Версия за печат

00159-2014-0017

BG-Добрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Добричка, ул.Независимост 20, За: Даниела Тодорова, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 601311, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600806

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в парковото пространство на селата Бенковски и Плачи дол” в две обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Добричка, село Бенковски и село Плачи дол
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите по проекта предвиждат извършването на следните дейности: Изграждане на нови детски площадки и благоустрояване на съществуващото парково пространство; доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в парковото пространство на селата Бенковски и Плачи дол. Целта на поръчката е в съответствие с приложимите законови разпоредби, да се избере изпълнител/изпълнители, който/които да изпълни/изпълнят доставка по проект “Избор на изпълнител за доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в парковото пространство на селата Бенковски и Плачи дол”, съгласно българската и европейска законова рамка и с необходимото качество, коректност и бързина. Процедурата има за цел да обезпечи прозрачност и законосъобразност на разходването на средства, предоставени от Европейския земеделски фонд. Конкретните дейности при изпълнението на настоящата поръчка включват: Обособена позиция 1 – обект с.Бенковски: Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в с. Бенковски: Доставка и монтаж на детски съоръжения от 0 до 3 г. и от 4 до 12 г.; Доставка и монтаж на паркови елементи, ограда и врата за детска площадка Обособена позиция 2 – обект с.Плачидол: Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи за с.Плачидол: Доставка и монтаж на детски съоръжения от 0 до 3 г. и от4 до12 г.; Доставка и монтаж на паркови елементи, ограда и врата за детска площадка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37535200

Описание:

Оборудване за площадки за игри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – село Бенковски, Община Добричка В новопроектираната детска площадка са оформени две игрови зони, съответно за две възрастови групи: 0-3 години и 4-12 години. Във всяка една от тях за заложени детски игрови съоръжения, подходящи за съответните възрасти. Проектирани са така, че да бъдат обхванати основните игрови функции, а именно: катерене, промушване, пързаляне, люлеене, скачане. Относно монтажа на игровите съоръжения, те трябва да бъдат със замонолитени основи, съгласно детайли от производителя, за сигурен, качествен и безопасен за малките посетители начин. Зоната за малките деца от 0-3 години е с площ 33.70 м. Тя е проектирана с ограда висока 60 см, с един единствен вход/изход, което от своя страна дава по голяма сигурност на родителите за техните деца. Там е ситуиран пясъчник с квадратна форма (площ от 4.00 м), комбинирано детско съоръжение с пързалка, една клатушка и една двойна люлка със специално обезопасени седалки за деца от тази възрастова група. В тази зона е проектирана мека полиуретанова настилка с дебелина 2 см. Зоната за по-големите деца от 4-12 години е разделена условно на две части с обща площ 86.70 м.,проектирана е с полиуретанова настилка, с дебелина 2 см. В по-голямата зона (площ 77.00 м) са разположени комбинирано детско съоръжение и люлка, а в по-малката (площ 9.70м) е предвидена люлка тип „везна”. От допълнителните парковите елементи са предвидени пейки и кошчета за боклук, както следва: доставка и монтаж на пейки – 8 броя; Доставка и монтаж на кошчета за боклук – 6 броя; Доставка и монтаж на ограда с една врата за детската площадка – 56 м; Доставка и монтаж на врата – 1 брой. Комбинирани детски съоръжения за възрастови групи: от 0 до 3години и от 3 до 12 години ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – село Плачи дол, Община Добричка В новопроектираната детска площадка са оформени две игрови зони, съответно за две възрастови групи: 0-3 години и 4-12 години. Във всяка една от тях за заложени детски игрови съоръжения, подходящи за съответните възрасти. Проектирани са така, че да бъдат обхванати основните игрови функции, а именно: катерене, промушване, пързаляне, люлеене, скачане. Относно монтажа на игровите съоръжения, те трябва да бъдат със замонолитени основи, съгласно детайли от производителя, за сигурен, качествен и безопасен за малките посетители монтаж. Зоната за малките деца от 0-3 години е с площ 55.00 м. Тя е проектирана с ограда висока 60 см, с един единствен вход/изход, което от своя страна дава по голяма сигурност на родителите за техните деца. Там е ситуиран пясъчник с кръгла форма (площ от 7.60 м), комбинирано детско съоръжение с пързалка и три клатушки. Тази зона е проектирана с мека полиуретанова настилка, с дебелина 2 см. Зоната за по-големите деца от 4-12 години е разделена условно на две части с площ 193.50 м. Едната част е с настилка от пясък с дебелина на слоя 35 см. Върху нея са разположени две люлки. Другата част е проектирана с мека полиуретанова (каучукова) настилка, с дебелина 2 см. Тя разполага с комбинирано детско къоръжение и две клатушки. От допълнителните парковите елементи са предвидени пейки и кошчета за боклук. доставка и монтаж на пейки – 11 броя; Доставка и монтаж на кошчета за боклук – 6 броя; Доставка и монтаж на ограда с една врата за детската площадка – 28 м; Доставка и монтаж на врата – 1 брой. Комбинирани детски съоръжения за възрастови групи: от 0 до 3години и от 3 до 12 години

