00267-2014-0057
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.05.2014 16:42 ч. : | 19/05/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.05.2014 16:42 ч. : | 19/05/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Таня Петкова, гл.юрисконсулт Ирина Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция "СМСТИ"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.
Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл."Централен" № 1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Подобряване енергийната ефективност на сградите на: ЦДГ „Зорница”, СОУ „Св. Константин Кирил Философ”, СОУ „Константин Величков”, Детски ясли „Слънчо”, ОМГ „Акад. Кирил Попов”, СОУ „Братя Миладинови” и ОП „Чистота” в гр. Пловдив по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - ЦДГ”Зорница”, Обособена позиция № 2 – СОУ ”Св.Константин Кирил Философ”, ул."Г. Кондолов"№ 44 а, Обособена позиция № 3 – СОУ ”Константин Величков”, Обособена позиция № 4 – Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо”, Обособена позиция № 5 – ОМГ ”Академик Кирил Попов”, Обособена позиция № 6 – СОУ ”Братя Миладинови”, Обособена позиция № 7 – ОП ”Чистота” и Обособена позиция № 8 – СОУ „Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Чорлу” № 14”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обособена позиция № 1 – ЦДГ ”Зорница” - газификация на съществуващо котелно - доставка и монтаж на нов водогреен котел с топлинна мощност 570 kW, комбинирана газонафтова горелка (280 – 770 kW), комплект с газов блок, изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление. Срок за изпълнение – до 60 дни. Прогнозна стойност – до 69 211,25 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 – СОУ ”Св.Константин Кирил Философ”, ул."Г. Кондолов" № 44 а - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното; изграждане на ново котелно с 4 кондензационни котли с мощност 217 kW, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - ЕСМ по отоплителна инсталация - подмяна на съществуващи колектори, монтаж на нова отоплителна инсталация, подмяна на отоплителните тела; - топлоизолиране на външни стени и покрив, подмяна на дограма. Срок за изпълнение - до 90 дни. Прогнозна стойност – до 855 386,63 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 – СОУ ”Константин Величков” - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ до котелното, монтаж на нов котел с мощност 700 kW, оборудван с комбинирана газо-нафтова горелка (285-770kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; Подмяна на дограма, топлоизолиране на външни стени, топлоизолиране на покрив, замяна на лампи; Срок за изпълнение - до 90 дни. Прогнозна стойност – до 907 904,25 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4 – Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо” – газификация на съществуващо котелно – изграждане на площадков газопровод - от ГРИП, разположен на оградата на ДЯ „Слънчо”, ще се изгради подземен полиетиленов газопровод до външната стена на котелното помещение, след което преминава стоманен газопровод. На съществуващия котел РКR 450-9 (370 kW) ще се монтира газо-нафтова горелка (280 – 560 kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление. Срок за изпълнение - до 60 дни. Прогнозна стойност – до 54 425,72 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5 – ОМГ ”Академик Кирил Попов” - Монтаж на контейнерна централа върху нова бетонова площадка, в която се монтира водогреен котел с мощност 167kW с автоматична газова горелка (90-220kW), комплект с газов блок. Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ до котелното, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - Топлоизолиране на стени и покрив; Срок за изпълнение - до 60 дни. Прогнозна стойност – до 103 437,18 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6 – СОУ ”Братя Миладинови” - Изграждане на ново помещение, долепено до северната стена на училището, в което се монтира водогреен котел с мощност 278 kW, на който се монтира автоматична газова горелка (160-410 kW), комплект с газов блок, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ/предмет на друг проект/ до котелното; Подмяна на дограма, топлоизолиране на външни стени, топлоизолиране на покрив. Срок за изпълнение - до 60 дни. Прогнозна стойност – до 293 185,97 лв. без ДДС; Обособена позиция № 7 – ОП ”Чистота” - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ до котелното; в което се монтират 2 броя водогрейни котли с мощност 450 kW, оборудвани с газови горелки (209-590kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление, съобразени с противопожарните норми и изисквания; топлоизолиране на външни стени и покрив, подмяна на дограма. Срок за изпълнение - до 60 дни. Прогнозна стойност – 160 462,08 лв. без ДДС; Обособена позиция № 8 – СОУ ”Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Чорлу” №14 – топлоизолиране на външни стени и покрив, подмяна на дограма. Срок за изпълнение - до 60 дни. Прогнозна стойност – до 271 973,72 лв. без ДДС.
