Версия за печат

00151-2014-0016

BG-Троян: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл."Възраждане" №1, За: инж. Полина Павлова, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68028, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68060

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.troyan.bg/dokumentatziya-kategorii/viewcategory/78-profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на обществени зелени площи – паркове и градини, детски плoщадки и съоръженията към тях, в т.ч. доставка на съоръжения в гр. Троян и с. Дебнево, община Троян“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Троян и с. Дебнево, община Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат реализирани два подобекта: „Благоустрояване на част от парково пространство и рехабилитация на комбинирана площадка за игра на деца до 3 и от 3 до 12 години, гр.Троян“ и „Благоустрояване на част от парково пространство и рехабилитация на комбинирана площадка за игра на деца до 3 и от 3 до 12 години, с.Дебнево“. Строително-монтажните работи по благоустрояване на парковете, предмет на поръчката включват: демонтаж на съществуващи детски съоръжения; разваляне на съществуваща настилка от изкуствена трева; разчистване на терени от неорганични, органични отпадъци и тревна растителност; полагане на каучукова ударопоглъщаща настилка вкл.оформяне на легло, полагане на фракции от трошен камък и пясък, направа на армирана стоманобетонна настилка, полагане на изравнителна циментова замазка, монтаж на ударопоглъщаща настилка на лепилна смес; доставка и монтаж на градински бордюри; направа на настилка от тротоарни плочи и други видове работи съгласно проектната документация и количествените сметки. Поръчката включва и доставка и монтаж на детски съоръжения и парково оборудване съгласно одобрените технически проекти и при спазване на техническата спецификация към документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45262640, 45112711

Описание:

Строителни работи, свързани с подобряване на околната среда
Строителни работи по оформяне на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Одобрените от Държавен фонд "Земеделие", съгласно таблица за одобрените инвестиционни разходи по проекта, прогнозни стойности за изпълнение на поръчката са: • 30 825,19 лева (тридесет хиляди, осемстотин двадесет и пет лева и деветнадесет стотинки) без ДДС стойност на предвидените строително-монтажни работи по благоустрояване на част от парково пространство и рехабилитация на комбинирана площадка за игра на деца до 3 и от 3 до 12 години в гр.Троян, • 10 800,07 лева (десет хиляди и осемстотин лева и седем стотинки) без ДДС стойност на предвидените строително-монтажни работи по благоустрояване на част от парково пространство и рехабилитация на комбинирана площадка за игра на деца до 3 и от 3 до 12 години в с.Дебнево, • 2 081,26 лева (две хиляди, осемдесет и един лева и двадесет и шест стотинки) без ДДС стойност на непредвидените разходи за СМР, • 16 767,92 лева (шестнадесет хиляди, седемстотин шестдесет и седем лева и деветдесет и две стотинки) без ДДС за закупуване, доставка и монтаж на съоръженията за комбинираната детска площадка в гр.Троян, • 6 694,48 лева (шест хиляди, шестстотин деветдесет и четири лева и четиридесет и осем стотинки) без ДДС за закупуване, доставка и монтаж на съоръженията за комбинираната детска площадка в с.Дебнево. При подготовката на своята ценова оферта, участниците следва да се съобразят с посочените прогнозни стойности на изброените по-горе отделни видове разходи, а именно: СМР по благоустрояване и рехабилитация на комбинирана площадка за игра на деца в гр.Троян; СМР по благоустрояване и рехабилитация на комбинирана площадка за игра на деца в с.Дебнево; непредвидени разходи за СМР; закупуване, доставка и монтаж на съоръжения за детска площадка в гр.Троян; закупуване, доставка и монтаж на съоръжения за детска площадка в с.Дебнево. При всички случаи, стойността на непредвидените разходи за СМР не може да надвишава 5% от стойността, предложена за изпълнение на строително-монтажните работи общо за двата подобекта.

Прогнозна стойност без ДДС
67168.92 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

- Гаранцията за участие в размер на 600.00 (шестстотин) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата й. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава гаранцията трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност 120 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, той следва да внесе определената сума на гаранцията по следната банкова сметка на община Троян: IBAN BG72SOMB91303332096501 BIC SOMBBGSF при „Общинска банка“ АД, финансов център Троян При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично трябва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. - Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Троян, и че е със срок на валидност, срока за изпълнение на строителството предложен от участника, удължен с 3 (три) месеца и може да бъде удължавана до въвеждане на обектите в експлоатация. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок от 10 (десет) работни дни след издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация на двата подобекта. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично трябва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Плащането е окончателно и се извършва в 14 (четиринадесет) дневен срок след окончателното приемане на двата подобекта, съответното съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписване на протоколи по образец за извършени СМР, издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация на строежите, обект на поръчката съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако участника не отговаря на изискванията на чл. 47, ал.2, т.1, т.2а, предл.1, т.3, т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП ще бъде отстранен от процедурата. Изискванията на чл.47, ал.1, т.1, б.“а“, б.“б“, б. „в“, б.“г“, б.“д“ и ал.2 , т.5 от ЗОП, когато е посочено от Възложителя в обявлението, се прилагат, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество – за лицата по чл.105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.141, ал.2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.147, ал.1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество – за овластените по чл.235, ал.2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл.235, ал.1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции – за лицата по чл.244, ал.4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец – за физическото лице – търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 8. в случаите по чл.47, ал.4, т.1 - 7 от ЗОП - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиятопредставителна власт е включена територията на Република България. За обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, ако отделните предложения в ценовата му оферта надвишават някоя от прогнозните стойности, съответстващи на инвестиционните разходите по поръчката. При несъответствие на предлаганите материали и оборудване (детски съоръжения и паркова мебел) с тези от техническата спецификация и техническите проекти, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Плик №1 "Документи за подбор" 1) Оферта за участие - попълва се Образец №1 от документацията за участие (ДУ); 2) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец №2 от ДУ; 3) Регистрационни документи на участника: документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16а от ЗОП; заверено от участника копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице (за чуждестранно физическо лице, документа за самоличност следва да се представи в официален превод) 4) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, с посочване на представляващия обединението; 5) Заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за търговска регистрация); 6) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или оригинал на банковата гаранция за участие; 7) Декларации за липсата на обстоятелства чл.47, ал.1, т.1, б."а", б."б", б."в", б."г",б."д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, предл.1, т.3 и т.5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП – попълват се Образци №3, 4 и 5 от ДУ; 8) За доказване на икономическите и финансовите и техническите възможности офертата следва да съдържа документите посочени в полета III.2.2) и III.2.3); 9) Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва Декларация Образец №12 от ДУ, а чуждестранните лица представят и Декларация Образец №13, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които България има визов режим; 12) Декларации за разположение на инженерно-техническия състав за изпълнение на поръчката - Образец №14 от ДУ; 13) Декларация за запознаване със строителната площадка - Образец №15 от ДУ; 14) Декларация за участието на подизпълнители, като се посочва видът на работите и делът на тяхното участие - Образец №16 от ДУ; 15) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - Образец №17 от ДУ; 16) Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор - Образец №18 от ДУ; 17) Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП - Образец №19 от ДУ (подава се от участника и подизпълнителя); 18) Декларация за приемане на етичните клаузи - Образец №20 от ДУ; II. Плик №2 - “Предложение за изпълнение на поръчката” 1) Предложение за изпълнение на поръчката –Образец №21 от ДУ, с приложени към него: 1.1. Подробно описание на предложените дейности и начина на изпълнение на поръчката (Приложение № 21.1); 1.2. Списък-декларация на детските съоръжения, парковото оборудване и основните материали, които ще се вложат в изпълнение на обществената поръчка - (Приложение № 21.2) За съответните материали и съоръжения се прилагат сертификат за качество или декларация за съответствие или други документи, доказващи качеството на продукта; 1.3. Линеен график за изпълнение на поръчката – (Приложение №21.3); 2) Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката – Образец №22 от ДУ. III. Плик №3 - “Предлагана цена” 1) „Ценово предложение” - Образец №23 от ДУ, включващо КСС попълнена съгласно Приложение 1 към Образец №23 от ДУ; 2) Анализи на единичните офертни цени на всички строително-монтажни работи по КСС, подписани от участника. Материалите, заложени в анализите трябва да съответстват на декларираните в Плик „2“.