Прогнозна стойност без ДДС
18729 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер какато следва: - за ОП 1 – 99,32 лв. (деветдесет и девет лева и 0,32 лв.); - за ОП 2 – 87,97 лв. (осемдесет и седем лева и 0,97 лв.); 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Добричка: IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата с посочена обособена позиция за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Добричка, IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛ в настоящата обществена поръчка е Община Добричка. 2. За финансиране на обществената поръчка община Добричка използва финансова помощ по мярка 4.1 "Прилагане на стратегии за местното развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 3. Финансов ресурс Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на проекта е 18 729,00 лв. (осемнадесет хиляди седемстотин двадесет и девет лева) без ДДС, разпределени по обособени позиции, както следва: Обособена Позиция 1: „Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в с.Бенковски” - 9 932,00 лв. Обособена Позиция 2 „Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в с.Плачи дол” - 8 797,00 лв.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1.Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. 2.Участниците представят задължително оферта в оригинал за участие в настоящата процедура, като при изготвяне на офертата всички документи от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат и се представят на електронен носител, който се поставя в съответния плик. 3.Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на възложителя за участие в настоящата процедура. 4.Участниците задължително подават оферта за целия предмет на обособената/обособените позиция/позиции на обществената поръчка. Не се допуска частично или непълно офериране и констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. 5.Участие на обединение / консорциум 5.1.Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет, необходим за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 5.2.Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 5.3.Условията, изброени в т. 5.1. и 5.2. включително, се отнасят и за всички съдружници в консорциум, ако участникът е такъв. 5.4.Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подпис и съдържание помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 5.5.В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава му. 5.6.Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 5.7.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; -подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; -за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; -престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; -престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; й/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 2. Изискванията по буква „а”, „г“ и буква „й” по-горе се прилагат, както следва: -при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; -при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; -при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; -при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; -при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; -при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; -във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; -в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 3. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (б. „б”, „в”, „д”, „е”, „ж“, „з” и „и”), когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 4. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 1. и т. 2. по-горе се прилагат и за подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: 1.Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) счетоводно приключени години или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ, чуждестранните участници представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2.Справка - декларация за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 3.Извлечение от банкова сметка за налични парични средства към датата на подаване на офертата или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка (удостоверение или договор за кредит) или друга приемлива форма на разполагаеми средства. Датата на документа от банката за обезпечаване на средствата де не е по – рано от петдесет и два дни от датата на подаване на офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители документите се представят за всеки от тях. За физическите лица: 4.Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013г.) * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: Общият оборот на участника от доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи подобен на обекта на поръчката през последните три години (2011, 2012, 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по малко от: За ОП1: Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в с.Бенковски – 18 000 лева без ДДС За ОП2: Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в с.Плачи дол – 16 000 лева без ДДС Като за 2013 г. участникът може да представи само справка за общия оборот, ако към момента на подаване на офертата не е изготвен годишен финансов отчет за 2013 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи изпълнени през последните 3 години (2011, 2012, и 2013 г.) считани до крайният срок за представяне на офертите. Списъкът следва задължително да е придружен от препоръки за добро изпълнение за посочените договори; от които да е видно наличието на поставените по отношение на договорите изисквания, които да удостоверяват пълното завършване на обектите и съответно пълното изпълнение на договорите, да съдържат стойността, датата и мястото на договора, както и дали той е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Документи удостоверяващи, че участникът е специализиран в производство и монтаж на съоръжения за детски площадки и паркови елементи, стандартизирани съгласно Приложение 7 от Наредба №1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за обединението, а за подизпълнител съобразно участието му. 3.Предлаганите стоки трябва да съответстват на заложените технически параметри, съгласно техническите спецификации на възложителя. Съоръженията да притежават сертификат за съответствие с приложимите стандарти в зависимост от вида на съоръжението и Наредба №1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. 4.Декларация, че участниците ще използват материали снабдени със сертификат за качество, който сертификат ще представят при изпълнение напоръчката. 5.Декларация за осигуряване на застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл.171 от ЗУТ през целия период на изпълнениена договора. 6.Участникът да притежава документи, издадени от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието с изискванията за безопасност на детските съоръжения, предмет на настоящата поръчка. За доказване на това обстоятелство участниците трябва да представят валидни сертификати за съответствие, след проведени изпитвания съобразно изискванията на приложенията на БДС EN 1176-1:1998. 7.Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 или еквивалентни на тях или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството – представя се заверено копие от валиден сертификат, като обхвата на сертификация на сертификата ISO 9001:2008 трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. 8.Участниците трябва да представят снимков материал на предлаганите съоръжения. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. 9.Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва успешно да е изпълнил поне пет обекта с предмет, сходен с предмета на поръчката за периода 2011 до 2013 година включително 2.Под сходен предмет на поръчката са обекти в областта на доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки и паркови елементи; 3.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. 4.При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 10.00 лв. (десет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Добричка, находяща се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 20 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Добричка – Общинска Банка, клон Добрич; BIC: SOMBBGSF; IBAN: 22 SOMB 9130 8410 0201 44 като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката и код на плащане 447000 други неданъчни приходи. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в Община Добричка. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на община Добричка от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Добричка – http://www.dobrichka.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.06.2014 г.  Час: 15:00
Място