45000000, 45320000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
ЦДГ”Зорница” - 69 211,25 лв. без ДДС/ 83 053,50 лв. с ДДС. СОУ ”Св.Константин Кирил Философ”, ул."Г. Кондолов"№ 44 а - 855 386,63 лв. без ДДС/ 1 026 463,96 лв. с ДДС. СОУ ”Константин Величков” - 907 904,25 лв. без ДДС / 1 089 485,10 лв. с ДДС. Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо” - 54 425,72 лв. без ДДС / 65 310,86 лв. с ДДС. ОМГ ”Академик Кирил Попов” - 103 437,18 лв. без ДДС / 124 124,62 лв. с ДДС. СОУ ”Братя Миладинови” - 293 185,97 лв. без ДДС / 351 823,16 лв. с ДДС. ОП ”Чистота” - 160 462,08 лв. без ДДС / 192 554,50 лв. с ДДС. СОУ ”Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Чорлу” №14 - 271 973,72 лв. без ДДС / 326 368,46 лв. с ДДС.
НЕ
НЕ
70
Гаранцията за участие е в размер на: Обособена позиция 1 - ЦДГ”Зорница” – 692 (шестотин деветдесет и два) лева; Обособена позиция 2 - СОУ”Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Георги Кондолов” №44а – 8 553 (осем хиляди и петстотин петдесет и три) лева; Обособена позиция 3 - СОУ”Константин Величков” – 9 079 (девет хиляди и седемдесет и девет) лева; Обособена позиция 4 - Детска ясла № 14 /филиал/- „Слънчо” – 544 (петстотин четиридесет и четири) лева; Обособена позиция 5 - ОМГ”Академик Кирил Попов” – 1 034 (хиляда и тридесет и четири) лева; Обособена позиция 6 - СОУ”Братя Миладинови” – 2 931 (две хиляди деветстотин тридесет и един) лева; Обособена позиция 7 - ОП”Чистота” – 1 604 (хиляда шестотин и четири) лева; Обособена позиция 8 - СОУ”Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Чорлу”№14 – 2 719 ( две хиляди седемстотин и деветнадесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участиe. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата и позицията, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка: Община Пловдив, банка: Инвестбанк АД, клон Пловдив IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Участник, който не е представил гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените по-горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществената поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец), като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При оредставяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, за което се представя гаранцията. Ако гаранцията се представя под формата на парична сума, същата се внася по следната сметка на Възложителя: Община Пловдив, банка: Инвестбанк АД, клон Пловдив IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Проект по Национален доверителен екофонд. Финансирането на Зеления проект е в размер на 85% и се осигурява чрез Националната схема за зелени инвестиции от Република Австрия в качеството на страна-купувач на предписани единици емисии по смисъла на чл.142а от ЗООС. Изплащането на финансирането се контролира от Министерството на финансите и ПУДООС. Останалите 15% от финансирането се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности при завършен етап или ЕСМ, както следва: 1. Първо плащане - Първото актуване на извършен обем при завършен етап или ЕСМ работа следва да бъде не по-късно от тридесет календарни дни след влизане в сила на договора за изпълнение; 2. Междинни плащания (ако е приложимо) – След актуване на извършен обем СМР и при завършен етап или ЕСМ; 3. Окончателно плащане – След окончателното приемане на обекта от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и актуване на останалите изпълнени СМР. Поетапните плащания се извършват на база представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ протокол по чл.13 от договора и посочените към него документи, както и оригинални фактури. Плащанията се извършват в срок от 30 /тридесет/ календарни дни от представяне на изброените документи. В случай, че участникът предложи срок за изпълнение по-малък от един месец, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи междинни плащания, като в този случай, окончателното плащане се извършва при условията на чл.7.1.3. от договора. Окончателно плащане от цената се извършва след приемане на обекта от страна на Възложителя съгласно действащата нормативна уредба в срок от 30 /тридесет/ работни дни от представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол по чл.13 от договора и посочените към него документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателното приемане на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно действащата нормативна уредба и оригинална фактура. Авансово плащане не се предвижда.
В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.
