00398-2014-0009
Технически редакции | ||
16.05.2014 14:53 ч. : | 16/05/2014 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2014 14:53 ч. : | 16/05/2014 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст. Гешов"№ 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.24, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Боряна Апостолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2014 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на сборници, учебници и списания; 3. Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства."
Възлагане на обществена поръчка
Открита процедура по опростени правила (чл.14, ал.3, т.2) от ЗОП за Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2014 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на сборници, учебници и списания; 3. Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства."
22000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
НЕ
30.04.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 400,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 420,00 лв., за 3-та обос.позиция -70,00 лв. При участие за цялата поръчка в размер на 890,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка или чужд.банка с клонове в България в полза на Възложителя-в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни,считано от крайния срок за получаване на офертите.В банк.гаранция изрично да са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от бълг.банка или чужд. банка с клонове в България, в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесената гаранция за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички услуги са изпълнени качествено и в срок, съгласно изискванията на договора, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената услуга. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от звеното, получило отпечатаните материали по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по-късно от 20 календарни дни от доставката на отпечатаните (изработените материали) и след представяне от Изпълнителя на доставна фактура - оригинал издадена с името и данни на съответното звено краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС и Приемателно-предавателен протокол между звеното- краен получател и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на материалите и приложен към него одобрен материал за печат ( за всички обособени позиции) .
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София-гр.София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София-гр.София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 02/951 50 87 или 02/91 52 111.
Български
180
Медицински университет-София-Ректорат-гр.Софияя бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,в сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях представители при представяне на документ за самоличност и оригинално или заверено от участника копие от пълномощно,както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- Профил на купувача, раздел "Обяви и съобщения".
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
На разположение на участниците има изложени образци-мостри за материалите ( за които има такива), които са на разположение в ст.20, ет.10 в НЦОЗА.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
16.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др
22000000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена. Материалите се поръчват с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 15.04.2015 г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 15/ петнадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо и не-повече от 3/три/работни дни от датата на получаване на възлагателното писмо за спешни такива.
Отпечатване на сборници, учебници и списания
22200000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена. Материалите се поръчват с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2015 г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо,придружено с всички материали, които следва да се включат в изданието .
„Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства”
22000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Изработването ще се извършва след получаване на възлагателни писма от Ректората на МУ-София. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2015 г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо.