00398-2014-0023
Технически редакции | ||
30.06.2014 15:34 ч. : | 30/06/2014 15:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.06.2014 15:34 ч. : | 30/06/2014 15:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/..
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/..
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Експерти отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева и г-жа Боряна Апостолова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Експерти отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/..
Публичноправна организация
Образование
НЕ
„Доставка на офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София по 5 обособени позиции, включително монтаж, въвеждане в експлоатация/ пуск и гаранционно обслужване“
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София по 5 обособени позиции, включително монтаж, въвеждане в експлоатация/ пуск и гаранционно обслужване“
30000000, 30200000, 48500000, 42512000, 32550000, 30121100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие
НЕ
ДА
3
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 2700.00 лв., за 2-ра обос.позиция - 500.00 лв., за 3-та обос.позиция -250.00 лв.,за 4-та обос.позиция- 920.00 лв.; за 5-та обос.позиция-25.00 лв. При участие за цялата поръчка в размер на 4395.00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банк. сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банк. гаранция, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е: IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички артикули са доставени, монтирани и въведени в експлоатация/пуск качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителя заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката, монтажа, въвеждането в експлоатация/пуск на артикулите и след представяне от изпълнителя на следните документи- доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; приемателно-предавателен протокол удостоверяващ извършената доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск, предававане на упътване на български език и гаранционни карти за доставените артикули.
НЕ
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ,а в случай че участникът не посочва ЕИК,се представя оригинал или копие на УАС,издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност,когато участникът е ФЛ.УАС-оригинал, издадено не по-рано от 3м. преди подаване на офертата,когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ,а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението с посочване на представляващия. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалент документ на съдебен или административен орган от държавата,в която са установени. Заверено от участника копие от удост. с идентиф. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата,които са на чужд език се представят и в превод на български език,като само документът за регистрация,респ.за самоличност се представя в официален превод. Документите,за които не се изисква оригинал,могат да се представят като копия,заверени с гриф "Вярно с оригинала",подпис и печат на участника.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1, без б."е" и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с вл. в сила акт на комп. орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц. осиг. съгл. законодателството на държавата,в която е установен;- е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка;-не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил.№5 на документацията и съгл. изискванията на чл.68, ал.9 от ЗОП– в случай,че участникът не е представил липсващите документи и/или не е остранил несъответствията изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП в срок;-чието предложение не отговаря на условията,предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие;-при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП,както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП;-е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП;-предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 и ал.3 от ЗОП.- При представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
1.Декларация /свободен текст/ съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност.
1.В процедурата могат да участват лица чийто оборот за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка за всяка обособена позиция е не- по малко от два пъти прогнозната стойност на обособената позиция без включен ДДС. За оборот сходен с предмета на поръчката се счита:за 1-ва обособена позиция: доставка на компютърна техника.; за 2-ра обособена позиция: доставка на копирна техника; за 3-та обособена позиция: доставка на мултимедии; за 4-та обособена позиция: доставка на климатична техника; за 5-та обособена позиция-доставка на факс апарати.
1.Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП /по образец № 9/ на основните договори за всяка от обособените позиции за които участва за подобни доставки изпълнени през последните три години( считано от момента на подаване на офертата), включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори - оригинал или заверено от участника копие. 2. Сертификати ISO-9001-2008 на фирмата производител или еквивалент за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 , № 4 и № 5. Всички сертификати да са преведени на български език и в горния десен ъгъл да е описано за кой артикул се отнасят. 3. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника за доставка и сервиз на предлаганата техника или еквивалентни мерки за доказване на качеството- заверено от участника копие- отнася се само за обособена позиция №1 „Компютърна техника“ и обособена позиция № 2 „Копирна техника; 4. Оторизационно писмо/документ за упълномощаване/ от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП -оригинал или заверено от участника копие за предоставени права за продажба и сервиз за предлаганата техника/оборудване с превод на български език. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4. 5. Декларация /Образец № 5/, че участникът има сервиз в България, оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4, а за обособена позиция 5- не е необходимо сервиза на участника да е оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП. В горния десен ъгъл на всеки сертификат и оторизация задължително да е отбелязано за коя обособена позиция и артикул се отнася от Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 и технически спецификации по артикули -общо /Приложение № 1а/ от документацията за участие.
1. Участникът да има минимум един изпълнен договор за доставки сходни с предмета на съответната обособена позиция през последните три години, придружен с референция. За сходен с предмета на поръчката предмет се счита: за обособена позиция № 1- доставка на компютърна техника; за обособена позиция № 2- доставка на копирна техника; за обособена позиция № 3- доставка на мултимедии; за обособена позиция № 4- доставка на климатици; за обособена позиция № 5- доставка на факс апарати; 2. Участникът да достави артикулите от производители, сертифицирани по ISO-9001-2008 или еквивалент. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 , № 4 и № 5. 3. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка и сервиз на предлаганата техника или с еквивалентни мерки за доказване на качеството-отнася се само за обособена позиция №1 „Компютърна техника“ и обособена позиция № 2 „Копирна техника; 4. Участникът да има оторизирация от производителя на техниката/оборудването или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП за продажба и сервиз. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4. 5. Участникът да има сервиз в България, оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП. Изискването се отнася за следните артикули от обособена позиция № 1 „ Компютърна техника“- компютри, компютърни конфигурации, лаптопи, лаптоп и таблет в едно, монитори, принтери и скенери и за всички артикули от обособени позиции № 2, №3 и № 4, а за обособена позиция 5- не е необходимо сервиза на участника да е оторизиран от производителя или от официален негов представител за страните членки на ЕС и ЕИП.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, гр.София, бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,гр.София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
НЕ
Доставките се извършват по звена съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки
30.06.2014 г.
Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Компютърна техника
30200000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие
Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/
Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Копирна техника
30121100
Описание:
Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие
Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/
Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Мултимедии
48500000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие
Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/
Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на Климатици
42512000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие
Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/
Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация/пуск и гаранционно обслужване на факс апарати
32550000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а- Технически спецификации по артикули-общо от документацията за участие
Доставките се извършват по звената съгласно Приложения от №1б до №10б в срок до 10 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от съответното контактното лице на звеното, в рамките на срока на договора/ 3 месеца след подписването му/