ДА
В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания относно административните изисквания към участниците, както и изискванията за икономическо и финансово състояние на участниците, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението поотделно. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение Участниците в обединението трябва да определят (да упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Пълномощните за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията относно административните изисквания към участниците се прилагат и за всеки подизпълнител. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, участникът представя декларация за Участието на подизпълнител/и (Образец № 8), в която се посочват вида на работите, които ще извършват, и дела на участие, който ще бъде изпълняван от всеки подизпълнител. Възлагането на работи на подизпълнител/и е допустимо само ако Участникът декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2, 3 и 4 от ЗОП.
Всяка оферта, трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика: Плик № 1, съдържащ: 1. Оферта, включително списък на документите, съдържащи се в офертата, подписани и подпечатани от Участника (Образец №1). Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор - оригинал; 2. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 15); 3. Административни сведения за Участника (Образец № 4) – оригинал; 4. Регистрационни документи на Участника: 4.1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация – копие, заверено с подпис и печат на лицето, което представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България); документ за самоличност (при участник физическо лице); 4.2. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 4.3. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 5. Декларации: 5.1. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка, да спазва условията на поръчката и приема условията в проекта на договор за обществена поръчка (Образец № 12) - оригинал; 5.2. Декларация, че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място (Образец № 10) - оригинал; 5.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – за спазване изискванията за минимална цена на труда (Образец № 11) - оригинал; 5.4. Декларации, в съответствие с Член 47, алинея 1, алинея 2 и алинея 5 от Закона за обществените поръчки (Образец № 5, № 6 и № 7) - оригинали; 5.5. Декларация за участието на подизпълнители (Образец № 8) - оригинал; 5.6. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва като такъв (Образец № 9) – оригинал; 6. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания към Участника, посочени в раздел III.2.2. от настоящото обявление; 7. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания, посочени в раздел III.2.3. от настоящото обявление;; 8.Изрично нотариално заверено пълномощно от управляващия и представляващия Участника, с което упълномощеното лице да представлява Участника в процедурата (изисква се когато избраното лице не е законен представител на Участника, прокурист или друг търговски пълномощник, който да може да задължава дружеството, съгласно документите за търговска регистрация). 9. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато Участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице), нотариално заверено- оригинал. Когато се предвижда участие на подизпълнител/и, документите се представят съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. Когато участва обединение, документите се представят съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП. Плик № 2: Техническото предложение от участника (Образец № 2) с приложенията. Плик № 3: Ценовото предложение (Образец № 3) с приложенията.
1. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят справка по Образец за оборота за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 год.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и копие от балансите и отчетите за приходите и разходите и Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство за последните три приключили финансови години, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло. 2. Копие от валидна застраховка "Професионална отговорност" по смисъла на чл.171(1) от ЗУТ.
1.Минималните изисквания за финансови възможности към участниците е оборотът от СМР на участника (самостоятелно лице или обединение) за последните 3 (три) приключили финансови години кумулативно - да бъде минимум за: Обособена позиция 1 - ЦДГ”Зорница” – мин. 138 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 2 - СОУ”Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Георги Кондолов” №44а – мин. 1 712 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 3 - СОУ”Константин Величков” – мин. 1 815 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 4 - Детска ясла № 14 /филиал/- „Слънчо” – мин. 108 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 5 - ОМГ”Академик Кирил Попов” – мин. 206 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 6 - СОУ”Братя Миладинови” – мин. 586 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 7 - ОП”Чистота” - мин. 320 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 8 - СОУ”Св.Константин Кирил Философ”, ул. „Чорлу” №14 – мин. 543 000 лв. без ДДС. 2. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност по смисъла на чл.171(1) от ЗУТ.
1. Заверено копие на валидно удостоверение от ЦПРС за строежи първа група, трета категория или еквивалент; 2. Списък на договорите за строителство - участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните пет години, изпълнени до края на 2013 г., като всяка от предвидените за изпълнение СМР да присъства минимум в един от трите договора. Доказването на изпълнението на гореописаните договори се извършва с представяне на конкретни препоръки, указващи доброто изпълнение. Под „сходен предмет“ се разбира извършването на следните мерки за енергийна ефективност: За обособена позиция № 1. ЦДГ „Зорница“ – газификация на котелно; За обособена позиция № 2. СОУ „ Св. Константин Кирил Философ“ , ул. Г. Кондолов №44а - газификация на котелно, подмяна на дограма, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви, отоплителна инсталация; За обособена позиция № 3. СОУ „Константин Величков“ – газификация на котелно, подмяна на дограма, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви, замяна на ЛНЖ с енергоспестяващи лампи; За обособена позиция № 4. ДЯ „ Слънчо“ – газификация на котелно; За обособена позиция № 5. ОМГ „Академик Кирил Попов“ - газификация на котелно, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви; За обособена позиция № 6. СОУ „Братя Миладинови“ – газификация на котелно, подмяна на дограма, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви; За обособена позиция № 7. ОП „Чистота“ – газификация на котелно, подмяна на дограма, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви; За обособена позиция № 8. СОУ „ Св. Константин Кирил Философ“ , ул. Г. Чорлу №14 - подмяна на дограма, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви. 3. Заверено копие от Сетрификати ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа" с обхват на действие "строителни дейности" или еквиваленти.
