор при извършване на основен ремонт на сгради и съоръжения в селата Коняво и Копиловци“
1) Кратко описание

„Упражняване на строителен надзор при извършване на основен ремонт на сгради и съоръжения в селата Коняво и Копиловци“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

съгласно техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
2100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 70