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация - справка за оборота от извършени строително-монтажни работи във връзка с дейности, сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец №6 от ДУ; Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи горепосочените справки по отношение на оборот от извършени СМР във връзка предмета на поръчката за последните три години, той следва да представи доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до последната приключена финансова година - 2013г.; 2. Декларация и заверено копие на полицата за застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ на строителя за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му - Образец №7 от ДУ. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат от всеки член на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката не по-малък от прогнозната й стойност, а именно 67 168,92 лв. без ДДС сумарно за последните три финансово приключени години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Дейности сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на детски и спортни площадки в т.ч. доставка и монтаж на съоръженията към тях. 2. Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна, към датата, определена в Обявлението за обществената поръчка като краен срок за подаване на офертите. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител и/или всеки един от членовете в обединението, извършващ строително-монтажни работи трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от четвърта категория. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите с предмет същия или сходен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните пет години (до датата на подаване на офертата) с посочени предмет на договора, стойност, Възложител – оригинал по приложен образец към документация за участие и придружен от препоръка/и за добро изпълнение. Препоръката/ите трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация, поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или актове за завършване на работата - Образец №8 от ДУ. 2. Декларация и заверено копие на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строителство на обекти от четвърта категория по чл.137, ал.1, т.4 от ЗУТ, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя - Образец №9 от ДУ. Чуждестранните лица представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното им законодателство. 3. Списък на инженерно-техническия състав определен за изпълнение на поръчката, придружен от документи (професионални биографии, копия на дипломи, сертификати, удостоверения и/или други еквивалентни документи заверени от участника), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите от екипа на участника - оригинал по приложен образец към документация за участие – Образец №10 и №11 от ДУ.
Минимални изисквания: 1. През последните пет години (до датата на подаване на офертата) да имат успешно изпълнени договор/-и за строителство с предмет, сходен на предмета на поръчката, като това обстоятелство се доказва със заверени копия на препоръка/и за добро изпълнение, които участникът прилага към Списъка на договорите. В Списъка следва да се посочат не повече от 3 (три) договора. 2. Да са вписани в Централния професионален регистър на строителя и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите за строителството на обекти от четвърта категория по чл.137, ал.1, т.4 от ЗУТ, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи. 3. Да разполага с екип за изпълнение на поръчката (инженерно-технически състав), който трябва да отговаря на следните изисквания: a) Технически ръководител – технически правоспособно лице, съгласно чл.163а, ал.2 от ЗУТ с минимум 5 години опит в областта на строителството; b) Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно НАРЕДБА № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Забележка: В случай, че техническия ръководител притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството не е необходимо, допълнителен експерт за изпълнение на тази дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. „Възраждане” №1, ет.3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Тази поръчка е неразделна част от изпълнението на проект„Рехабилитация на обществени зелени площи – паркове и градини, детски площадки и съоръженията към тях, в т.ч. доставка на съоръжения в гр. Троян и с. Дебнево, община Троян“ по Договор № 33/3/3220111/10.07.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят е предоставил достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка на интернет адрес: http://www.troyan.bg. Одобренитe инвестиционни проекти, необходими за подготовка на офертата, са на разположение на участниците за преглед в сградата на Община Троян, адрес пл. "Възраждане" №1, гр. Троян 5600, област Ловеч, всеки работен ден от 8:30 часа до 16:30 часа в стая 28, до изтичане на срока за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 или чл.86, ал.3 от ЗОП или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл.79, ал.12, чл.83г, ал.11, чл.83ж, ал.1, чл.88, ал.11, чл.93ж, ал.4, чл.106, ал.4 и чл.119м, ал.2 от ЗОП; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