1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е от държава членка на ЕС или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, същият трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС за посочената по-горе категория строеж. Ако участникът е консорциум, изискването се отнася до всеки член на консорциума, ако се предвижда да извършва строително-монтажни работи. 2. Участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните пет години, изпълнени до края на 2013 г., за което представя справка по Образец. Изискването е всяка от предвидените за изпълнение СМР да присъства минимум в един от трите договора. Доказването на изпълнението на гореописаните договори се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, вида на СМР, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Участникът трябва да има внедрени ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на сертификата в законоустановения срок.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
гр. Пловдив, пл. "Централен" № 1, ет.12
Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на предложенията.
НЕ
НЕ
Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Желаещите да се запознаят с документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, профил на купувача, раздел Обществени поръчки, както и на място, на адрес: гр. Пловдив, пл. «Централен» 1, ет.4, стая 6. Цялата документация по обществената поръчка може да бъде изтеглена от сайта, като срокът за изтегляне е до 10 дни преди крайния срок за получаване на оферти, и е посочен в обявлението. Всеки участник може писмено да поиска от възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения следва да бъдат отправени в писмен вид и могат да бъдат изпращани до изтичането на срока за изтегляне на документацията. Възложителят публикува разясненията на интернет сайта на общината в профил на купувача, в раздел „Обществени поръчки”. За участие в настоящата процедура не се предвижда закупуване на документация за участие. На същия интернет адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, ако има такива, както и съобщения до участниците, включително дата, час и място на отваряне на ценовите предложения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.05.2014 г.
ЦДГ”Зорница” се намира в гр. Пловдив – Район „Южен”, ул. „Георги Кондолов” №45. Построена е през 1963 г. По своите конструктивно-експлоатационни характеристики сградата може да се разглежда като съставена от две тела, условно наричани по-нататък основно тяло /ОТ/ и спомагателен корпус /СК/. Подобряването на енергийната ефективност включва газификация на съществуващо котелно - доставка и монтаж на нов водогреен котел с топлинна мощност 570 kW, комбинирана газонафтова горелка (280 – 770 kW), комплект с газов блок, изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката – до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 69 211,25 лв. без ДДС/ 83 053,50 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
СОУ "Св. Константин Кирил Философ" се намира в гр. Пловдив, район „Южен”, ул."Г. Кондолов"№ 44 а. По своите конструктивно-експлоатационни характеристики сградата може да се разглежда като съставена от 5 тела, условно наричани основно тяло /ОТ/, административен блок /АБ/, методичен кабинет /МБ/, топла връзка /ТВ/ и физкултурен салон /ФС/. Всички тела са свързани и представляват една цяла монолитна конструкция. Застроена площ - 2419 кв.м. Разгъната застроена площ - 5931 кв.м. Брой обитатели + Персонал- 137+44 души Подобряването на енергийната ефективност включва: - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното; изграждане на ново котелно. В котелното се монтират 4 броя кондензационни котли с мощност 217 kW, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - ЕСМ по отоплителна инсталация - подмяна на съществуващи колектори – водоразпределител, водосъбирател, монтаж на нова отоплителна инсталация, подмяна на отоплителните тела с нови; - топлоизолиране на външни стени, подмяна на дограма, топлоизолиране на покрива.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 70 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 855 386,63 лв. без ДДС/ 1 026 463,96 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 70 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
СОУ „Константин Величков” се намира в гр. Пловдив, район „Южен”, ул."Бугариево" №6. Сградата е построена през 1982 г. и има следните технически показатели: Застроена площ - 2375 кв.м. Разгъната застроена площ - 9687 кв.м. Брой обитатели + Персонал 298+34 души Подобряването на енергийната ефективност включва: - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното, монтаж на нов котел с мощност 700 kW, оборудван с комбинирана газо-нафтова горелка (285-770kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - Подмяна на дограма, топлоизолиране на външни стени, топлоизолиране на покрив, замяна на лампи с нажежаема жичка /ЛНЖ/ с енергоспестяващи;