град Добрич, ул.Независимост 20, община Добричка, зала 108

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 38/3/3220516 от 12.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програма за развитие на селските райони (ПРСР) 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие”, МИГ Добричка и Община Добричка за извършване на дейност „Избор на изпълнител за доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в парковото пространство на селата Бенковски и Плачи дол” в две обособени позиции: ОП 1 – обект с.Бенковски; ОП 2 – обект с.Плачи дол.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция 1: „Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в с.Бенковски”
1) Кратко описание

Изграждане на нова детска площадка и благоустрояване на съществуващото парково пространство; доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в парковото пространство, а именно: Доставка и монтаж на детски съоръжения от 0 до 3 г. и от 4 до 12 г. Доставка и монтаж на паркови елементи, ограда и врата за детска площадка

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37535200

Описание:

Оборудване за площадки за игри

3) Количество или обем

В новопроектираната детска площадка са оформени две игрови зони, съответно за две възрастови групи: 0-3 години и 4-12 години. Във всяка една от тях за заложени детски игрови съоръжения, подходящи за съответните възрасти. Проектирани са така, че да бъдат обхванати основните игрови функции, а именно: катерене, промушване, пързаляне, люлеене, скачане. Относно монтажа на игровите съоръжения, те трябва да бъдат със замонолитени основи, съгласно детайли от производителя, за сигурен, качествен и безопасен за малките посетители начин. Зоната за малките деца от 0-3 години е с площ 33.70 м. Тя е проектирана с ограда висока 60 см, с един единствен вход/изход, което от своя страна дава по голяма сигурност на родителите за техните деца. Там е ситуиран пясъчник с квадратна форма (площ от 4.00 м), комбинирано детско съоръжение с пързалка, една клатушка и една двойна люлка със специално обезопасени седалки за деца от тази възрастова група. В тази зона е проектирана мека полиуретанова настилка с дебелина 2 см. Зоната за по-големите деца от 4-12 години е разделена условно на две части с обща площ 86.70 м.,проектирана е с полиуретанова настилка, с дебелина 2 см. В по-голямата зона (площ 77.00 м) са разположени комбинирано детско съоръжение и люлка, а в по-малката (площ 9.70м) е предвидена люлка тип „везна”. От допълнителните парковите елементи са предвидени пейки и кошчета за боклук, както следва: доставка и монтаж на пейки – 8 броя; Доставка и монтаж на кошчета за боклук – 6 броя; Доставка и монтаж на ограда с една врата за детската площадка – 56 м; Доставка и монтаж на врата – 1 брой. Комбинирани детски съоръжения за възрастови групи: от 0 до 3години и от 3 до 12 години

Прогнозна стойност, без ДДС
9932 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция 2 „Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в село Плачи дол”
1) Кратко описание

Изграждане на нова детска площадка и благоустрояване на съществуващото парково пространство; доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в парковото пространство, а именно: Доставка и монтаж на детски съоръжения от 0 до 3 г. и от4 до12 г. Доставка и монтаж на паркови елементи, ограда и врата за детска площадка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37535200

Описание:

Оборудване за площадки за игри

3) Количество или обем

В новопроектираната детска площадка са оформени две игрови зони, съответно за две възрастови групи: 0-3 години и 4-12 години. Във всяка една от тях за заложени детски игрови съоръжения, подходящи за съответните възрасти. Проектирани са така, че да бъдат обхванати основните игрови функции, а именно: катерене, промушване, пързаляне, люлеене, скачане. Относно монтажа на игровите съоръжения, те трябва да бъдат със замонолитени основи, съгласно детайли от производителя, за сигурен, качествен и безопасен за малките посетители монтаж. Зоната за малките деца от 0-3 години е с площ 55.00 м. Тя е проектирана с ограда висока 60 см, с един единствен вход/изход, което от своя страна дава по голяма сигурност на родителите за техните деца. Там е ситуиран пясъчник с кръгла форма (площ от 7.60 м), комбинирано детско съоръжение с пързалка и три клатушки. Тази зона е проектирана с мека полиуретанова настилка, с дебелина 2 см. Зоната за по-големите деца от 4-12 години е разделена условно на две части с площ 193.50 м. Едната част е с настилка от пясък с дебелина на слоя 35 см. Върху нея са разположени две люлки. Другата част е проектирана с мека полиуретанова (каучукова) настилка, с дебелина 2 см. Тя разполага с комбинирано детско къоръжение и две клатушки. От допълнителните парковите елементи са предвидени пейки и кошчета за боклук. доставка и монтаж на пейки – 11 броя; Доставка и монтаж на кошчета за боклук – 6 броя; Доставка и монтаж на ограда с една врата за детската площадка – 28 м; Доставка и монтаж на врата – 1 брой. Комбинирани детски съоръжения за възрастови групи: от 0 до 3години и от 3 до 12 години

Прогнозна стойност, без ДДС
8797 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60