00207-2014-0044

BG-Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална здравноосигурителна каса (НЗОК) чрез Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) гр.Стара Загора, ул. Цар Иван Шишман № 54А, За: Красимир Димитров Христов, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 610970, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 042 610913

Място/места за контакт: РЗОК Стара Загора, ул. Цар Иван Шишман № 54А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Задължително здравно осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на сградна климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: гр.Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман № 54 А; гр. Казанлък, ул. “Тракия” 15; гр. Чирпан, ул.”Васил Калчев”1; гр. Раднево, ул.”Георги Димитров” 38; гр. Гълъбово, ул.”Алеко Константинов” 10
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Следгаранционното сервизно обслужване на сградната климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК Стара Загора включва профилактика и текущ ремонт на сградната климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва следгаранционното сервизно обслужване и доставка и монтаж на резервни части. 1. Следгаранционното сервизно обслужване включва: - извършване на профилактика на климатици в работните и сървърни помещения на РЗОК Стара Загора и на сградната климатична инсталация, която се извършва два пъти по време на действие на договора; -текущ ремонт, който се извършва при установена необходимост след проведена профилактика, както и при инцидентно възникнала необходимост 2. Обемът на доставкта и монтажът на нови и неупотребявани резервни части и консумативи се определя съобразно възникналите нужди на РЗОК Стара Загора.

Прогнозна стойност без ДДС
2500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по банков път в срок до 10 работни дни след представене на фактура-оригинал, издадена от изпълнителя и придружена от двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършените дейности (описани в човекочаса), вложените резервни части и консумативи и извършената профилактика, подписан от упълномощени представители на страните по договора. 2. Извършените по договора услуги ще се заплащат както следва: 2.1. За профилактика на сградната климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК Стара Загора - по цени съгласно ценовото предложение. 2.2. За 1 човекочас вложен труд (часова ставка) при извършване на текущ ремонт на сградната климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК – сума, съгласно ценовото предложение; 2.3. Вложените резервни части и консумативи при изпълнение на дейностите по договора - по оферираните в ценовото предложение цени; 2.4. Стойността на вложените резервни части и консумативи, които не са включени в ценовото предложение е по цени, на които изпълнителят ги предоставя към момента на събитието и стойността им се доказва с фактури и количествено-стойностни сметки. Плащанията се извършват в български лева, по банков път, с платежни нареждания по посочената от изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участник от процедурата са: 1.- открито производство по несъстоятелност; - сключено извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; - подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актовеа в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответните документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, прилага нотариално заверено копие от договор за създаване и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението, в случаите, когато представляващият не е посочен в договора. 3.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1 и 5 и ал. 5 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се попълват от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 4.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП 5.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП 6.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 7. Други документи - посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 5). В списъка се посочват предмета, стойността, начална и крайна дата на договора, както и възложителя по него. Включените в списъка договори трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Списъкът следва да е придружен с доказателства за успешното изпълнение на поне един (един) от описаните договори. Като доказателства за успешно изпълнен договор ще се приемат: - референция от възложителя по съответния договор, издадена за конкретния договор, в която да е потвърдено, че договорът е изпълнен успешно, като са посочени предмета на договора, стойността му и периода на неговото изпълнение. Референциите се представят в оригинал с подпис и свеж печат, или четливи нотариално заверени на всяка страница копия; - заверени копия от приемо-предавателни протоколи, от фактури за окончателно плащане по договора, или съвкупност от изброените и други еквивалентни документи, от които може да се направи безспорен извод, че изпълнението на договора е успешно, като са видни предметът, стойността, дата на сключване и срокът на договора; - всеки друг подходящ документ, или комбинация от документи, които съдържат горната информация. 2.Декларация съдържаща списък на техническия персонал, придружена от заверени копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, отговорни за изпълнението на услугата 3.Декларация, че предлаганите резервни части и консумативи ще са нови и неупотребявани. 4.Списък с точните адреси на сервизните бази
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил успешно най-малко един договор през последните 3 години до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с предмет сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на РЗОК Стара Загора, ул. Цар Иван Шишман № 54А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