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 70 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 907 904,25 лв. без ДДС / 1 089 485,10 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 70 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
Детска ясла „Слънчо” се намира в гр. Пловдив - Район „Южен”, ул. „Георги Кондолов” №43б. Сградата се състои от двуетажен основен корпус, пристройка с двуетажна част с поместени в нея котелно и перално помещения и едноетажна част – кухненски блок. Сградата е построена през 1972 година, а през 2008 година е изпълнено частично саниране - монтаж на топлоизолация на външни стени и подмяна на дограма. Сградата е изградена от стоманобетонна носеща конструкция и плътна тухлена зидария, двустранно измазана. Сградата е със застроената площ 614,00 кв.м. и разгърната застроена площ 1100,00 кв.м. Подобряването на енергийната ефективност включва: – газификация на съществуващо котелно – изграждане на площадков газопровод - от ГРИП (предмет на друг проект), разположен на оградата на ДЯ „Слънчо”, ще се изгради подземен полиетиленов газопровод до външната стена на котелното помещение, след което преминава стоманен газопровод. На съществуващия котел РКR 450-9 (370 kW) ще се монтира газо-нафтова горелка (280 – 560 kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 54 425,72 лв. без ДДС / 65 310,86 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
ОМГ „Академик Кирил Попов” се намира в гр. Пловдив - район „Западен”, ул. „Чемшир“ No 11. Сградата се състои от четириетажен основен училищен корпус. Застроената площ е 582 кв.м. ; Разгъната застроена площ - 2328 кв.м. Брой обитатели + Персонал - 280 души Сградата е топлоизолирана с изключение на приземния етаж. Подобряването на енергийната ефективност включва: - Монтаж на контейнерна централа върху нова бетонова площадка, в която се монтира водогреен котел с мощност 167kW с автоматична газова горелка (90-220kW), комплект с газов блок. Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - Топлоизолиране на външни стени, топлоизолиране на покрив.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до103 437,18 лв. без ДДС / 124 124,62 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
СОУ „Братя Миладинови” се намира в гр. Пловдив – район „Южен”, ул. „Даме Груев” №60. Сградата е построена през 1935 г. и се състои от триетажен основен училищен корпус и две едноетажни пристройки, построени през 1973 г. за столова и физкултурен салон. Извършена е частична подмяна на дограмата. Подобряването на енергийната ефективност включва: – Изграждане на ново помещение, долепено до северната стена на училището, в което се монтира водогреен котел с мощност 278 kW, на който се монтира автоматична газова горелка (160-410 kW), комплект с газов блок, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ/предмет на друг проект/ до котелното; – Подмяна на дограма, топлоизолиране на външни стени, топлоизолиране на покрив.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 293 185,97 лв. без ДДС / 351 823,16 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
Сградата на ОП „Чистота” и ОП „Паркове и градини” се намира в гр. Пловдив-район „Южен”, ул. „Даме Груев” №64а. Сградата е едноетажна, като в двете странични крила е настанена администрацията на двете общински предприятия, а в средата на сградата е ситуирано котелното помещение. Сградата е построена през 1939 година, като през 2002 година е изпълнен основен ремонт. Подобряването на енергийната ефективност включва: - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното; в което се монтират 2 броя водогрейни котли с мощност 450 kW, оборудвани с газови горелки (209-590kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление, съобразени с противопожарните норми и изисквания; - топлоизолиране на външни стени, подмяна на дограма, топлоизолиране на покрива.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 160 462,08 лв. без ДДС / 192 554,50 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.
СОУ "Св. Константин Кирил Философ" се намира в гр. Пловдив-район „Южен”, ул.”Чорлу”, № 14. По своите конструктивно-експлоатационни характеристики сградата може да се разглежда като съставена от 2 участъка - основно тяло и физкултурен салон, които са свързани и представляват една цяла монолитна конструкция. Подобряването на енергийната ефективност включва: – топлоизолиране на външни стени, подмяна на дограма, топлоизолиране на покрив.
45000000
Описание:
Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 271 973,72 лв. без ДДС / 326 368,46 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.